Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik dacht dat je tegenwoordig juist je billen in een legging moest laten zien op de gramz. Maar nu dus weer bedekken voor je volgers? Zo verwarrend deze tijd

10 likes

Je zou bijna dan geen legging aantrekken als je ze wil verbergen! Maar een andere broek

1 like

Nee het is makkelijker om een trui om je middel te dragen bij het sporten omdat mannen anders je bil kunnen zien in een sportlegging en zich dan gerechtigd voelen om midden in je set te vragen “wanneer samen sporten” “hoezo kom je niet meer ‘s avonds trainen” enz!

@Clo ja dat dus. Ugh ik ben helemaal geĂŻrriteerd om hoe mannen zich gedragen (in de gym).

15 likes

Bonnie die tegen Nick zegt "Je lijkt op juf Ellen " :joy::joy:

23 likes

Een gewone sportschool. Ben ook wel eens naar een ladies only geweest maar die was voor 70% gevuld met cardio-apparaten, en de machines voor krachttraining stonden met een handleiding voor een circuit erbij opgesteld. (Want voor vrouwtjes is het te ingewikkeld om zelf een krachttrainingschema te volgen).

5 likes

:flushed::fearful:

Hahaha, ja, gelukkig werd het later dat hij niet op Ellen leek, maar die jongen.

1 like

Bonnie’s nieuwe coupe staat haar echt goed, die lichte plukjes voor. Goed ook dat ze iets aan haar rij angst gaat doen

2 likes

Ik zal vast een enorme zeur zijn, maar waarom praten zoveel youtubers vol in beeld met hun mond vol. Bonnie nu ook weer, dat hele kaneelbroodje zie je gemalen worden tussen die kiezen.
Dat zie je toch als je het edit?
Willemijn deed het ook altijd :neutral_face:

6 likes

Ik zou het doen om m’n zweet reet plek te verbergen

7 likes

Vind dit ook altijd heel irritant. Net als voluit gapen in beeld, Michelle Bollen doet dit elke vlog minimaal twee keer.

7 likes

Ik had vroeger met dansen een ‘neppe’ trui, die noemde we billen warmers :joy: Je kon die dus niet aan trekken alleen omknopen.

5 likes

Die Jipp Heldoorn heeft weer een nieuwe vlog online gezet want ze krijgt een sponvloer. Maar jemig, ze ging zo’n shot laten zien van 't eindresultaat en echt alles is spon gewoon. Die vloer dus, keuken, openhaard, meubels, accessoires :thumbsup:

Terwijl wat doet zij nou eigenlijk behalve haar kinderen uitmelken op social media

18 likes

Jaaa, nostalgie!

2 likes

Wat ik niet snapte. Er was geen aannemer die zich hier aan durfde te wagen en vervolgens komt er een evenementenbureau dat het park gaat aanpakken?

Ik gok trouwens de parkmanager niet lang gaat blijven.

7 likes

https://youtu.be/vk1pRaebykY yeah Joseffa is weer terug😀

5 likes

Yesss ik dacht al shit is er iets maar toen ging ik op dr insta kijken en ze is nog actief :grin::+1:.

6 likes

Ik vond t interview van Rachel bij Koffietijd van de week ook heel grappig:
“Ja vanmiddag ga ik palen slaan en priklichten ophangen”

In de serie heeft ze t ook al de hele tijd over die priklichten
 had nog nooit van dat woord gehoord :joy: ik denk dan: “ga eerst die huisjes maar eens opknappen. Priklichten interesseren mij niets als ik in een beschimmelde douche sta

18 likes

Ja ik vond het irri dat ze bij die aannemers heel erg zoekende waren en eigenlijk het liefst alles wilden laten opknappen. Dat was niet realistisch en haalbaar (logisch). En bij dat evenementenbureau werd de vraag ineens omgedraaid; wat is er “wel” mogelijk vlg het bureau, een paar keukens? Okay doen

Ik dacht dat ik alle soorten samenwerkingen wel had gezien maar Bonnie met Oliehoorn is me er ook wel weer een zeg :joy:

8 likes