Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik dacht dat hij pas vanaf 1 juni te zien is?

Heb ff gechecked maar hij staat al online op NPOstart. Ga ook kijken zo!

2 likes

Die komt toch pas 1 juni? Of kijk je ‘m ergens vooruit ?

Edit: zie nu hierboven dat ‘ie al op NPOstart staat. Morgenochtend even kijken!

Ja ik heb hem net ook gezien! Heel heftig. Echt een aanrader om te kijken!

Dank voor het delen van dit kanaal. Zij is echt leuk. En ik hou van haar analyses en tips die een stuk minder trendgevoelig zijn, dan de gemiddelde kanalen. En ze is grappig!

3 likes

Heb de docu ook meteen bekeken, inderdaad een aanrader. Ik zie echt steeds meer vrouwen die zich erover uitspreken. Zimra Geurts ook zelfs in rolstoel beland door haar implantaten
 Heftig voor Dionne.

2 likes

Ik vind dit echt zo :clown_face: :clown_face: Laura Brijde staat knuffelend met haar moeder en oma op de foto, en dan krijg je de befaamde ‘ze is al gevaccineerd hoorrrrr’. Ja dus. En dan nog zo’n debiele reactie eronder

Als je zulke foto’s maakt dan zet je dat toch niet online, maar goed

7 likes

Haha wow die onderste zat vroeger bij mij in de klas

20 likes

Dat is toch precies waarom we allemaal vaccinaties krijgen. Zodat we juist elkaar weer kunnen knuffelen. Of blijf jij afstand houden totdat Corona op miraculeuze de wereld uit is?

25 likes

Haha huh nee? Ik wacht op groepsimmuniteit. Je kunt toch nog steeds corona krijgen op dit moment, ook al ben je gevaccineerd

9 likes

Ik heb net de docu moordtieten van Dionne gekeken en ik vond hem heel goed! Wel heftig

2 likes

Ja ik vind dit dus zo lastig. We hebben opa met copd al sinds februari 2020 niet gezien. Hij is ondertussen ingeeent, maar we durven het nog steeds niet aan

1 like

Dit begrijp ik niet, geloof ik. Waarvoor heb je dan die vaccinatie?

3 likes

Ik ben het er niet mee eens en zou het ook niet doen, maar ergens snap ik het wel. Mijn oma (wonend in een verzorgingstehuis) heeft beide vaccinaties gehad en ik mijn eerste. Als ik mijn beide vaccinaties gehad heb (eind volgende maand) mag ik van de directie/regels van het tehuis mijn oma knuffelen. Ook hoef ik geen 1,5 meter afstand houden en geen mondkapje meer op in het gehele tehuis. Echt belachelijk en bizar. Ik ga haar niet knuffelen, blijf afstand houden en draag een mondkapje. Want ondanks dat we dan beide gevaccineerd zijn, betekend het niet dat we niet meer ziek kunnen worden

3 likes

De vaccinatie zorgt ervoor (ongenuanceerd gezegd) dat het ziekteverloop milder is, dus dat de kans veel kleiner is dat je in het ziekenhuis komt. Je kan het nog wel krijgen, maar wordt er zelf minder ziek van en draagt het daardoor ook minder snel over. Maar betekent niet 100 procent veiligheid oid

4 likes

Echt raar dat tehuizen blijkbaar hun eigen regels opstellen, hopelijk zijn er nog genoeg verstandige mensen

@WinterQueen Ik vind het best zorgwekkend dat veel mensen dat dus niet weten

4 likes

Heb meerdere malen met de GGD gebeld omdat ik vragen had over hoe het zat met tehuizen en daarbij was inderdaad het antwoordt van de GGD dat tehuizen hun eigen regels mogen opstellen

1 like

Ja, helemaal eens hoor. Ik dacht heel simpel: vaccin, dus niet meer ziek. Ik las laatst ook dat ze nog helemaal niet weten hoe lang het vaccin werkt. Dus in theorie kan het over bijv. een half jaar weer uitgewerkt zijn?!

2 likes

Nou mag toch hopen van niet :sob:

1 like

Kunnen jullie die vaccinatie doemscenarios niet ergens anders, of gewoon niet, bespreken?
En dat allemaal omdat ze d’r oma knuffelt.

42 likes