Deel jouw saus-verhaal
Maar Bonnie houdt wel echt heel erg van sauzen haha dus ik vind het nog niet eens zo heel gek eigenlijk bij haar!
Oliehoorn vs Goudaās glorie
Dit dilemma speelt een hele belangrijke rol in mijn leven:
Oliehoorn fritessaus is ook wel echt de allerbeste
Ja en de curry is ook heerlijkkkk
Is het raar dat ik nog nooit van oliehoorn gehoord heb?
Die had ik ook
Jullie moeten ook eens de Brander Mayo proberenš¤¤
Ik wou hetzelfde zeggen. Wel het risico dat je verpest bent voor de rest van je mayo-leven. Wij kopen het nu maar af en toe maar we hebben een tijd gehad dat we gewoon emmers kochten bij de Makro No shame in mijn mayo game.
Bij jumbo en AH heb je gewoon echte belgische mayo! Bij jumbo die van amora de Dijon mayo dat is mijn favoriet en van calvƩ de belgische mayo heb je overal wel
Ja op de verpakking staat gewoon Belgische mayonaise
Dit dacht ik ook toen ik een week geleden op haar insta zag dat ze bij een groot handel allerlei accessoires aan het kopen was voor de 8 huisjes. Dan moet ik me echt inhouden om niet te dmāen van zou je niet eerst de huisjes opknappen en gebruiksklaar maken. Maargoed misschien is dat inmiddels al gebeurd? Het programma loopt natuurlijk wel wat achter.
Maar dan zie ik haar nu weer de tafeltennistafel roze verven en dan denk ik⦠Jullie doen maar wat en weten volgens mij totaal niet wat je je op je hals hebt gehaald. Tenzij ze mensen hebben ingehuurd om het āechte werkā te doen, ben ik benieuwd hoelang zij dit park aanhouden.
Ik zag in de vlog van Sanny dat de huisje wel al geverfd zijn aan de buitenkant. Maar dat was al rond Koningsdag. Hoeveel afleveringen kwamen er eigenlijk?
Hahaha elke yup in Amsterdam denkt: āchallenge? Dit is everydaylife ā
*look en feel
ja dat begreep ik er uit idd! Maar gaan zij dan ook de verbouwing doen?
Maar met haar is het een vrijstaande villa ook een challenge
Oke kom ik weer met mn widya gelul.
Maar zij ging heel veel met deb om en de laatste tijd ( vgm een jaartje ofzo)
Helemaal niet meer. Ik dacht eerst misschien door corona. Maar gister in een video noemde ze al haar close vrienden op behalve deb. En ook een beetje wat sneren over vriendschappen laten gaan enzo.
Ik ben te nieuwsgierig over wat daar is gebeurt haha.
Misschien vibede ze te hard en kon deb haar energy niet meer aan
Ooh ik ga nu ook kijken wat er gezegd wordt. Ik heb altijd een beetje mixed feelings bij haar. Misschien omdat ze best wel assertief is en ik dat zelf een beetje mis. Dus dingen triggert bij mij, kan best. Weet het niet.