Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Misschien is dit wel een mooi moment voor mn vraag die puur uit nieuwsgierigheid komt. Maar weet iemand hier of Anna Nooshin en Cynthia ooit al eens contact hadden?

Mn aanleiding: tijdje terug kocht Cynthia #zelfbetaald de make up van Noosh (ofzo?). Noosh deelde dat in de stories en was heel blij met de aandacht op kanaal cynthia. Paar dagen/weken later kwam Cynthia met dat ze binnenkort naar Amsterdam gaat en dat ze dan met @anna… gaat koffiedrinken.

Niet boeiend verder dus maar een poging om terug nr youtube/insta te gaan

2 likes

Ja

127 likes

Er zwerft ergens op het internet nog een geweldig filmpje van een Wehkamp hang-out of Koffietijd van Cynthia en Anna, waarbij de live al gestart is en Anna heel ongeïnteresseerd op haar telefoon zit en Lip heel zielig stil ernaast zit te wachten :frowning:

22 likes

Op een of andere manier kan ik die 2 echt totaal niet combineren. Maja, beide ‘staan voor iedereen open’ natuurlijk :money_mouth_face:

1 like

Volgens mij hebben ze hem later bijgeknipt, hier gooit Anna net haar telefoon weg in het begin.

Andere moet ook nog wel te vinden zijn…

6 likes

Shit Anna’s manager heeft later nog geklaagd dus

1 like

Wow deze setup ziet er net zo professioneel uit als Anna’s Gossip serie van jaren later :laughing:

5 likes

Sint was ook nog een blauwe maandag besties met Haagse Rach, over unlikely duo’s gesproken.

En met tyfoon, excuus Glenn.

14 likes

Ja en nu natuurlijk met de Ruinerwoldjes. Iedereen die ook maar nationaal relevant is op het moment he!

16 likes

En Rob de Kay! (Niet dat hij ooit heel relevant is geweest)

2 likes

Benieuwd wanneer Damiano zijn wijnpakket inclusief uitnodiging voor een weekendje waddeneiland krijgt.

12 likes

Ik vind hem zonder duidelijke aanleiding echt enorm irritant en vervelend

Dus in mijn hoofd matcht hij perfect met Cynthia

8 likes

Dat de verdediging inschieten en huilen valt volgens mij wel mee. Ik dacht dat je aan de regels houden een van de belangrijkste uitgangspunten van een rechtsstaat was, maar kennelijk denkt de linkse kerk hier daar anders over. Mag allemaal, maar geen normale reactie geven en meteen schreeuwen dat iemand een trol is en op moet rotten, is natuurlijk best wel raar.

Oh, maar volgens mij is het onderwerp inmiddels veranderd in Cynthia :wink:

2 likes

Er zijn ook goeie uitleg post geweest maar misschien heb je daar over heen gelezen toen je aan het verdrinken was in zelf medelijden.

12 likes

Oké :joy:

Vind jij zelf niet dat je nogal overdreven reageert? Volgens mij gingen er ook genoeg mensen inhoudelijk in op het thema, ik heb in elk geval veel zinvolle posts gezien want dit thema maakt idd veel los. Maar jij kiest er nu zelf voor om te doen alsof het enige wat er gebeurt is dat 2-3 mensen kortaf tegen jou zeiden dat je een irritante trol bent. Wat idd onnodig is en netter kan, dat ben ik met je eens, maar wat jij nu doet is ook niet het inhoudelijke wat je volgens je eigen woorden graag wilt zien hier.

5 likes

Naja volgens mij is hier al meerdere keren uitgelegd dat die regels soms echt totaal buiten proportie zijn. Bijvoorbeeld duizenden euro’s boete moeten betalen omdat je een shirtje hebt verkocht voor €3, of omdat je een tas boodschappen van je moeder hebt gekregen. En dit is niet overdreven he, dit zijn voorbeelden die echt gebeurd zijn. Als die regels zo onmenselijk zijn, is je daar aan houden dan echt het allerbelangrijkste?

Erg flauw dat je meteen met krachttermen à la “de linkse kerk” begint te gooien, volgens mij heeft dit helemaal niks te maken met links of rechts maar met basic human rights. :woman_shrugging:t2:

30 likes

Met de ruinerwoldjes?

Ja en daarnaast @WinterQueen je haalde ook aan (of was jij dat niet weet even niet meer zeker) dat regels nu eenmaal regels zijn en dat als we het er niet mee eens zijn we moeten zorgen dat we de regels veranderen.

Ja en hoe zie je dat voor je? Reken maar dat we met verkiezingen dit een belangrijk issue vinden en stemmen op partijen-verkiezingsplannen die dit in de kern aanpakken. Maar verkiezingen zijn eens in de vier jaar, daartussen gaan we het echt niet opeens eens zijn met regels die gewoon slecht in elkaar zitten alleen omdat dat nu eenmaal is hoe het besloten is. Of omdat regels nota bene verkeerd worden uitgevoerd. We zijn niet allemaal beleidsmakers of politici maar we mogen ons wel allemaal verdiepen en ons uitspreken tegen onrecht op welk moment dan ook, en dat lijkt me evengoed belangrijk voor de bewustwording en omdat je ook vaak ziet dat naar de meest betrokken partijen niet goed wordt geluisterd.

En wat ik nog wilde zeggen @Tubing volgens mij vond jij het niet leuk dat “wij linkse mensen” over “rechtse mensen” zeggen dat ze “geprivilegieerd zijn” bijvoorbeeld - maar vind je dat echt een ad hominem belediging? Ik niet eigenlijk, ik vind dat een relevante opmerking in een inhoudelijke discussie, maar ik merk vaak idd dat mensen meteen steigeren als je suggereert dat ze in een kwestie een privilege hebben dat invloed zal kunnen hebben op hun mening, alsof je daar iets heel lelijks mee hebt gezegd à la nou wat ben jij een stommerik en je hebt ook lelijke schoenen! Maar ik vind het wel degelijk van belang dat we ons proberen meer bewust te zijn van waar onze mening vandaan komt en of je dingen helder kunt zien vanuit de positie die je hebt.

3 likes

We zijn hier allemaal enorm gepriviligeerd.

Maar niet zo erg als Cynthia; dus laten we het over haar hebben

29 likes

Maar ik zeg dan ook niet dat het voor mij niet geldt?

Of vind je het gewoon irritant dat ik er nog op inhaakte omdat het onderwerp al naar Cynthia was gegaan

2 likes