Maar ik wil geen angst zaaien!!!
Positive vibes only 

Sanny gaat naar Ibiza en is op t vliegveld de paspoorten van de kinderen vergeten. Ik zeg 1 woord: karma.
Het scheelt dat ze niet terug naar huis hoeft maar gebruik kan maken van de LOA. Die paspoorten komen wel naar haar toe.
Maar dan nog, schrijf vakzèn 
Sanny zoekt paspoort ipv geluk
Nouja zegâŚhun laatste vakantie was twee jaar, TWEE JAAR geleden he?! Gun je ze het niet ofzo?!
Arme schapen zijn het!
Als ze nou had gezegd: We zijn al 2 jaar ons huis niet uitgekomen he, 2 jaar!!!, had ik nog een soort van gedacht:
Aimee zou een schadevergoeding van 700 eu krijgen van de kopschopper (al sinds 2017) en ze heeft nu een brief dat het niet betaald is en ze een voorschot krijgt van ik meen slachtofferhulp
Bizar
Dacht dat de kopschopper het allemaal opgelost had en achter zich had gelaten?
Wow dat is echt aso?! En zelf lekker chillen, shoppen en geld aan mensen uitlenen. Ook echt een karig bedrag en zelfs dat niet betalen?
@tessel oja chill dat je dat als dader idd âachter je kunt latenâ
Oh ff voor de volledigheid er is kennelijk de helft betaald zegt Aimee
Hoe weet je dat? Vind 700eu trouwens geen karig bedrag hahah
Kennen jullie de kopschopper persoonlijk??
of hoe zit dit
Ik weet niet meer exact hoe dit zat maar ik geloof dat een beetje zon C-realityster ex on the beach type is? Of van temptation ofzo?
Ja diegene heeft toch met tempa meegedaan afgelopen seizoen, geen idee wie het precies is maar dat is hier eens gezegd volgens mij.
Oh ja volgens mij Liya(h) wat ik zo kan vinden?
Ik wel! Sinds ik een kat heb, heb ik een brandnoodplan haha. Stap 1: kat vangen. Stap 2: haar in de box proppen. Stap 3: box met kat in de auto zetten.
@Karl_Lagerfeld insta idd
En voor wat ze heeft gedaan/de blijvende schade vind ik 700 echt heel weinig maarja daar hoef je het niet mee eens te zijn
(En dan vooral omdat je dan moeilijk gaat doen over zoân âkleinâ bedrag als dader, vind ik heel raar gezien de context)
Pff niet normaal dat bijna 4.5 jaar na datum ze er nog steeds niet helemaal af is. Kan me nog herinneren in die video over het hoger beroep van vorig jaar dat ze zo blij was dat ze er nu een streep onder kon zetten. Als je dan toch weer post krijgt, pff.