Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik heb er al langs niks over gehoord, hoe gaat het met je webshop?

5 likes

Ja, dat blijkt…

3 likes

5 likes

Soms denk ik wel bij de 15e reactie op iemand die rechtser is dan gemiddeld hier, dat het een beetje een show wordt om te laten zien hoe woke je zelf bent.

En ik vind ook dat sommige mensen hier niet accepteren dat er verschillende meningen kunnen bestaan en niet één van de twee per se de volledige feitelijke waarheid is en de andere dus fout.

116 likes

Ben ik met je eens, dat weerhoudt mij ook soms om dingen te delen.

6 likes

Ik vind dit soort opmerkingen dus echt heel naar. Kwetsend zelfs. Snap niet wat ik nou zo’n kwaad doe dat sommigen mij daar telkens op moeten aanspreken op zo’n rare sarcastische manier. Zelfs nu, ik heb er niet eens iets over gezegd

84 likes

Lekkere inhoudelijke en volwassen reactie is dit op een post van iemand die zo te lezen veel moeite heeft gestopt in haar mening verwoorden en tegelijkertijd zich ook kwetsbaar opstelt…

56 likes

Ik ga hier denk ik een shot spelletje van maken.

9 likes

:heart::heart::heart:

1 like

Doe eens normaal.

1 like

16 likes

Misschien is dit wel een mooi moment voor mn vraag die puur uit nieuwsgierigheid komt. Maar weet iemand hier of Anna Nooshin en Cynthia ooit al eens contact hadden?

Mn aanleiding: tijdje terug kocht Cynthia #zelfbetaald de make up van Noosh (ofzo?). Noosh deelde dat in de stories en was heel blij met de aandacht op kanaal cynthia. Paar dagen/weken later kwam Cynthia met dat ze binnenkort naar Amsterdam gaat en dat ze dan met @anna… gaat koffiedrinken.

Niet boeiend verder dus maar een poging om terug nr youtube/insta te gaan

2 likes

Ja

127 likes

Er zwerft ergens op het internet nog een geweldig filmpje van een Wehkamp hang-out of Koffietijd van Cynthia en Anna, waarbij de live al gestart is en Anna heel ongeïnteresseerd op haar telefoon zit en Lip heel zielig stil ernaast zit te wachten :frowning:

22 likes

Op een of andere manier kan ik die 2 echt totaal niet combineren. Maja, beide ‘staan voor iedereen open’ natuurlijk :money_mouth_face:

1 like

Volgens mij hebben ze hem later bijgeknipt, hier gooit Anna net haar telefoon weg in het begin.

Andere moet ook nog wel te vinden zijn…

6 likes

Shit Anna’s manager heeft later nog geklaagd dus

1 like

Wow deze setup ziet er net zo professioneel uit als Anna’s Gossip serie van jaren later :laughing:

5 likes

Sint was ook nog een blauwe maandag besties met Haagse Rach, over unlikely duo’s gesproken.

En met tyfoon, excuus Glenn.

14 likes

Ja en nu natuurlijk met de Ruinerwoldjes. Iedereen die ook maar nationaal relevant is op het moment he!

16 likes