Jaaa! Dat vond ik dus ook. Daarom was ik ook een beetje in de war haha
En €1000 voor 4 paar schoenen, maar €125 per schoen
Ik kijk nu het Wylde Pad terug en godsamme wat zijn die mensen irritant zeg, met name altijd-happy-oh-nee-nu-toch-huilen Rachel. Willem lijkt opeens de normaalste yup
Ik kan ook niet naar haar kijken, heb 1 keer een huisvlog gezien, hoe ze praat en is ofzo. Niet mijn ding.
Omg wat een leuk jurkje en leuke schoenen wie is zij?
Dat is Diana Leeflang van D is for Dazzle!
Ik moet alleen maar aan Kloontje denken, van vroegah.
Wow, wat een dag mensen.
Hoorde net het dramatische nieuws dat de nieuwe bakfiets van Willemijn niet in haar schuur past en dat ze hem voorlopig in haar huis moet herbergen
Is Rebecca Denise de nieuwe Inge Marieke?
In mijn ogen zijn alle influencers met een dubbele voornaam gewoon 1 persoon. Influencer-gate sowieso
Sarah Rebecca Denise?
Nah alleen Vera blijft Vera
Inge Marieke = Sarah Rebecca = Rebecca Denise
allemaal saaie witte vrouwen met lijzig haar die teveel delen van hun kind voor
Heel Holland bakt vibes haha
Oh echt ? Hier in ons dorp zie ik echt alleen maar mondkapjes.
Ik zat te denken aan een doorzichtig kaasplankje
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgensmij heb ik haar dus ook buiten zien lopen terwijl ze in quarantaine had moeten zitten. Ik was in Amsterdam toen en zag ‘s avonds pas op insta dat ze corona had. Maar nogmaals niet 100% zeker
Vind ik van Rebecca niet en Inge is toch niet echt influencer? Doet geen spon of wel?
Maar erg jammer dat mensen niet gewoon blij kunnen zijn voor iemand. Die eeuwige dubbele namen erbij halen.
Maar het is toch vrij logisch dat ze hun tweede naam ook gebruiken? Ze hebben vrij standaard namen dus of je gebruikt een bijnaam, tweede naam of achternaam anders weten mensen niet welke Sarah,Vera of Rebecca. Vind het zelf een goede oplossing om zo niet met voor en achternaam op het internet te moeten.
Ik snap de reden wel, het was een geintje
Oke je hebt gelijk, Inge Marieke deelt nu gewoon haar baby zonder dat iemand daar geld aan verdient. Maar ja, wel je baby bloot voor altijd vastgelegd op het internet.