Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Vrijheid van meningsuiting betekent dat je dingen mag zeggen zonder dat je vervolgd of vermoord wordt door de staat. Het betekent niet dat je een vrijbrief krijgt om over alles ongenuanceerde uitspraken kan doen zonder dat andere mensen daar wat van zeggen.

57 likes

Dus… als je een mening hebt die afwijkt van die van de meerderheid op dit forum, mag je niets zeggen hier?

Dat mag je wel zeggen maar dan moet je ook niet gaan miepen als andere mensen het niet met je eens zijn en je daarop aanspreken. Voor die mensen geldt ook vrijheid van meningsuiting hĆØ! :statue_of_liberty:

41 likes

Grappig, dit ervaar ik altijd als ik iets over Bonnie zeg :face_with_hand_over_mouth::sweat_smile:

2 likes

Volgens mij miep ik helemaal niet.

Nou kom op mensen, even met z’n allen aandacht geven dan hebben we dat ook weer gehad.

6 likes

Los van de hele discussie zitten hier wel wat meer links ingestelde mensen die wat meer woke zijn ofzo. Met een wat meer rechtse mening wordt je daardoor sneller de mond gesnoerd of in ieder geval daar vol op gepakt. Dan wordt er bijvoorbeeld geroepen dat je geprivileerd bent of geen inlevingsvermogen hebt. Vind ik het enige nadeel aan hier mee posten over dit soort (moeilijke onderwerpen). Weerhoud mij er soms van een mening te geven die hier wat meer impopulair is.

62 likes

Hahaa rot op hoor en @Poopiesjaakie ook

2 likes

Laat die trollen lekker in hun geprivilegieerde stront zakken.

2 likes

Ik heb er al langs niks over gehoord, hoe gaat het met je webshop?

5 likes

Ja, dat blijkt…

3 likes

5 likes

Soms denk ik wel bij de 15e reactie op iemand die rechtser is dan gemiddeld hier, dat het een beetje een show wordt om te laten zien hoe woke je zelf bent.

En ik vind ook dat sommige mensen hier niet accepteren dat er verschillende meningen kunnen bestaan en niet ƩƩn van de twee per se de volledige feitelijke waarheid is en de andere dus fout.

116 likes

Ben ik met je eens, dat weerhoudt mij ook soms om dingen te delen.

6 likes

Ik vind dit soort opmerkingen dus echt heel naar. Kwetsend zelfs. Snap niet wat ik nou zo’n kwaad doe dat sommigen mij daar telkens op moeten aanspreken op zo’n rare sarcastische manier. Zelfs nu, ik heb er niet eens iets over gezegd

84 likes

Lekkere inhoudelijke en volwassen reactie is dit op een post van iemand die zo te lezen veel moeite heeft gestopt in haar mening verwoorden en tegelijkertijd zich ook kwetsbaar opstelt…

56 likes

Ik ga hier denk ik een shot spelletje van maken.

9 likes

:heart::heart::heart:

1 like

Doe eens normaal.

1 like

16 likes