Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Whahaha dat is het hele concept van haar kanaal :joy:
EDIT: sorry, de boodschap is duidelijk haha.
Heerlijk haar video’s, moet er altijd zo ontzettend om lachen.

2 likes

Ik zit de docu van Dionne te kijken maar ben steeds in de war. Als ze praat over dat ze geen borsten had, plank, twee ruggen, etc, worden foto’s getoond van jonge Dionne mét borsten.

6 likes

Ik heb nog niet gekeken, maar een vriendin van mij had echt niets en die droeg gewoon voorgevormde ultra push up bh’s zodat het net leek alsof ze wel borsten had.

7 likes

Dat is natuurlijk haar perceptie. Ze vertelde ook dat meisjes uit haar klas grote(te) borsten hadden en kan me voorstellen dat als je zelf dan een bescheiden cup hebt en je daar ook nog mee gepest wordt dat je het idee krijgt dat je geen borsten hebt.

Maar goed wat ik zei dat is echt perceptie want ik heb haar before- cupmaat en heb echt niet het idee dat ik geen borsten heb.

8 likes

Ja nu je het zegt, dat zal het dan wel zijn. Wat verdrietig dat het in haar hoofd zo heftig negatief wordt/werd en dat het zo’n ruimte inneemt in haar zelfbeeld :pensive:

1 like

Als ik die foto’s zie zie ik een prachtige meid, maar ik snap heel goed dat ze zich minder voelde want het is niet een paar volle borsten waar ze zichzelf toentertijd waarschijnlijk mee wilde vergelijken.
Ze is getraumatiseerd door pestgedrag en ik vind het al superknap dat ze daar nu zo open over is.
Daarbij komt ook nog eens dat ze echt jarenlang met die Kay is geweest, die kerel heeft ook weinig voor haar zelfvertrouwen gedaan, neem ik aan.
Vind dat ze vooral support nodig heeft nu ze juist in haar kracht probeert te komen.

18 likes

Het is inderdaad waarschijnlijk een veel alomvattender beeld waar ze zichzelf mee vergeleek. En oja, die Kay :confounded:.
Arme meid en dapper van haar, deze docu

1 like

Ze heeft vgm ook anorexia gehad. Dit heeft verder niks met dr borsten te maken. Maar vgm had ze echt een slecht zelfbeeld.

4 likes

Nog steeds. Dat maakt ze ook bespreekbaar door aan te geven dat er vrouwen zijn die er niks voor terugplaatsen maar dat zij nog niet op het punt is om zichzelf met haar natuurlijke cupmaat te accepteren. Verdrietig en heftig. Dan ben je 31 jaar, zoveel (jonge) volgers die enorm tegen je opkijken en je overladen met complimenten maar nog zo onzeker zijn. Ze geeft ook aan dat ze hulp wil zoeken bij zelfacceptatie. Mooie eerlijke docu en hopelijk heeft het een positief effect op de afname van het aantal borstvergrotingen per jaar.

3 likes

:roll_eyes: dat eindeloze gepraat in vlogs… kap ermee! Ik wil gewoon zien dat je thee zet, de was doet en avondeten kookt​:sob:

8 likes

Over wie gaat dit?

1 like

Ja dat soort vlogs zijn echt zo saai: “ik ben net dit en dat gaan doen en ga straks zus en zo doen”. Einde shot en dat dan de hele vlog lang.

5 likes

Ja, en dan niks laten zien. Of eerst 5 minuten een monoloog houden over al je plannen en dat dat langer duurt dan de daadwerkelijke beelden.

4 likes

Ik merk dat Bonnie nu elke keer aan het begin van de video uiteen zet wat er allemaal aan bod komt in de video en dan denk ik ook echt STOOOOOP.

29 likes

Ja echt ontzettend irritant. Ze heeft de behoefte ontwikkeld door de jaren heen om alles eerst uit te leggen en verklaren en ik denk meid who cares, het is toch jouw leven. Film gewoon wat je doet.

4 likes

Ja vond dat echt wel een heel zielig stukje in de docu. Dat ze ook beseft van: ik zou van m’n eigen borsten horen te houden, maar ik kán het gewoon niet

3 likes

Just leaving this here.

4 likes

2 likes

Shit, het is nog catchy ook…

5 likes

Nou jaaa dit is toch een hartstikke lieve reactie? Ze erkent het gevoel en dat het er mag zijn en duimt mee voor een gelukstreffer. Als je alles gaat invullen als negatief ben ik benieuwd of mensen jou nog een verjaardagskaartje durven te schrijven of dat je dan boos wordt omdat ze je confronteren met het ouder worden🥲

99 likes