Wat moet je dan zeggen? Ik vind dit gewoon een normale reactie
Ja het is wel een beetje overdreven misschien, maar aangenomen dat Serena relatief gemakkelijk op natuurlijke wijze zwanger is geworden (wat ik niet weet want ken/volg haar niet) voelt het denk ik wel een beetje zuur als Serena dan gaat delen hoe zij zich zou voelen in die situatie, terwijl ze daar waarschijnlijk geen idee van heeft. Situaties met zwangerschappen en vruchtbaarheid zijn gewoon zo kwetsbaar dat je het volgens mij gewoon al snel onbedoeld âverkeerdâ doet als je iets anders zegt als âwat moet dat moeilijk zijn, veel sterkte, ik leef met je meeâ of iets van die strekking.
Wow Jessie deelt net een story van haar tweede BBL⊠die eerste was toch goed? Waarom is er eigenlijk een tweede gekomen? Dat heb ik even gemist.
Ik kwam dit net tegen op insta en man, ik heb het niet vaak dat ik me erger aan iemandâs stem maar wat een k*tstem heeft zij als ze de hoogte in gaat . Wekt bij mij dezelfde agressiviteit op als een mug die heel de tijd om je hoofd zoemt. Zoân rare schelheid dat ik gewoon niet kan plaatsen. Heb dat ook als ik Laura Ponticorvo hoor zingen. Terwijl ze volgens mij wel beiden vrij goed kunnen zingen als ze passende liedjes moeten doen.
Anyway, weet iemand wanneer Nienke eigenlijk uitgerekend is? Op haar story heeft ze kaarsjes aangestoken ter voorbereiding op de bevalling ofzo, dus het is bijna zover denk ik? Volg haar vlogs al lang niet meer, maar ben heel benieuwd naar de naam. Ook omdat ze de gender niet wilden weten, volgens mij. Frenky-Dean vind ik ook al zoân leuke naam.
Hahahhahah
Ik scroll tegenwoordig door een vlog heen (dat je via die mini player alvast het beeld kan zien dat bij een bepaalde tijd hoort). Als de vlog bestaat uit 4 shots van een hoofd close up weet je dat het een vlog is om te skippen. Want dan is het alleen maar gepraaaat zo saai
En hoe vaak zet ze het beeld van de vlog ineens stil en gaat dan als een voice-over extra uitleg geven. Zo vermoeiend en onnodig.
Argh ik heb zoân afkeer van die blik en uitstekende tong van Joey Jaq en toch moet ik lachen als hij âaanâ staat Zie stories van Elise Boers. Wat een energie heeft dat jong
Ja ik vind haar zangstem ook echt tenenkrommend. Vind Nienke een ontzettend leuk mens maar dat zingen is echt verschrikkelijk. Als je daar wat van zegt ben je automatisch een hater naar haar idee volgens mij, maar meid soms moet je gewoon accepteren dat je niet alles kan, en zingen is 1 van die dingen.
Wat vinden we van de kleur op Bonnieâs terras?
Zonde!! Als ze het wit hadden gemaakt was echt veel mooier naar mijn mening! Ik snapte het idee bit nope⊠te veel âhup Holland hupâ zoals ze zelf al zei
Wist oprecht niet dat Monica nog zoveel andere fillers heeft (gehad). Alleen aan de jukbeenderen kan je het wel goed zien, rest niet zo vind ik.
Huh dat zwarte op de muren van Bonnie is toch schimmel? Daar kan je toch niet zomaar overheen schilderen?
Monica is pas net 26 wist niet dat zij al zoveel had laten doen.
Duurt vandaag gewoon 5(!!!) minuten voordat ze daadwerkelijk iets gaat doen
Ik vind die kleur op bonnies muur wel leuk. Maar de rest van de styling is dan weer vt wonen meets marrakech.
Ik vind 't bij Bonnie altijd nét niet
Ja nou precies dit dus.
Ik snap je wel hoor (heb zelf nog niet eens cup a, draag tegenwoordig geen bhâs meer), maar ze kan niet overal rekening mee houden toch? Het doel van de docu was dan ook niet om mensen minder onzeker te maken, maar juist om te wijzen op de gevaren van zoân ingreep toch? Als je er gevoelig voor bent kun je misschien beter docuâs met dit onderwerp niet bekijken.