hahaha ja bij gebrek aan de middelvinger Nee geintje ik ben gewoon zuur omdat iedereen zijn oma knuffelt want ik wil dat ook maarja tis nie aans
Ik ben zelf best streng en vooral met knuffels. Maar begrijp opzich wel dat als iemand volledig gevaccineerd is dat je zoiets hebt van okee dan, maar het is gewoon echt niet slim. En deel het gewoon even nietâŠ
Vind het wel grappig dat ze zegt dat ze zoân kleine bubbel heeft want ze vliegt volgende week naar Mallorca
Dat is dan toch nadat ze dr oma heeft geknuffeld. Tot die tijd heeft ze dr bubbel misschien wel klein gehouden.
Ik vind deze laatste comment wel heel flauw en kinderachtig eigenlijk, (onder haar video) ook alsof die andere mensen geen knuffels âwillenâ omdat het volgens haar een keuze is ofzo? Terwijl je ze gewoon juist wilt beschermen en het nog steeds de regels zijn
Een paar dagen geleden ging het hier over charlotte en die weeshuizen toch? Ik lees nu een linda meiden uit september 2019 en daar staat toevallig ook een artikel in van haar over dit onderwerp. Misschien wel interessant om te lezen aangezien het hier recent over ging. Weet dat er geen betaalde artikels gedeeld mogen worden maar aangezien het een oud tijdschrift is denk ik dat dit wel mag?
Ze is lekker bezig op insta. Dit schrijft ze onder de mooi buikfoto van Teske:
https://www.instagram.com/p/CPfUhsPtsU3/?utm_medium=copy_link
Ik herkende haar naam, omdat ik net dit topic had gelezen en toen insta opende.
Ben het eigenlijk wel eens met deze reactie.
Ik vind het niet zoân handige actie om onder een foto van iemand die aangegeven heeft onzeker te zijn over een bepaald deel van haar lichaam, te zeggen âik zou huilen in een hoekje als ik er zo uit zou zien, en met mij vele andere vrouwen.â Doe gewoon niet haha.
Haha stel je voor dat iemand zegt joh ik ben onzeker over mijn neus en dat je dan reageert met âniet meer dan logischâ
Haha, âja snap ik, zou ik ook zijn als ik jou wasâ,
Dankje, als mensen dit tegen mij zeggen weet ik nooit of het goedbedoeld en gewoon onhandig is of een stiekeme belediging hahaha
Sjonge jonge, heb ik eindelijk t wandelboek van Sint gekocht (want ebook was nu in de aanbieding op bol en ik ben dan toch altijd nieuwsgierig naar wat de influencers schrijven) is het gewoon een opgemaakte pdf??? Met witte tekst op een grijs vlak dus onleesbaar op je ereader?! Wanne ellende
Haar reactie is misschien niet helemaal correct, maar ik vind die andere reacties misschien nog wel erger. Alsof er een soort schijnwereld wordt gecreëerd.
Terwijl ze zelf ook een ereader heeft en daar veel gebruik van maakt. Beetje slordig.
Ik kijk RTL Boulevard en Leco zegt er iets over, maar hij heeft de docu niet eens gezien. Ze konden er zoân goed item over maken, maar dit slaat de plank echt mis
Nou misschien ligt t aan dat ik altijd al dik ben geweest en nooit een mooi lijf heb gehad. Maar vind t oprecht heel erg als je gaat huilen in een hoekje omdat je striae hebt gekregen in de zwangerschap. Of pubertijd, of omdat je teveel gegeten hebt.
Ik was bij de docu van Dionne bang dat ze ze zou laten zitten maar gelukkig niet. Zo heftig dat ze zo onzeker erover is. Al snap ik ook wel dat je ze niet leeg laat want kan me voorstellen dat het verschil te groot is. Maar nu heeft ze misschien alsnog iets slechts in dr lijf. Al hoop ik voor haar dat dr klachten verdwijnen.
Goh wat empathisch van je.
Vind dit een beetje kort door de bocht. We hebben allemaal wel iets waar we onzeker over zijn en daar mogen we best van balen. Of het nou snel weg trekt of niet
Dat jij dat zo ervaart is heel prettig voor jou, maar je snapt toch wel dat anderen wel allerlei onzekerheden kunnen hebben? Omdat zomaar weg te zetten als âstel je niet aanâ gedrag vind ik erger hoor.
Balen mag. Maar vind die comment over huilen in een hoekje echt heftig hoor. Ik zeg toch niet dat ze t niet mooi mogen vinden of er blij mee moeten zijn. Maar vind t een heftige reactie onder een post van iemand die er onzeker over is. En dan nog extra benadrukken dat je zelf in een hoekje zou gaan huilen als je het zou hebben.
Denk echt dat jullie mijn woorden verkeerd opvatten. Ik bedoel echt niet dat je er niet onzeker over mag zijn. Dat is iedereen om de meest uiteenlopende dingen. Maar vond die reactie vrij heftig in die context.
En ja ik vind t oprecht erg als het zoân groot ding voor iemand is dat t ook echt haar leven zou beinvloeden.
Ooh zo jaa. Ik vind het hoe die vrouw t brengt idd verkeerd. Zo van oh ben jij daar onzeker over jaa ik zou me ook kapot schamen!
Ze bedoelt t wss goed maar ze slaat de plank mis haha.