Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Aaah daarom hadden de duitsers zo’n gek mondkapje op gister in de winkel.
Er komt echt nog een dag dat ik uitval tegen iemand zonder mondkapje of met mondkapje onder hun fuckin mond.

4 likes

Ik zag net twee oudere mannen, eentje deed zijn mondkapje pas op terwijl hij halverwege in de AH was en liet hem lekker onder zijn kin hangen.

En daarna kwam er zo een kut boomer voorbij die hem onder zijn kin had en mij een triomfantelijke blik gaf. Toen heb ik heel hard gezegd wow wat ben je stoer! En hem een evil blik gegeven en weg gelopen. Als je zo stoer wilt doen doe hem dan helemaal niet op en ga mij en andere mensen niet zo aan kijken :face_with_symbols_over_mouth:

19 likes

Misschien gewoon elke dag eentje met kaas en eentje met hagelslag maken? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Lol ik zei ook altijd dat ga ik noooooit doen. Maar soms doe ik het wel en hij ook voor mij. We moeten voor onze vroege diensten soms onmenselijk vroeg op dus ben dan zooo blij dat mn brood al gesmeerd is😂. Vind het wel lief ofzo? En een fijne verrassing dat ik dat niet meer hoef te doen. En als ik al bezig ben voor mezelf kan ik t net zo goed voor hem doen of andersom. Naja als beide er gelukkig mee zijn.

En soms zit er een paaseitje bij ofzo :heart_eyes:.

20 likes

Als je het voor elkaar doet vrijblijvend zeg maar is dat alleen maar heel lief.
Als het zo half van je verwacht wordt en altijd eenrichting dan begrijp ik dat echt niet. En zijn dan toch altijd weer vrouwen die dit voor hun man doen, en andersom hoor ik nooit. ik weet dat die vrouwen dat soms vrijwillig doen maar ik vind t toch vreemd/ geen gelijkwaardige relatie ofzo? Al weet ik niet hoe de verdere verdeling is en of beiden daar helemaal blij mee zijn, eigenlijk heb ik er niks van te vinden :sweat_smile:

8 likes

Mijn ex heeft jarenlang elke ochtend brood voor mij klaar gemaakt. Het was een beetje een ingesleten patroon: als ik wakker word dan wil ik eerst douchen, aankleden etc en hij moest eerst ontbijt hebben. En omdat hij dan toch al bezig was in de keuken zorgde hij er ook voor dat alles voor mij klaar stond.

9 likes

Net als ‘Ik wil een hobby wie verzint een hobby voor me’.

14 likes

Haha ja dit is wel bijzonder ja. Maar ze zei vroeger ook wel vaker dingen zoals “Lisa zegt vaak rip/error (ik weet het niet precies), dat wil ik ook vaak gaan zeggen” of “Nick en ik gaan proberen vaker straattaalwoorden te gebruiken”. En ze ging een tijdje terug toch helemaal uitleggen dat Lisa en zij nu vaak ‘baby’ zeiden tegen dingen die klein waren en ze dat blijkbaar helemaal cool vond van zichzelf?

Ik kan me er zelf echt niets bij voorstellen dat je hier op deze manier over nadenkt, maar ik vind het van de andere kant ergens wel leuk dat ze laat zien dat ze actief haar best doet om popi jopi te zijn. Ik denk dat veel mensen juist veel moeite doen om hier zogenaamd nonchalant over te doen terwijl ze er eigenlijk stiekem ook wel mee bezig zijn, maar het is juist niet cool om dat te laten blijken. Ik weet niet of iemand deze gedachtegang nog kan volgen haha.

8 likes

Sinds Big Brother/de Mol België zeg ik steeds ‘maat/mateke’ en ik moet mij ook inhouden om dat niet op mijn werk ook te zeggen :joy:

7 likes

Ik krijg al last van mn poot als ik ernaar kijk. Buiten dat je maar 1 arm beschikbaar hebt. Maar ze zal wel personeel hebben die de boodschappen doet

Zal vast wel. Ik ken haar alleen maar door de commotie om dit ding.

1 like

Ik vind dit echt een beetje 15-jarige gedrag

21 likes

Ik smeer ook de boterhammen voor mijn vriend. Ik wist niet dat daar iets mis mee was?

8 likes

Ja of erger dat de mannen dan klagen over wat er op hun bammetjes zit🤢… smeer t dan zelf oetlul. Dat moet mn vriend niet doen want dan stop ik.

3 likes

Ik zag een man in de winkel die geen mondkapje op had en in plaats daarvan een papieren servetje voor zijn mond hield :sob:

10 likes

Ok hij deed een beetje zijn best maar toch dit kan toch niet :cry: Het is ook niet alsof gisteren mondkapjes zijn ingevoerd.

2 likes

hahaha ik zag pas iemand die was z’n mondkapje vergeten dus die liep met een plastic tas over z’n hoofd heen

29 likes

Die derde was van haar zus en hebben zij 2 jaar op gepast omdat zij veel van huis was. De kat is nu weer terug naar haar zus.

2 likes

Ik zag laatst een man die helemaal geen mondkaoje ophad, hij was een verhaal aan het houden tegen een andere man over waarom hij niet in mondkapjes gelooft (wtf?? het is geen religie doe gewoon zo’n ding op)

Ben er maar met een grote boog omheen gelopen

6 likes

Dat is vooral het meest irritante dat ze er andere mensen er mee gaan lastig vallen. Dat je het al niet op doet is al aso maar hou dat lekker bij je zelf. Alsof mensen met mondkapjes mensen zonder mondkapjes triomfantelijk gaan aan kijken of hele waarom ik geloof er wel in verhalen gaan houden aan ze.

7 likes