Het andere YouTubers/bloggers topic #17

116 likes

Past wel bij frenky dean

5 likes

Ja zo 1e naam een i of y klank en dan ook korte 2e naam

Novi heb ik best vaak gehoord laatste tijd (of varianten daarop). Geinig hoe dat werkt met populaire namen

1 like

Eigenlijk waren de meeste magazines voor tienermeisjes er nu op terugkijkend echt zo toxic. Ik hoop echt dat dit tegenwoordig niet meer zo is, anders krijgen mijn kinderen later alleen een abbo op de national geographic.

28 likes

Monica wint FHM Award (op Fawrys insta). Ah zet bijna verkeerde stap.
Wel goed dat ze benoemt dat het om schoonheid ook van binnen gaat!

2 likes

Vraag me af of dit eerlijk verkozen is of dat je zo’n “titel” kan afkopen
 best goede reclame namelijk

Was net op Boulevard stukje over Monica en de FHM award, vond Robert daar echt heel leuk overkomen!

2 likes

Waarom Novi-Jaxx? Ik probeer me dan een 80-jarige Novi-Jaxx voor me te zien maar dat lukt niet echt :joy:

23 likes

Ik gok omdat zij dat zelf een leuke naam vonden

72 likes

Nee maar een Truus of Henk van 3 maanden oud is ook gek :woman_shrugging:t4:

24 likes

Minister-president Novi-jaxx

8 likes

Ah zo leuk voor Frenky

De inspiratie is in ieder geval bekend.
Ik ging zoeken op Novi (toen ik dat zag staan dacht ik eigenlijk eerder aan een meisje) en kwam toen letterlijk op Jax er nog achter. Nouja wel een x erbij geplakt dan.

1 like

Ik heb na mijn bevalling kleinere borsten (ben ook lichter dan daarvoor) en vind het heerlijk. Geen beugel bh, lekker rennen, springen en op je buik slapen zonder problemen. :woman_cartwheeling:t2:
Zou echt niet meer groter willen!

9 likes

Makkelijk zeggen als jezelf toch wel knap bent :joy:

8 likes

Monica heeft FHM mooiste vrouw van NL gewonnen en dat is leuk voor haar want ze is ook mooi. Maar zo’n prijs, geeft dat nou echt voldoening als je weet dat mensen moeten stemmen en dat dus eigenlijk de beste marketing campagne zal winnen of de persoon met de meeste volgers op sociale media waarschijnlijk veel meer mensen op kan trommelen?

Moet denken aan Janine Abbring die VIVA nominatie meerdere malen afwees en toch bericht werd erover tot op het punt dat ze publiekelijk afstand nam van dat hele circus.

www.thebestsocial.media/nl/janine-abbring-is-klaar-viva-en-schrijft-open-brief-op-facebook/amp/

Ik hoor nooit iemand over deze award of ĂŒberhaupt FHM maar toch lijkt het een belangrijke prijs ofzo te zijn.

1 like

Ik weet niet wie haar hier allemaal volgen, maar Yara Michels is zwanger!

45 likes

Vind 't leuk om te kijken naar andartsen die centimeters dikke plaque verwijderen, kappers die mensen met mega klitten weer frisse kapsels geven etc.

Nu kwam ik bij de video’s van deze YouTuber, maar zijn werk bij deze vrouw geeft eigenlijk nooit satisfaction? Hoe lomp hij die nagelriemen er ook af rukt, kan toch niet? :joy: Vind het resultaat niet “wauw”. En hij lult ook zo veel tussendoor, maar de nailart is wel cute.

5 likes

Jaa heel blij voor haar! :partying_face:

1 like

Neee Sanne heeft ook nog een boete opgelegd gekregen die bovenop de terugbetaling van alle vinted verkopen/verjaardagsgeld vorderingen komt. Ze heeft nu een tikkie open staan en ik heb wat overgemaakt. Wat een onmenselijk schijtsysteem hebben we ook :rage:

19 likes