Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik ook. Niet alles is nou eenmaal even mooi en dat maakt toch niet uit?

Net als cellulitis, vrijwel iedereen heeft het maar dat betekent niet automatisch dat het mooi is (ook niet lelijk en ik heb het ook disclaimer disclaimer maar als we mochten kiezen zouden heeel veel vrouwen voor benen en billen zonder cellulite kiezen ondanks dat het normaal is).

1 like

Ja die comment benadrukt heel erg dat t heeeel lelijk is ofzo. Terwijl volgens mij een groot deel van de bevolking wel striae heeft. En t blijkbaar dus gewoon een menselijk ding is, maar dat er dus is besloten dat het lelijk is ofzo.

Beetje hetzelfde als iemand zegt onzeker zou zijn over dr neus, of borsten en dat je dan zegt, als als die van mij zo zou zijn zou ik echt janken/nooit meer buiten komen. Dat is toch super naar voor die persoon?

6 likes

Waar kijken jullie de docu? Op npo3 staat dat het pas 1 juni online komt.

Op npostart kan je hem hier zien Moordtieten gemist? Start met kijken op NPO Start
en mocht je NLziet hebben kan het ook NLZIET.

Heb even op incognito gekeken maar hoefde niet in te loggen voor npostart om hem nu al te zien.

1 like

Ik vond die docu helemaal niet zo boeiend. Ja het was wel shocking wat een meuk er in je lijf komt blijkbaar, maar verder ging het niet echt de diepte in. En ik was teleurgesteld dat ze niet gewoon voor niks ging. Ik snap wel dat ze een rottig verleden heeft, maar met dat zout was het alleen dat de kansen op ellende verminderde.

10 likes

Dionne plaatste net ook 2 stories op dit rare stukje van Leco dat juist die aanname dat de regels in NL wel goed zijn verkeerd is, en dat ze allemaal lekken/zweven.

Verwacht niet zo veel van Boulevard maar serieus het is maar 50 minuten docu, dan zet je er een stagair op om een samenvatting te maken…

1 like

Ik zie het inderdaad. Goed dat ze er iets over plaatst, want ik zat echt met vraagtekens na Leco’s stuk. Hij begon direct over het buitenland, terwijl het daar nooit over is gegaan in de docu. En dat het vast wel verboden zou zijn in Nederland als het schadelijk zou zijn :face_with_raised_eyebrow:. Hij had beter de docu kunnen kijken van tevoren, gemiste kans

2 likes

Ja dat vond ik ook zo heftig (zielig eigenlijk). Dat ze toch weer het risico heeft genomen. Bizar wat pesters en een slecht zelfbeeld kunnen aanrichten.

5 likes

Misschien ook makkelijk gedacht maar ik denk dan van, kan je dat geld voor tieten niet beter investeren in een psycholoog. Die pesters waren ook waarschijnlijk zielige jochies die nog nooit borsten van dichtbij hadden gezien op dat moment.

17 likes

Door hoe ze het zei had ik het idee dat ze het een beetje gênant vond (niet de juiste woordkeus maar weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven). Echt heel sneu :frown:

1 like

Ik wil hier even op terugkomen, want ik vond hetzelfde! Heel goed dat ze deze docu maakt, want zoveel mensen die borstimplantaten nemen, zijn zich niet bewust van de gevaren. Als je Zimra Geurts op Instagram volgt, zie je ook dat zij er zo ontzettend ziek van is geworden… Ik vond het trouwens wel heel grappig om aan het begin van de docu, toen Jill iets ging opzoeken op haar telefoon, het icoontje van dit forum te zien als meest of laatst bezochte website.
Hoi Jill, leuk dat je er nog bent!

109 likes

Eigenlijk is het toch best wel raar dat een vlogger die haar leven al filmt een real life soap krijgt en mensen er nog naar kijken ook

https://www.instagram.com/p/CPihWBeKPmH/?utm_source=ig_web_copy_link

8 likes

Denk dat ze dus in haar vlogs niets meer van de verbouwing laat zien (muv de paar stories en stukjes in de vlogs tot nu). Als het de bedoeling is dat seizoen2 over de verhuizing gaat

In haar vlogs praat ze heel veel aan elkaar (thuis) maar laat ze heel weinig zien. Itt vroeger dus dan wel logisch dat de soap veel kijkers heeft

1 like

Ik kijk beide niet maar doelde meer op hoe dubbelop het is
En idd eigenlijk heeft videoland dan ff haar vlogs overgenomen wb de verhuizing

3 likes

Haha ja maar well played dus Monica want die vlog is een algemene praat-update over haar leven/brand Mo. En het echt interessante laat ze in deze show zien (zal ze ook wel goed voor betaald worden?)
Was ook met het daten met Robert, zag je nagenoeg niets van in de vlogs. Terwijl hoofd onderwerp van Like Monica haar date leven was

12 likes

Die post over die weeshuizen in Gambia is iig weg…

3 likes

Huh wacht wat, die Joseffa is geboren in Nederland? Ze kijken nederlandse kinderseries en ze vertelt dat ze dingen als kind keek enz. mind = blown

4 likes

Jaa daarom doet ze al die video’s over NL toch? Ik vind haar en hoe ze met elkaar omgaan zo leuk. Aanstekelijke lach ook haha

5 likes

Okee ja dan heb ik echt even wat gemist hhahaha, heb wat andere filmpjes van d’r gezien (het mario 64 filmpje bijv) en dan zal ik wel toevallig alleen video’s hebben gezien waar NL geen onderwerp was haha
Ik kruip weer terug mn hol in

4 likes

Hahaha ik ga nu het Joseffa-Nederland-black-hole in. Vond haar al leuk maar nu nog leuker

3 likes