Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Daar heb je dan weer een punt ja

Het ging hier laatst over die boos aflevering met youtubers en of dee erin zat. Tim deelt op insta dat zij het niet was.

2 likes
2 likes

Die eerste is sowieso Thomas Kots

10 likes

Ik ben oprecht benieuwd, zijn er hier ook mensen die de verjaardag van hun huisdier vieren? Echt met kadootjes, taart en visite…
Lotte doet dit en, prima, maar vind t wel…opvallend.

6 likes

Ja de hamster van m’n dochter is laatst 1 geworden. Feestpakje aan en al🄳

22 likes

Niet met taart en visite haha dat vind ik te extra. Maar ik gaf mn huisdieren dan wel wat extras (speeltjes of snoepjes ofzo)

24 likes

Ja toen hij nog leefde. Kaarsjes en al.

3 likes

Ahhw heeft de jarige hamster ook nog een kut verjaardag omdat 'ie zo’n stom pakje aanmoet

3 likes

En het jubileum van onze dooie cavia’s dan?

12 likes

Ja inmiddels overleden aan een hartstilstand. Heeft niet lang van z’n verjaardag mogen genieten helaas.

1 like

Iemand interesse in een stekje van 75,- van sereen? Miss krijg je er een creampie kaars bij

31 likes

WTF! Ook gewoon de meest simpele monstera ever, niet eens een variegata (waarvoor €75 voor een ongewortelde stek ook al duur zou zijn geweest, maar iets meer te verklaren). Leuk ook, een groot blad, maar de nieuwe bladeren gaan gewoon weer klein zijn, zonder fenestratie (tenzij het een kopstek is).

Echt hoor, mijn mond valt hier ver van open.

25 likes

Sinds ik weet dat hamsters om alles gaan hemelen hoef ik er geen meer.

5 likes

Mijn beste vriendin eist een puppy shower als ze eindelijk haar hond heeft, ik geef haar geen ongelijk :joy:

8 likes

Dit gaat toch niemand kopen? Ritje naar tuincentrum en je hebt een volledige plant voor minder.

7 likes

Nee joh, dat gaat Ʃcht ver, ik heb enkel een geboortekaartje voor mn aankomende hamster laten drukken

ohja ik ga ook een genderrevealtaartje bakken

25 likes

Kunnen wij vrienden zijn?

1 like

Hahahah playdate met onze hamsters, gaan wij koffie drinken

3 likes

Wat is zij gruwelijk irritant met d’r hobby zeg. Niks ergers dan mensen die de oudste, ā€˜saaiste’ hobby aller tijden kiezen en dan gaan doen alsof het baanbrekend is wat ze allemaal doen.

8 likes