Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Haar reactie is misschien niet helemaal correct, maar ik vind die andere reacties misschien nog wel erger. Alsof er een soort schijnwereld wordt gecreëerd.

1 like

Terwijl ze zelf ook een ereader heeft en daar veel gebruik van maakt. Beetje slordig.

2 likes

Ik kijk RTL Boulevard en Leco zegt er iets over, maar hij heeft de docu niet eens gezien. Ze konden er zo’n goed item over maken, maar dit slaat de plank echt mis :sweat_smile:

1 like

Nou misschien ligt t aan dat ik altijd al dik ben geweest en nooit een mooi lijf heb gehad. Maar vind t oprecht heel erg als je gaat huilen in een hoekje omdat je striae hebt gekregen in de zwangerschap. Of pubertijd, of omdat je teveel gegeten hebt.

Ik was bij de docu van Dionne bang dat ze ze zou laten zitten maar gelukkig niet. Zo heftig dat ze zo onzeker erover is. Al snap ik ook wel dat je ze niet leeg laat want kan me voorstellen dat het verschil te groot is. Maar nu heeft ze misschien alsnog iets slechts in dr lijf. Al hoop ik voor haar dat dr klachten verdwijnen.

2 likes

Goh wat empathisch van je.

22 likes

Vind dit een beetje kort door de bocht. We hebben allemaal wel iets waar we onzeker over zijn en daar mogen we best van balen. Of het nou snel weg trekt of niet

3 likes

Dat jij dat zo ervaart is heel prettig voor jou, maar je snapt toch wel dat anderen wel allerlei onzekerheden kunnen hebben? Omdat zomaar weg te zetten als ‘stel je niet aan’ gedrag vind ik erger hoor.

2 likes

Balen mag. Maar vind die comment over huilen in een hoekje echt heftig hoor. Ik zeg toch niet dat ze t niet mooi mogen vinden of er blij mee moeten zijn. Maar vind t een heftige reactie onder een post van iemand die er onzeker over is. En dan nog extra benadrukken dat je zelf in een hoekje zou gaan huilen als je het zou hebben.

Denk echt dat jullie mijn woorden verkeerd opvatten. Ik bedoel echt niet dat je er niet onzeker over mag zijn. Dat is iedereen om de meest uiteenlopende dingen. Maar vond die reactie vrij heftig in die context.

En ja ik vind t oprecht erg als het zo’n groot ding voor iemand is dat t ook echt haar leven zou beinvloeden.

6 likes

Ooh zo jaa. Ik vind het hoe die vrouw t brengt idd verkeerd. Zo van oh ben jij daar onzeker over jaa ik zou me ook kapot schamen!
Ze bedoelt t wss goed maar ze slaat de plank mis haha.

3 likes

Ik ook. Niet alles is nou eenmaal even mooi en dat maakt toch niet uit?

Net als cellulitis, vrijwel iedereen heeft het maar dat betekent niet automatisch dat het mooi is (ook niet lelijk en ik heb het ook disclaimer disclaimer maar als we mochten kiezen zouden heeel veel vrouwen voor benen en billen zonder cellulite kiezen ondanks dat het normaal is).

1 like

Ja die comment benadrukt heel erg dat t heeeel lelijk is ofzo. Terwijl volgens mij een groot deel van de bevolking wel striae heeft. En t blijkbaar dus gewoon een menselijk ding is, maar dat er dus is besloten dat het lelijk is ofzo.

Beetje hetzelfde als iemand zegt onzeker zou zijn over dr neus, of borsten en dat je dan zegt, als als die van mij zo zou zijn zou ik echt janken/nooit meer buiten komen. Dat is toch super naar voor die persoon?

6 likes

Waar kijken jullie de docu? Op npo3 staat dat het pas 1 juni online komt.

Op npostart kan je hem hier zien Moordtieten gemist? Start met kijken op NPO Start
en mocht je NLziet hebben kan het ook NLZIET.

Heb even op incognito gekeken maar hoefde niet in te loggen voor npostart om hem nu al te zien.

1 like

Ik vond die docu helemaal niet zo boeiend. Ja het was wel shocking wat een meuk er in je lijf komt blijkbaar, maar verder ging het niet echt de diepte in. En ik was teleurgesteld dat ze niet gewoon voor niks ging. Ik snap wel dat ze een rottig verleden heeft, maar met dat zout was het alleen dat de kansen op ellende verminderde.

10 likes

Dionne plaatste net ook 2 stories op dit rare stukje van Leco dat juist die aanname dat de regels in NL wel goed zijn verkeerd is, en dat ze allemaal lekken/zweven.

Verwacht niet zo veel van Boulevard maar serieus het is maar 50 minuten docu, dan zet je er een stagair op om een samenvatting te maken…

1 like

Ik zie het inderdaad. Goed dat ze er iets over plaatst, want ik zat echt met vraagtekens na Leco’s stuk. Hij begon direct over het buitenland, terwijl het daar nooit over is gegaan in de docu. En dat het vast wel verboden zou zijn in Nederland als het schadelijk zou zijn :face_with_raised_eyebrow:. Hij had beter de docu kunnen kijken van tevoren, gemiste kans

2 likes

Ja dat vond ik ook zo heftig (zielig eigenlijk). Dat ze toch weer het risico heeft genomen. Bizar wat pesters en een slecht zelfbeeld kunnen aanrichten.

5 likes

Misschien ook makkelijk gedacht maar ik denk dan van, kan je dat geld voor tieten niet beter investeren in een psycholoog. Die pesters waren ook waarschijnlijk zielige jochies die nog nooit borsten van dichtbij hadden gezien op dat moment.

17 likes

Ik wil hier even op terugkomen, want ik vond hetzelfde! Heel goed dat ze deze docu maakt, want zoveel mensen die borstimplantaten nemen, zijn zich niet bewust van de gevaren. Als je Zimra Geurts op Instagram volgt, zie je ook dat zij er zo ontzettend ziek van is geworden… Ik vond het trouwens wel heel grappig om aan het begin van de docu, toen Jill iets ging opzoeken op haar telefoon, het icoontje van dit forum te zien als meest of laatst bezochte website.
Hoi Jill, leuk dat je er nog bent!

109 likes

Eigenlijk is het toch best wel raar dat een vlogger die haar leven al filmt een real life soap krijgt en mensen er nog naar kijken ook

https://www.instagram.com/p/CPihWBeKPmH/?utm_source=ig_web_copy_link

8 likes