Die nuance klopt niet. De wet liet geen enkele ruimte voor proportionaliteit en menselijkheid in de uitvoering. Kan je het boek over de toeslagenaffaire van de Correspondent aanraden hierover.
Zooo, als alle mensen die nu komen voor de discussie ook wekelijks even wat komen inbrengen over Youtubers, that would be great! Dan hoeft het hier niet alleen over Inge Marieke Inge Martine Marieke Inge te gaan
Het moest specifiek de discussie bingo kaart voorstellen haha
Hahahaha fantastisch! De enige die mist is “Nouu ik zag zestig nieuwe berichten en hoopte op iets groots maar het gaat alleen maar over X ”
Links onderin staat zoiets!
Oja, gemist. Helemaal compleet dan!
Ik vind het leuk om beginnende youtubers te volgen die met een goedkope camera random videos maken. En waar niet alles draait om kijk mij rijk zijn en veel pakketjes ontvangen enzo. Geeft me 2010 youtube vibes.
Dus als iemand tips heeft let me know haha
Simply stefanie kan ik echt van genieten, die is echt je average rijtjeshuis familie
Ik vind Paige Wassel echt leuk om te kijken. Ze is prop stylist voor interieur fotoshoots en rate de hometours van beroemdheden.
https://youtube.com/channel/UCPScG5Rbudi6fDv4CK1-LAQ
Hou sowieso van yt kanalen die over interieur gaan en hometours doen haha.
In het straatje van: vragen stellen die je kunt googlen; ook Bonnie heeft hier vandaag stories over geplaatst. We zijn dus niet de enigen (#gedeeldleed)
Hahahahah ze zegt dat iemand haar DM’de met: Weet je tot hoe laat de Monki in Rotterdam open is?
Jaa wel heel gek
Je kunt er ook niet op reageren? Maar snap dat het voor haar de pret vermindert
God ik snap dat zulke vragen inderdaad stompzinnig zijn maar ze doet er wel heel dramatisch over, alsof het haar levensvreugde beperkt ofzo
Ach influencers vragen toch ook altijd aan “ons” van die dingen die ze prima zelf kunnen Googelen. En kopen.
Ge-wel-dig! Ik heb het opgeslagen thanks. @Soy.peor & @Evert ik hoop dat jullie je drank klaar hebben staan. Je weet nooit wanneer het hier ontploft!
Snap haar volledig. Ze was niet getagd, heeft er niet over gepost, staat niet op de foto. Dus ja waarom zou je zoiets vragen.
Ik vind dit ook echt raar om te vragen?
‘Zijn jullie nog vrienden???’
Vind wel grappig hoe vaak er wat gezegd wordt over dat mensen niet aardig reageren. Er wordt nooit gescholden of iets. Het is hooguit een beetje bot of direct. Mensen zijn het niemand verplicht om aardig te doen? En vaak is het niet eens onaardig.
Ik kijk nu op de twitter van Sanneke waarvan iedereen zei dat ze zo onaardig reageerde en vind het wel meevallen. Ze reageert gewoon als een normaal persoon en ja als iets haar irriteert komt ze daar voor uit.