Ja ze is nu beetje een selfcare-karikatuur geworden. Krijg ook altijd heel erg “not like the other girls” vibe bij haar.
Vind het ook altijd echt bijzonder dat ze bepaalde keuzes op haar “intuïtie” baseert terwijl ik met sommige dingen denk even tandjes op elkaar meid. Soms moet je gewoon dingen doen die niet altijd even leuk zijn.
Heeft ze deze niet aan op haar profielfoto? Alleen dan in t zwart
Hoe heet die zeurende meid met lyme ook alweer
Lisanne Leeft?
Ohja dankjewel’
Kon dr maar 1 zijn
Juultje heeft een appartement gekocht in Rotterdam, 140m2, hoog ergens in een toren. Er stond een Funda link in de comments maar ze reageerde dat het die niet was (en dat het überhaupt niet onlj r had gestaan) maar die was 850.000 dus zal wel ongeveer dezelfde prijsrange zijn. Maar wat een geld om in je eentje op te hoesten, tering
Dee heeft dan echt een klein huis met haar 1 miljoen volgers als je het vergelijkt met anderen die net zo groot zijn als zij is.
Vind dat wel leuk dat zij dan een “normaal” huis koopt ipv een mega huis of een penthouse ofzo. Dan voelt ze toch nog een beetje reletable. Ondanks dat dr hele huis spon is 
Je moet wel 12 jarigen tolereren die onder elke insta foto massaal commenten dat je lekkere tieten hebt. Ik sla een rondje over.
“Normaal” huis; 2 onder 1 kap in Zeist die ze volledig kunnen verbouwen. Dat is geen goedkoop huis hoor
Nee tuurlijk is dat geen goedkoop huis, maar het is wel normaal tov een penthouse of een vrijstaande villa met een dik hek erom. Zou willen dat ik het kon kopen haha.
Iemand moet het doen, fijn dat zij beiden tijdelijk die last wilden dragen!
Vind het miet tijdelijk. Tuurlijk, ze hebben er een mooie influencer carriere uitgehaald maar al die jaren je privacy en nog veel meer opgeven (nooit volledige tijd alleen emt elkaar, altijd wel iets aan werk moeten doen) is echt wel zwaar. En zelfs waren ze niet doorgegaan als influencers, hadden ze nog steeds hun privacy moeten afstaan.
Kan niet wachten eindelijk weer verhuisvlogs van haar te zien.
Had weer een random vlog aangeklikt van een Britse vlogger met outfit ideeën, maar het valt me bij hen zo op dat ze vaak niet heel sensitief zijn over de prijzen van hun kleding. In de vorm dat ze dan een outfit laten zien met een topje dat 480 pond kost, waarbij het ook nog eens een mega simpel ding is wat je zo voor de fractie van de prijs (zonder in te leveren op kwaliteit) elders kan kopen. Vind het zo vreemd dat best veel niet benoemen dat dat niet per se normaal is of dat de gemiddelde kijker dat niet kan of wil betalen. Of dat ze voor zo’n shoplog in totaal dan echt duizenden euro’s/ponden/dollars uitgeven. Vind het heel ver van de realiteit staan en ook niet erg milieubewust
Proost namens Jennie voor iedereen die Cardano heeft! 
Nee klopt, maar ik vind het ook weer het andere uiterste dat ze maar kleding showen alsof het normaal is. Ik weet niet, ik vind dat je het best mag benoemen, niet als disclaimer, maar dat je een dure smaak hebt ofzo en wel bewust daarvan bent. Je hoeft van mij niet helemaal door het stof en nederig zijn, maar nu klikte ik dus een van die items aan en dan zag ik dus dat topje van 400 pond en dat vind ik dan een beetje van de zotte, zeker gezien ze er zelf ook nog aan proberen te verdienen. Maar goed, it isnt for me dan misschien, ik klik die mensen vrij snel weg, want ik vind dat soort vloggers niet echt likeable meer
Ok gister ook al mezelf proberen te boosten dat ik meer moet gaan sporten, en - durf het bijna niet te zeggen - maar dankzij Bonnie heb ik die challenge ook net gedaan. Die mensen kijken wel echttt te blij
De vriend van Lotte kan broodjes van TGTG meenemen naar zijn werk. Lotte: “Dan hoef ik geen broodjes voor hem te smeren, dat is fijn” Meent ze dat nou echt? 
LOL @ het “masker” dat Jessie opheeft in de Primark. Dat werkt vast prima!11