Oh dat heb ik gemist denk ik. Ik had dat stukje dat ze haar moeder belt in m’n hoofd. ‘We hebben het huis. Lekker zonder aankoopmakelaar ook gewoon he. Ze vonden ons verhaal echt héél erg leuk en het bod is natuurlijk goed.’ Maar dat maakt het nog raarder, want dan kan de verkoopmakelaar dat tegen iedereen zeggen en dan wordt er altijd meer geboden lol
Maar normaal is het toch zo dat de biedingen geheim blijven?
In principe wel, maar na 6x een bod gedaan te hebben in het afgelopen 3/4 jaar is mijn ervaring dat dat een uitzondering is.
Ik snapte die vrouw niet helemaal, ze was vrij kordaat en ik had het idee dat ze het allemaal troep vond terwijl ze zelf zoutwaterimplantaten zet?
Die andere arts gaf volgens mij wel aan dat de zoutwaterimplantaten alsnog in een siliconen ‘verpakking’ zitten, dus dat alsnog problemen kan geven.
Ik schrok wel van die arts die zoiets zei als : “We weten dat er vrouwen zijn die klachten krijgen van siliconenimplantaten. Weten we zeker dat niet iedereen op een gegeven moment klachten krijgt? Nee, dat weten we nog niet.”
Volgens mij is zout iets minder slecht, omdat -wanneer die gaan lekken- ze geen siliconen lekken. Dacht ik.
Ja dat is gelukkig al jaren bekend, mijn moeder heeft ze voor 2010 al eruit laten halen met die reden!
@Solsikke Klopt, daarom nog steeds kans op verkapseling en dus ook kanker.
Ik zag hier gisteren ook een video over op YouTube. Daar was een arts alle bezwaren echt aan het downplayen. Heel stom om te zien. Omdat de gevaren dus al wel jaren bekend zijn.
Gelukkig was er ook een andere arts die veel meer op de risico’s wees en ook vertelde hoe bizar het eigenlijk is dat vrouwen die borstkanker hebben gehad en een reconstructive operatie ondergaan (blijkbaar) niet goed worden ingelicht over de gevaren van siliconen.
Inderdaad wel langer bekend al maar denk dat het alleen maar goed is dat er aandacht voor is. Zal waarschijnlijk voor een groep de eerste keer zijn dat ze het horen. Niet zo heel lang geleden zag ik een stukje van Fajah op insta die het ook zei(moest even googlen, bij de 5 uur show) maar dat heeft weer een heel ander publiek. Hoop dat deze docu in ieder geval een groepje bereikt die nu de stap naar een dokter maakt, als is het alleen maar om die haartest te doen en zij die er over nadenken siliconen te nemen de echte keerzijde laten zien.
Wel een beetje overdreven om dan meteen je muur oranje te schilderen. Ik hou het wel bij oranje vlaggetjes🤣
Hahahaha Bonnie met die muur… Waarom kopen ze nu niet gewoon testers. En dan van “ja ik had nochtans de foto ge-upload op de website”.
Dit exact. Soms heb ik het idee dat “grote borsten=mooi” nog altijd het ideaalbeeld is, zo vastgeroest. Ik vind zelf kleine borsten heel mooi en super sexy.
Nienke plas is bevallen van een zoon! Novi-jaxx
Ohja en er mag maar 1 potlood onder blijven hangen en geen hele doos hihaho 
En dan nog een stuk tekst dat de parasol een hoes heeft die ze elke avond om de parasol gaat doen!!
Ugh die potloodtest las ik een keer in een magazine en maakte mij op mijn 16e zo onzeker.
Past wel bij frenky dean
Ja zo 1e naam een i of y klank en dan ook korte 2e naam
Novi heb ik best vaak gehoord laatste tijd (of varianten daarop). Geinig hoe dat werkt met populaire namen
Eigenlijk waren de meeste magazines voor tienermeisjes er nu op terugkijkend echt zo toxic. Ik hoop echt dat dit tegenwoordig niet meer zo is, anders krijgen mijn kinderen later alleen een abbo op de national geographic.
Monica wint FHM Award (op Fawrys insta). Ah zet bijna verkeerde stap.
Wel goed dat ze benoemt dat het om schoonheid ook van binnen gaat!