Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Deal. Al vreet die van jou Pom in 3 happen op :joy:

Jullie zijn gewoon jaloers dat ze zo’n lekker wijf is

22 likes

Mijn vriend komt ineens thuis met die Graze “snacks” :woozy_face::woozy_face:

11 likes

Ja is het ook niet zo dat haar eigen haar “warm” pigment bevat, bruin/rood en dat het sowieso koeler gemaakt moet worden? Dat vertelt de kapper mij altijd

Serena’s motto: Zo veel kansen om geld te verdienen, zo weinig tijd…

Ik vraag me oprecht af wie dit gaat kopen.

21 likes

Dit doet me denken aan een levensvraag die me al een tijdje bezig houdt: liever het zelfvertrouwen van een influencer die schaamteloos een stekje voor 75eu probeert te verkopen of foto’s maakt voor een huisje waar ze toevallig overnacht heeft omdat zij vond dat ze t beter kon, of het zelfvertrouwen van een rijke onnodige mediocre witte man

• Influenzas
  • mediocre witte mannen

0 stemmers

Lijkt me zo zorgeloos als je zo erg in jezelf gelooft

2 likes

Mediocre witte man, ik denk dat die nóg meer zelfvertrouwen hebben dan de gemiddelde, redelijk succesvolle influencer

5 likes

Ik ging speciaal hiervoor naar haar profiel en zag dit staan. Stond er ongetwijfeld al langer, maar het voelt nu net alsof dat over die haarkleur gaat :joy:

14 likes

42 likes

Anna’s haar is wel lichter maar alsnog vind ik haar niet blond op de een of andere manier. Ze is gewoon een brunette met gebleekt haar.
Misschien komt het door de uitgroei of haar algehele teint maar voor mij werkt dit blonde niet

29 likes

Ja volgens mij is dat uitgegroeide expres gedaan, zodat ze niet al de vlg week bij wijze van opnieuw hoeft te gaan
En die kleur… tja vlg mij dus ook bewust zo gedaan (a la Lady gaga, Dua etc).
It’s art

Gewoon bij de super :smirk:

32 likes

Ik ben nu wel geinfluenced en ga dit morgen meteen halen haha. Dit kan mn studentenportemonnee in ieder geval wél aan

1 like

Oh no, wat is er gebeurd met haar miljoen volgers??

4 likes

Die houden niet van blond

13 likes

Welke supermarkt is dit? Ben ook geinfluenced hahaha

1 like

Waar ze spijt van heeft heeft ze natuurlijk gewoon gewist

1 like

Lidl!

Jaa eens. Ik snap niet dat als je zo mooi donkerbruin glanzend haar hebt, je naar dit gebleekte bosje stro wil. Vond het bij monica ook al niks (wel beter dan bij anna)

10 likes

Ik weet niet hoe ik haar ben gaan volgen, maar op insta volg ik hannahsophiastories en omg ze post allerlei complottheoriëen over het vaccin en COVID. Het is echt verschrikkelijk… dan wetende dat zo’n idioten invloed hebben op andere mensen.
Ze postte zo onder haar kopje ‘covid truth’ een artikel over hoe je genen beïnvloed worden, terwijl als ik het artikel op zoek het over de virusgenen gaat en niet over je eigen genen. Echt hoezo bestaan dit soort mensen!!!