Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik vind het vooral heel erg makkelijk als iemand dat roept in een discussie. Dan heb je kennelijk geen beter argument.

Is jouw dieptepunt in het leven zwaarder dan tiramisu moeten eten als avondeten?

• Ja ik heb een heel zwaar leven
  • Ja wel ietsje heavier ja
  • Nou dat is wel heftig hoor
  • Nee mijn leven is één en al privilege

0 stemmers

Heb jij wel eens in de Peruaanse jungle in een 5 sterren resort moeten slapen maar kreeg je toen een hissy fit omdat er open muren waren?

• Ja was afschuwelijk
  • Nee nog erger dan dat
  • Nee zo erg was mijn leed niet
  • Nee maar ik ben wel eens in peru geweest en wil dat door middel van mijn stem toch even laten weten aan jullie #travelprivilege

0 stemmers

3 likes

Ja grappig, ik vind dat net andersom.

8 likes

Ja ik dacht gewoon rot op Ella we’ve moved on

Ik ben All for fitties maar niet als elke respons 3 alinea’s is, dan verlies ik echt m’n interesse

15 likes

Ja vooral dat " MAAR VRIJHEID VAN MENING!!11!" oke nee supersterk argument ja.

3 likes

Oh help geen goedkeuring van Leeuw, wat moet ik nu :sweat_smile:

1 like

Ja JE BEK HOUWE!!!1

Jk maar is er niet iets pikants aan de hand? M’n wijn en ik vervelend ons

Kun je me niet gewoon op negeer zetten? Of ja je mag ook gewoon op me zeiken als je dat nu eenmaal graag doet lol

2 likes

Nee dan moet je structureel echt irritanter worden :chart_with_upwards_trend:

2 likes

Vind t wel echt ableist van je dat je geen mismaakt kind wilde

Ik ga je nu cancelen.

5 likes

Ik wacht eigenlijk nog steeds op iemand die een bingokaart post.

3 likes

afbeelding

16 likes

Nou als ik daadwerkelijk een shot spelletje had gedaan was ik inmiddels gestorven.

11 likes

Ja inderdaad @anon50301661 we zijn meisjes!!!1

5 likes

Vind jou ook wel de female shaggy idd

4 likes

Het uitgangspunt van de rechtsstaat is nu juist niet ‘regels zijn regels’, maar wil zeggen dat een burger door (grond)rechten beschermd wordt tegen willekeur en machtsmisbruik door de overheid. Dat je dus niet uit een vliegtuig getrokken wordt omdat je gebruikmaakt van je vrijheid van meningsuiting bijvoorbeeld. De toeslagenaffaire en andere ophef rondom de uitvoering van bijvoorbeeld de bijstand laten zien dat ook in Nederland dat niet altijd vlekkeloos verloopt en zelfs flink mis kan gaan, omdat regels en beleid in de praktijk de grondrechten van burgers kunnen schaden. Dat heeft niet zoveel met links/recht te maken.

10 likes

168 likes
  • iedereen is het heel erg met elkaar eens over Mommy bloggers die hun kind inzetten voor moneys
  • Sanneke is zo negatief
  • Haat op Wouter Peelen
  • Refereren aan dadels met spek/wandelen/Terschelling als het over Cynthia gaat
  • Verspon verkoopt weer iets schaamteloos
  • Annemerel die 100 uur/weken/dagen zwanger/getrouwd/aan het hardlopen is
  • iemand klaagt over drukte ergens ivm Corona terwijl ze er zelf ook was

Dit zijn nog dingen die voor mijn gevoel steeds terug komen :sweat_smile:

28 likes

Heb jij rechten of bestuurskunde ofzo gestudeerd toevallig? Want ik kan je vertellen dat dit echt niét het belangrijkste uitgangspunt van een rechtsstaat is. Dat is rechtvaardigheid en bescherming tegen de staat (o.a. degene die dus de uitkering verstrekt) d.m.v. wetten.

Sorry ik weet dat de discussie al over was maar nie kome prate over de rechsstaat hier… :skull:

33 likes

Kleine nuance;