Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Zo’n drama is dat toch niet? Wij hebben dat in de berging op zolder liggen, daar kan ik ook niet binnen 2 sec bij. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die een mand paraat hebben staan.

56 likes

Leuk een schuur. Kan ze nog meer kerst zooi halen.

18 likes

Ik weet eerlijk gezegd niet eens waar die van mij zijn… prima plek toch, in de schuur?

4 likes

Ze schrijft vakzin ipv vaccin. Daar verliest ze voor mij dus al alle geloofwaardigheid.

9 likes

Dat doen ze omdat als je vaccin schrijft er direct een (terechte) melding overheen komt met “ga hierheen voor actuele informatie over COVID-19”, met een linkje naar een website die echte informatie ipv complottheorieën verspreid.

37 likes

Oops excuses.

1 like

“Ik merk dat veel mensen door de bomen het bos niet meer zien en niet meer weten welke bronnen er geloofwaardig zijn. Snap ik helemaal! Anyway, hier is een berg aan misinformatie. Doe ik gewoon voor jullie hè. Graag gedaan :heart:

38 likes

Maar ik wil geen angst zaaien!!!

7 likes

Positive vibes only :heart::heart::heart:

9 likes

valt een positieve test daar dan ook onder?

7 likes

Sanny gaat naar Ibiza en is op t vliegveld de paspoorten van de kinderen vergeten. Ik zeg 1 woord: karma.

130 likes

Het scheelt dat ze niet terug naar huis hoeft maar gebruik kan maken van de LOA. Die paspoorten komen wel naar haar toe.

76 likes

Maar dan nog, schrijf vakzèn :joy:

9 likes

Sanny zoekt paspoort ipv geluk

42 likes

Nouja zeg…hun laatste vakantie was twee jaar, TWEE JAAR geleden he?! Gun je ze het niet ofzo?!

30 likes

Arme schapen zijn het!

Als ze nou had gezegd: We zijn al 2 jaar ons huis niet uitgekomen he, 2 jaar!!!, had ik nog een soort van gedacht:

15 likes

Aimee zou een schadevergoeding van 700 eu krijgen van de kopschopper (al sinds 2017) en ze heeft nu een brief dat het niet betaald is en ze een voorschot krijgt van ik meen slachtofferhulp
Bizar

7 likes

Dacht dat de kopschopper het allemaal opgelost had en achter zich had gelaten?

4 likes

Wow dat is echt aso?! En zelf lekker chillen, shoppen en geld aan mensen uitlenen. Ook echt een karig bedrag en zelfs dat niet betalen?

@tessel oja chill dat je dat als dader idd ‘achter je kunt laten’

12 likes

Oh ff voor de volledigheid er is kennelijk de helft betaald zegt Aimee

2 likes