Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Dit ja. We weten de context niet. Misschien vinden zij het daarnaast ook wel heel prettig om een traditionelere rollenverdeling te hebben. Als ze er allebei gelukkig mee zijn dan whatever toch

4 likes

Wat zijn eagle abs? (Ja ik heb gegoogled en kon het niet vinden)

2 likes

Haha ik ook niet maar ik zag wel een plaatje van iemand die op de grond lag dus ik denk dat het een van de oefeningen is.

4 likes

Dit is gelijk 't eerste zoekresultaat :stuck_out_tongue:

6 likes

Als je had gezegd dat dit de kidnap workout is had ik het ook geloofd

32 likes

Ik kan de woorden Masala Chai niet meer hooooooren na de vlogs van Elise

23 likes

Ik vind het ook goede en leuke workouts. Denk als je t zelfde effect verwacht als van CrossFit of gewichtheffen het inderdaad tegenvalt, maar ik vind het een fijne manier van sporten.

3 likes

Random vraag maar ik volg sinds kort Faye Bone. Kent iemand haar? Zie dus dat ze drie kinderen heeft, waaronder een kind van bijna 16. Maar zag dat ze zelf vorig jaar 30 was geworden. Dus dan denk ik; is ze zo jong moeder geworden (diep respect) of is dat kind niet van haar? Ik vind ze onwijs veel op elkaar lijken dus dan denk ik ook huh hoe dan. Weet iemand dit?

1 like

Ik lees ergens anders dat ze moeder is van haar twee jongste dochters en “liefmama” van de oudste. Dat is denk ik een popi manier van stiefmoeder zeggen, dus die is misschien niet natuurlijk van haar.

3 likes

De oudste dochter is niet ‘van haar’. Ik vind ze trouwens wel erg veel op elkaar lijken, dus ik dacht eerst ook dat ze jong kinderen had gekregen.

2 likes

Ik heb vanochtend voor het eerst de boterhammen van mijn vriend gesmeerd en het beviel me wel :smile:

25 likes

Zat er ook nog iemand níet in een villatent afgelopen weekend?!

5 likes

@Junebug85 haha dit is het idd. Ik háát deze oefening, maar het werkt als een tiet.

Mits je het goed doet… Als je het doet als Bonnie houd je het wel 10x langer vol, maar 100x minder effect :joy:

4 likes

Haha ik moest even 2x kijken, wat een gek perspectief in deze foto. Net alsof haar ene voet 2x groter is dan de andere en 3x groter dan haar hoofd.

26 likes

Ik kan zo genieten van hoe decadent Monica kan zijn maar dan toch weer relatable, eerst in de auto een bak oesters eten als lunch en daarna toch nog even langs de Mac rijden voor een cola. Heerlijk :joy:

37 likes

Jaaa! Dat vond ik dus ook. Daarom was ik ook een beetje in de war haha

1 like

En €1000 voor 4 paar schoenen, maar €125 per schoen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik kijk nu het Wylde Pad terug en godsamme wat zijn die mensen irritant zeg, met name altijd-happy-oh-nee-nu-toch-huilen Rachel. Willem lijkt opeens de normaalste yup

5 likes

Ik kan ook niet naar haar kijken, heb 1 keer een huisvlog gezien, hoe ze praat en is ofzo. Niet mijn ding.

Omg wat een leuk jurkje en leuke schoenen :heart_eyes: wie is zij?

2 likes