Niet voor €12,92 en zeker niet voor €40
Gekkenhuis
Niet voor €12,92 en zeker niet voor €40
Gekkenhuis
Welke deb?
Die deb waar ze vrienden mee was. Uit haar vlogs.
Niet de moeder van karl
Oh dacht al, zag die 2 niet echt voor me
Zo klopt ze was heel close met haar
Ik snap de keuze ook niet, wie draagt zoiets? (Buiten een foto voor insta) koop dan iets in wat 50% van de meiden leuk vind dan heb je nog een lucratieve business. Vreemd.
Ik vind haar sowieso altijd een beetje vaag met vriendschappen. Ik heb het idee dat ondanks haar “spiritualiteit” het haar behoorlijk aan zelfreflectie ontbreekt.
Echt jammer ik was tot voor kort ook echt een Widya stan maar nu erger ik me aan alles bij haar.
Jaa same. Kijk die vrienden van uit haar aller eerste videos paste ook echt niet bij haar.
Maar ik vind haar de laatste tijd best veel veranderd en een beetje zon zelf zorg meid geworden waar penny het vaak over heeft.
Ja ze is nu beetje een selfcare-karikatuur geworden. Krijg ook altijd heel erg “not like the other girls” vibe bij haar.
Vind het ook altijd echt bijzonder dat ze bepaalde keuzes op haar “intuïtie” baseert terwijl ik met sommige dingen denk even tandjes op elkaar meid. Soms moet je gewoon dingen doen die niet altijd even leuk zijn.
Heeft ze deze niet aan op haar profielfoto? Alleen dan in t zwart
Hoe heet die zeurende meid met lyme ook alweer
Lisanne Leeft?
Ohja dankjewel’
Kon dr maar 1 zijn
Juultje heeft een appartement gekocht in Rotterdam, 140m2, hoog ergens in een toren. Er stond een Funda link in de comments maar ze reageerde dat het die niet was (en dat het überhaupt niet onlj r had gestaan) maar die was 850.000 dus zal wel ongeveer dezelfde prijsrange zijn. Maar wat een geld om in je eentje op te hoesten, tering
Dee heeft dan echt een klein huis met haar 1 miljoen volgers als je het vergelijkt met anderen die net zo groot zijn als zij is.
Vind dat wel leuk dat zij dan een “normaal” huis koopt ipv een mega huis of een penthouse ofzo. Dan voelt ze toch nog een beetje reletable. Ondanks dat dr hele huis spon is
Je moet wel 12 jarigen tolereren die onder elke insta foto massaal commenten dat je lekkere tieten hebt. Ik sla een rondje over.
“Normaal” huis; 2 onder 1 kap in Zeist die ze volledig kunnen verbouwen. Dat is geen goedkoop huis hoor
Nee tuurlijk is dat geen goedkoop huis, maar het is wel normaal tov een penthouse of een vrijstaande villa met een dik hek erom. Zou willen dat ik het kon kopen haha.
Iemand moet het doen, fijn dat zij beiden tijdelijk die last wilden dragen!
Vind het miet tijdelijk. Tuurlijk, ze hebben er een mooie influencer carriere uitgehaald maar al die jaren je privacy en nog veel meer opgeven (nooit volledige tijd alleen emt elkaar, altijd wel iets aan werk moeten doen) is echt wel zwaar. En zelfs waren ze niet doorgegaan als influencers, hadden ze nog steeds hun privacy moeten afstaan.