Ik lees ergens anders dat ze moeder is van haar twee jongste dochters en “liefmama” van de oudste. Dat is denk ik een popi manier van stiefmoeder zeggen, dus die is misschien niet natuurlijk van haar.
De oudste dochter is niet ‘van haar’. Ik vind ze trouwens wel erg veel op elkaar lijken, dus ik dacht eerst ook dat ze jong kinderen had gekregen.
Ik heb vanochtend voor het eerst de boterhammen van mijn vriend gesmeerd en het beviel me wel
Zat er ook nog iemand níet in een villatent afgelopen weekend?!
@Junebug85 haha dit is het idd. Ik háát deze oefening, maar het werkt als een tiet.
Mits je het goed doet… Als je het doet als Bonnie houd je het wel 10x langer vol, maar 100x minder effect
Haha ik moest even 2x kijken, wat een gek perspectief in deze foto. Net alsof haar ene voet 2x groter is dan de andere en 3x groter dan haar hoofd.
Ik kan zo genieten van hoe decadent Monica kan zijn maar dan toch weer relatable, eerst in de auto een bak oesters eten als lunch en daarna toch nog even langs de Mac rijden voor een cola. Heerlijk
Jaaa! Dat vond ik dus ook. Daarom was ik ook een beetje in de war haha
En €1000 voor 4 paar schoenen, maar €125 per schoen
Ik kijk nu het Wylde Pad terug en godsamme wat zijn die mensen irritant zeg, met name altijd-happy-oh-nee-nu-toch-huilen Rachel. Willem lijkt opeens de normaalste yup
Ik kan ook niet naar haar kijken, heb 1 keer een huisvlog gezien, hoe ze praat en is ofzo. Niet mijn ding.
Omg wat een leuk jurkje en leuke schoenen wie is zij?
Dat is Diana Leeflang van D is for Dazzle!
Ik moet alleen maar aan Kloontje denken, van vroegah.
Wow, wat een dag mensen.
Hoorde net het dramatische nieuws dat de nieuwe bakfiets van Willemijn niet in haar schuur past en dat ze hem voorlopig in haar huis moet herbergen
Is Rebecca Denise de nieuwe Inge Marieke?
In mijn ogen zijn alle influencers met een dubbele voornaam gewoon 1 persoon. Influencer-gate sowieso
Sarah Rebecca Denise?
Nah alleen Vera blijft Vera
Inge Marieke = Sarah Rebecca = Rebecca Denise
allemaal saaie witte vrouwen met lijzig haar die teveel delen van hun kind voor
Heel Holland bakt vibes haha