Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Hoe weet je dat? Vind 700eu trouwens geen karig bedrag hahah

1 like

Kennen jullie de kopschopper persoonlijk?? :face_with_monocle: of hoe zit dit

4 likes

Ik weet niet meer exact hoe dit zat maar ik geloof dat een beetje zon C-realityster ex on the beach type is? Of van temptation ofzo?

2 likes

Ja diegene heeft toch met tempa meegedaan afgelopen seizoen, geen idee wie het precies is maar dat is hier eens gezegd volgens mij.

2 likes

Oh ja volgens mij Liya(h) wat ik zo kan vinden?

9 likes

Ik wel! Sinds ik een kat heb, heb ik een brandnoodplan haha. Stap 1: kat vangen. Stap 2: haar in de box proppen. Stap 3: box met kat in de auto zetten.

13 likes

@Karl_Lagerfeld insta idd

En voor wat ze heeft gedaan/de blijvende schade vind ik 700 echt heel weinig maarja daar hoef je het niet mee eens te zijn :stuck_out_tongue: (En dan vooral omdat je dan moeilijk gaat doen over zo’n ā€œkleinā€ bedrag als dader, vind ik heel raar gezien de context)

12 likes

Pff niet normaal dat bijna 4.5 jaar na datum ze er nog steeds niet helemaal af is. Kan me nog herinneren in die video over het hoger beroep van vorig jaar dat ze zo blij was dat ze er nu een streep onder kon zetten. Als je dan toch weer post krijgt, pff.

5 likes

Ik heb het mandje in de garage want ik heb er binnen geen plek voor maar mijn brandnoodplan is katten in de wasmand met deksel doen!

3 likes

Voor mensen die de mand kwijt zijn: kat vangen en in kussensloop mikken. Is heel even sneu, maar beter dat dan dood verbrand.

21 likes

Ik denk altijd maar dat ik de katten dan snel in de (papier)container stop. Vast heel zielig maar de mandjes staan boven en de auto niet altijd precies voor de voordeur.
Maar kussensloop is ook een hele goede @WhereTheLightIs !
Waar je al niet over na kan denken!

1 like

Of een rugzak, dan heb je je handen vrij. Ik heb er een boven liggen waarin volgens mij een chihuahua hoort, dus ik hoop dat het een beetje lukt als het ooit nodig is :grimacing:

4 likes

Ik heb een aantal jaar geleden snachts brand gehad in huis, ik heb de katten niet kunnen vangen (spoiler: ze zijn ongedeerd!!).
Het hele huis stond al helemaal vol met rook en eigenlijk net op tijd wakker geworden, anders waren we nooit meer wakker geworden.

Het geluk voor de katten (en daarmee ook voor ons want het lijkt me echt vreselijk om zo je huisdier te verliezen) is dat ze 24/7 door het kattenluik in en uit kunnen.

27 likes

Ben echt blij dat je die spoiler hebt ingebouwd want ik schrok me idd rot bij je eerste zin :anguished:

Dat moet echt eng geweest zijn!

2 likes

Wat heftig zeg, gelukkig dat jullie (zo te horen?) okƩ zijn!

3 likes

Iedereen gezond gelukkig! Alleen materiƫle schade.
Was inderdaad heel heftig, bij ons op de slaapkamer was het echt pikzwart van de rook, bij de kinderen was er bijna niets gelukkig. Dat was ook de enige kamer die amper rookschade had.

1 like

Haha, ja dacht zal het gelijk aangeven.

1 like

Vreselijk! Ik ben hier altijd heel erg mee bezig en bang voor. Weten jullie ook hoe de brand is ontstaan?

4 likes

Een ontplofte accu. Dus tegenwoordig gaat alles uit het stroom als ik op bed ga.
En moet ook toegeven dat wij geen brandmelder hadden (heel erg stom, want dan waren we gewoon vele malen eerder wakker geweest).

2 likes

Ik droomde serieus zoiets soortgelijks (ik ging naar Amerika en toen ik daar was kon ik niet meer weg want hij lag al in NL?!) toen dacht ik… shit nu heb ik karma omdat ik Sanny erover uitlachte… heb meteen bedacht dat ik mijn paspoort op een makkelijkere plek moet leggen.

3 likes