Ik dacht dat je tegenwoordig juist je billen in een legging moest laten zien op de gramz. Maar nu dus weer bedekken voor je volgers? Zo verwarrend deze tijd
Je zou bijna dan geen legging aantrekken als je ze wil verbergen! Maar een andere broek
Nee het is makkelijker om een trui om je middel te dragen bij het sporten omdat mannen anders je bil kunnen zien in een sportlegging en zich dan gerechtigd voelen om midden in je set te vragen âwanneer samen sportenâ âhoezo kom je niet meer âs avonds trainenâ enz!
@Clo ja dat dus. Ugh ik ben helemaal geĂŻrriteerd om hoe mannen zich gedragen (in de gym).
Bonnie die tegen Nick zegt "Je lijkt op juf Ellen "
Een gewone sportschool. Ben ook wel eens naar een ladies only geweest maar die was voor 70% gevuld met cardio-apparaten, en de machines voor krachttraining stonden met een handleiding voor een circuit erbij opgesteld. (Want voor vrouwtjes is het te ingewikkeld om zelf een krachttrainingschema te volgen).
Hahaha, ja, gelukkig werd het later dat hij niet op Ellen leek, maar die jongen.
Bonnieâs nieuwe coupe staat haar echt goed, die lichte plukjes voor. Goed ook dat ze iets aan haar rij angst gaat doen
Ik zal vast een enorme zeur zijn, maar waarom praten zoveel youtubers vol in beeld met hun mond vol. Bonnie nu ook weer, dat hele kaneelbroodje zie je gemalen worden tussen die kiezen.
Dat zie je toch als je het edit?
Willemijn deed het ook altijd
Ik zou het doen om mân zweet reet plek te verbergen
Vind dit ook altijd heel irritant. Net als voluit gapen in beeld, Michelle Bollen doet dit elke vlog minimaal twee keer.
Ik had vroeger met dansen een âneppeâ trui, die noemde we billen warmers Je kon die dus niet aan trekken alleen omknopen.
Die Jipp Heldoorn heeft weer een nieuwe vlog online gezet want ze krijgt een sponvloer. Maar jemig, ze ging zoân shot laten zien van 't eindresultaat en echt alles is spon gewoon. Die vloer dus, keuken, openhaard, meubels, accessoires
Terwijl wat doet zij nou eigenlijk behalve haar kinderen uitmelken op social media
Jaaa, nostalgie!
Wat ik niet snapte. Er was geen aannemer die zich hier aan durfde te wagen en vervolgens komt er een evenementenbureau dat het park gaat aanpakken?
Ik gok trouwens de parkmanager niet lang gaat blijven.
Yesss ik dacht al shit is er iets maar toen ging ik op dr insta kijken en ze is nog actief .
Ik vond t interview van Rachel bij Koffietijd van de week ook heel grappig:
âJa vanmiddag ga ik palen slaan en priklichten ophangenâ
In de serie heeft ze t ook al de hele tijd over die priklichten⊠had nog nooit van dat woord gehoord ik denk dan: âga eerst die huisjes maar eens opknappen. Priklichten interesseren mij niets als ik in een beschimmelde douche sta
Ja ik vond het irri dat ze bij die aannemers heel erg zoekende waren en eigenlijk het liefst alles wilden laten opknappen. Dat was niet realistisch en haalbaar (logisch). En bij dat evenementenbureau werd de vraag ineens omgedraaid; wat is er âwelâ mogelijk vlg het bureau, een paar keukens? Okay doen
Ik dacht dat ik alle soorten samenwerkingen wel had gezien maar Bonnie met Oliehoorn is me er ook wel weer een zeg