Ja de hamster van m’n dochter is laatst 1 geworden. Feestpakje aan en al🥳
Niet met taart en visite haha dat vind ik te extra. Maar ik gaf mn huisdieren dan wel wat extras (speeltjes of snoepjes ofzo)
Ja toen hij nog leefde. Kaarsjes en al.
Ahhw heeft de jarige hamster ook nog een kut verjaardag omdat 'ie zo’n stom pakje aanmoet
En het jubileum van onze dooie cavia’s dan?
Ja inmiddels overleden aan een hartstilstand. Heeft niet lang van z’n verjaardag mogen genieten helaas.
Iemand interesse in een stekje van 75,- van sereen? Miss krijg je er een creampie kaars bij
WTF! Ook gewoon de meest simpele monstera ever, niet eens een variegata (waarvoor €75 voor een ongewortelde stek ook al duur zou zijn geweest, maar iets meer te verklaren). Leuk ook, een groot blad, maar de nieuwe bladeren gaan gewoon weer klein zijn, zonder fenestratie (tenzij het een kopstek is).
Echt hoor, mijn mond valt hier ver van open.
Sinds ik weet dat hamsters om alles gaan hemelen hoef ik er geen meer.
Mijn beste vriendin eist een puppy shower als ze eindelijk haar hond heeft, ik geef haar geen ongelijk 
Dit gaat toch niemand kopen? Ritje naar tuincentrum en je hebt een volledige plant voor minder.
Nee joh, dat gaat écht ver, ik heb enkel een geboortekaartje voor mn aankomende hamster laten drukken
ohja ik ga ook een genderrevealtaartje bakken
Kunnen wij vrienden zijn?
Hahahah playdate met onze hamsters, gaan wij koffie drinken
Wat is zij gruwelijk irritant met d’r hobby zeg. Niks ergers dan mensen die de oudste, ‘saaiste’ hobby aller tijden kiezen en dan gaan doen alsof het baanbrekend is wat ze allemaal doen.
Deal. Al vreet die van jou Pom in 3 happen op 
Jullie zijn gewoon jaloers dat ze zo’n lekker wijf is
Mijn vriend komt ineens thuis met die Graze “snacks” 

Ja is het ook niet zo dat haar eigen haar “warm” pigment bevat, bruin/rood en dat het sowieso koeler gemaakt moet worden? Dat vertelt de kapper mij altijd
Serena’s motto: Zo veel kansen om geld te verdienen, zo weinig tijd…
Ik vraag me oprecht af wie dit gaat kopen.