Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik vrees het wel. Maar ik vind Lotte en Joey sowieso niet echt bij elkaar passen maar dat is mijn eigen mening :sweat_smile:

7 likes

Ze likete ook een comment dat ā€˜andere maskers toch ook niet helpen’ :roll_eyes:

1 like

Ja maar anders verpest je je makeup, kan egggggg nie

7 likes

Ja of nog erger, mensen ZIEN je make up niet :scream:
Ik had 'r m’n winkel uitgebonjourd.

12 likes

Het kan nog erger: Addison Rae

47 likes

Ik herinner me nog dat ze jaren geleden vleesvervangers ging testen en dat haar vriend toe zat te kijken alsof ze vergif at. En dat ze voor hem nog in een apart pannetje vlees had lopen bakken. :’) Dus dit over die broodjes smeren verbaast me ook echt weer helemaal niks.

20 likes

Dat laatste heb ik niet echt een mening over, zo vaak kijk ik niet naar Lotte. Maar ik moet er toch niet aan denken dat je voor een volwassen vent 's ochtends z’n bammetjes moet smeren.

23 likes

Ik zie vaak mensen met zo’n ding, wordt er helemaal geirriteerd van.

3 likes

Ja, dat idee heb ik ook. Ik moest ook wel even lachen toen ze een rant plaatste op black friday dat het die dag alleen maar om het kopen van spullen ging, en daarna in haar stories een NA-KD (of Weekday, whatever) haul deelde inclusief kortingscode :thumbsup:

1 like

Ik werk in een apotheek en ik ben op het punt dat ik überhaupt blij ben dat mensen iets op hebben gedaan. Die oneindige discussie. :roll_eyes:

8 likes

Ironisch eigenkijk dat mensen daar komen om medicijnen te halen om beter te worden. Maar aan de andere kant boeit het ze ook niet dat ze ziek kunnen worden.

16 likes

En ze vergeten voor het gemak dat er misschien andere mensen zijn in de apotheek die het wel serieus nemen en niet aangestoken willen worden door die onverschillige lui. Of dat wij besmet raken en de apotheek dicht moet en ze niet op vrijdagmiddag 17:28 op het laatste moment hun paracetamolletje kunnen ophalen.

12 likes

wow, lang geleden dat ik er zo een heb gezien laatste keer was denk ik ergens in de zomer. Met d’r mond een beetje open komt ie al niet boven d’r neus uit… (Duitsland heeft sowieso wat andere regels sinds begin dit jaar verplicht chirurgische masker en sinds 1.5 maand verplicht FFP2 masker in alle winkels etc dus mijn dagelijks stadsbeeld is was anders)

1 like

Aaah daarom hadden de duitsers zo’n gek mondkapje op gister in de winkel.
Er komt echt nog een dag dat ik uitval tegen iemand zonder mondkapje of met mondkapje onder hun fuckin mond.

4 likes

Ik zag net twee oudere mannen, eentje deed zijn mondkapje pas op terwijl hij halverwege in de AH was en liet hem lekker onder zijn kin hangen.

En daarna kwam er zo een kut boomer voorbij die hem onder zijn kin had en mij een triomfantelijke blik gaf. Toen heb ik heel hard gezegd wow wat ben je stoer! En hem een evil blik gegeven en weg gelopen. Als je zo stoer wilt doen doe hem dan helemaal niet op en ga mij en andere mensen niet zo aan kijken :face_with_symbols_over_mouth:

19 likes

Misschien gewoon elke dag eentje met kaas en eentje met hagelslag maken? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Lol ik zei ook altijd dat ga ik noooooit doen. Maar soms doe ik het wel en hij ook voor mij. We moeten voor onze vroege diensten soms onmenselijk vroeg op dus ben dan zooo blij dat mn brood al gesmeerd isšŸ˜‚. Vind het wel lief ofzo? En een fijne verrassing dat ik dat niet meer hoef te doen. En als ik al bezig ben voor mezelf kan ik t net zo goed voor hem doen of andersom. Naja als beide er gelukkig mee zijn.

En soms zit er een paaseitje bij ofzo :heart_eyes:.

20 likes

Als je het voor elkaar doet vrijblijvend zeg maar is dat alleen maar heel lief.
Als het zo half van je verwacht wordt en altijd eenrichting dan begrijp ik dat echt niet. En zijn dan toch altijd weer vrouwen die dit voor hun man doen, en andersom hoor ik nooit. ik weet dat die vrouwen dat soms vrijwillig doen maar ik vind t toch vreemd/ geen gelijkwaardige relatie ofzo? Al weet ik niet hoe de verdere verdeling is en of beiden daar helemaal blij mee zijn, eigenlijk heb ik er niks van te vinden :sweat_smile:

8 likes

Mijn ex heeft jarenlang elke ochtend brood voor mij klaar gemaakt. Het was een beetje een ingesleten patroon: als ik wakker word dan wil ik eerst douchen, aankleden etc en hij moest eerst ontbijt hebben. En omdat hij dan toch al bezig was in de keuken zorgde hij er ook voor dat alles voor mij klaar stond.

9 likes

Net als ā€˜Ik wil een hobby wie verzint een hobby voor me’.

14 likes