Kan niet wachten eindelijk weer verhuisvlogs van haar te zien.
Had weer een random vlog aangeklikt van een Britse vlogger met outfit ideeĆ«n, maar het valt me bij hen zo op dat ze vaak niet heel sensitief zijn over de prijzen van hun kleding. In de vorm dat ze dan een outfit laten zien met een topje dat 480 pond kost, waarbij het ook nog eens een mega simpel ding is wat je zo voor de fractie van de prijs (zonder in te leveren op kwaliteit) elders kan kopen. Vind het zo vreemd dat best veel niet benoemen dat dat niet per se normaal is of dat de gemiddelde kijker dat niet kan of wil betalen. Of dat ze voor zoān shoplog in totaal dan echt duizenden euroās/ponden/dollars uitgeven. Vind het heel ver van de realiteit staan en ook niet erg milieubewust
Proost namens Jennie voor iedereen die Cardano heeft!
Nee klopt, maar ik vind het ook weer het andere uiterste dat ze maar kleding showen alsof het normaal is. Ik weet niet, ik vind dat je het best mag benoemen, niet als disclaimer, maar dat je een dure smaak hebt ofzo en wel bewust daarvan bent. Je hoeft van mij niet helemaal door het stof en nederig zijn, maar nu klikte ik dus een van die items aan en dan zag ik dus dat topje van 400 pond en dat vind ik dan een beetje van de zotte, zeker gezien ze er zelf ook nog aan proberen te verdienen. Maar goed, it isnt for me dan misschien, ik klik die mensen vrij snel weg, want ik vind dat soort vloggers niet echt likeable meer
Ok gister ook al mezelf proberen te boosten dat ik meer moet gaan sporten, en - durf het bijna niet te zeggen - maar dankzij Bonnie heb ik die challenge ook net gedaan. Die mensen kijken wel echttt te blij
De vriend van Lotte kan broodjes van TGTG meenemen naar zijn werk. Lotte: āDan hoef ik geen broodjes voor hem te smeren, dat is fijnā Meent ze dat nou echt?
LOL @ het āmaskerā dat Jessie opheeft in de Primark. Dat werkt vast prima!11
Ik vrees het wel. Maar ik vind Lotte en Joey sowieso niet echt bij elkaar passen maar dat is mijn eigen mening
Ze likete ook een comment dat āandere maskers toch ook niet helpenā
Ja maar anders verpest je je makeup, kan egggggg nie
Ja of nog erger, mensen ZIEN je make up niet
Ik had 'r mān winkel uitgebonjourd.
Ik herinner me nog dat ze jaren geleden vleesvervangers ging testen en dat haar vriend toe zat te kijken alsof ze vergif at. En dat ze voor hem nog in een apart pannetje vlees had lopen bakken. :ā) Dus dit over die broodjes smeren verbaast me ook echt weer helemaal niks.
Dat laatste heb ik niet echt een mening over, zo vaak kijk ik niet naar Lotte. Maar ik moet er toch niet aan denken dat je voor een volwassen vent 's ochtends zān bammetjes moet smeren.
Ik zie vaak mensen met zoān ding, wordt er helemaal geirriteerd van.
Ja, dat idee heb ik ook. Ik moest ook wel even lachen toen ze een rant plaatste op black friday dat het die dag alleen maar om het kopen van spullen ging, en daarna in haar stories een NA-KD (of Weekday, whatever) haul deelde inclusief kortingscode
Ik werk in een apotheek en ik ben op het punt dat ik überhaupt blij ben dat mensen iets op hebben gedaan. Die oneindige discussie.
Ironisch eigenkijk dat mensen daar komen om medicijnen te halen om beter te worden. Maar aan de andere kant boeit het ze ook niet dat ze ziek kunnen worden.
En ze vergeten voor het gemak dat er misschien andere mensen zijn in de apotheek die het wel serieus nemen en niet aangestoken willen worden door die onverschillige lui. Of dat wij besmet raken en de apotheek dicht moet en ze niet op vrijdagmiddag 17:28 op het laatste moment hun paracetamolletje kunnen ophalen.
wow, lang geleden dat ik er zo een heb gezien laatste keer was denk ik ergens in de zomer. Met dār mond een beetje open komt ie al niet boven dār neus uit⦠(Duitsland heeft sowieso wat andere regels sinds begin dit jaar verplicht chirurgische masker en sinds 1.5 maand verplicht FFP2 masker in alle winkels etc dus mijn dagelijks stadsbeeld is was anders)