Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik heb toevallig net de hot girl summer sculpt gedaan van blogilates en merk wel écht verschil hoor. Maar daar zat ook een eetschema bij wel.

Maar als ik dan die eagle abs van Bonnie zie denk ik tsjah dat gaat zo geen verschil maken :zipper_mouth_face:

Maar ligt meer aan Bonnie dan aan die blogilatesvrouw dus denk ik…

3 likes

Ik hoorde het ook en zei meteen tegen mijn vriend dat ik dat NOOIT voor hem zou doen👍🏻

3 likes

Ik vind dit minstens zo bijzonder als het wel elke dag standaard voor je vriend doen.

23 likes

Maar wat is het verschil tussen een boterham voor je partner smeren of voor je partner koken?

6 likes

Wanneer je kookt, eet je zelf meestal wel mee, toch?

12 likes

Zou hij hier inspiratie hebben opgedaan

1 like

Okay, ja, klinkt wel logisch inderdaad.

Hij mag het lekker zelf doen. We wonen ook niet samen, misschien is dat het verschil.

1 like

Dit maak je in 1 pan, en je hoeft er niet extra vroeg je bed voor uit. En je kookt ook meteen voor jezelf of je kinderen. En er zijn ook meer mannen die koken als ze eerder van werk terug zijn dan de vrouw. Een lunchpakketje klaarmaken voor je man vind ik iets van vroeger ofzo, behalve dus als hij het ook wel eens voor haar doet. Het is een volwassen man en dat vind ik ergens zo gedienstig overkomen.

8 likes

De man en kwestie zal (hopelijk) toch ook wel eens iets voor de vrouw doen? Het zou toch jammer zijn als je binnen de relatie zo los van elkaar leeft dat je je altijd alleen om jezelf bekommert.
Ik kom niet uit een heel standaard gezin (misschien zelfs ouderwets), mijn moeder werkte niet. Maar vader wel. Zij zorgde dat er ‘snochtends een zakje boterhammen voor hem klaarlag. Ik vind het ergens wel schattig.

5 likes

Deze discussie komt echt eens in de zoveel tijd voor en steeds reageren mensen verbaasd. Ja Lotte smeert het brood van Joey en ze kookt ook nog eens elke dag. En schoonmaken doet ze ook. En ze vindt het blijkbaar prima, want anders zou ze het niet doen hé. :woman_shrugging:

69 likes

Waar haal jij al deze cijfers toch vandaan. Je hoort nooit dat mannen ook een boterham voor vrouwen smeren, dus daar vind je wat van. Maar er zijn wel meer mannen die wel koken na het werk, dus dat is minder erg? Het is allemaal n=1 en daarnaast leef en laat leven. Blijkbaar werkt dit voor hun en je weet verder niks over de context. Misschien smeert zij wel graag zijn boterhammen omdat hij ontiegelijk vroeg op moet en zij daarna weer lekker in bed kruipt. Misschien zorgt ze gewoon heel graag. Precies wat @ElizabethGilbert zegt eigenlijk.

20 likes

Dit ja. We weten de context niet. Misschien vinden zij het daarnaast ook wel heel prettig om een traditionelere rollenverdeling te hebben. Als ze er allebei gelukkig mee zijn dan whatever toch

4 likes

Wat zijn eagle abs? (Ja ik heb gegoogled en kon het niet vinden)

2 likes

Haha ik ook niet maar ik zag wel een plaatje van iemand die op de grond lag dus ik denk dat het een van de oefeningen is.

4 likes

Dit is gelijk 't eerste zoekresultaat :stuck_out_tongue:

6 likes

Als je had gezegd dat dit de kidnap workout is had ik het ook geloofd

32 likes

Ik kan de woorden Masala Chai niet meer hooooooren na de vlogs van Elise

23 likes

Ik vind het ook goede en leuke workouts. Denk als je t zelfde effect verwacht als van CrossFit of gewichtheffen het inderdaad tegenvalt, maar ik vind het een fijne manier van sporten.

3 likes

Random vraag maar ik volg sinds kort Faye Bone. Kent iemand haar? Zie dus dat ze drie kinderen heeft, waaronder een kind van bijna 16. Maar zag dat ze zelf vorig jaar 30 was geworden. Dus dan denk ik; is ze zo jong moeder geworden (diep respect) of is dat kind niet van haar? Ik vind ze onwijs veel op elkaar lijken dus dan denk ik ook huh hoe dan. Weet iemand dit?

1 like