Ik heb ooit ook haar video gekeken waarin ze vertelt over haar borstvergroting. En ze zei dat ze geen borsten had, maar mijne zijn kleiner dan die van haar waren. Hoezo geen borsten? Ik heb het inmiddels wel geaccepteerd gelukkig, en ik snap dat het bij haar niet zo simpel is, maar dat soort uitspraken kunnen wel echt invloed hebben op anderen… vind het vervelend voor je dat die docu je onzeker maakt.
Ja helemaal eens.
Hahahaha Bonnie met die muur… Waarom kopen ze nu niet gewoon testers. En dan van “ja ik had nochtans de foto ge-upload op de website”.
Dit exact. Soms heb ik het idee dat “grote borsten=mooi” nog altijd het ideaalbeeld is, zo vastgeroest. Ik vind zelf kleine borsten heel mooi en super sexy.
Nienke plas is bevallen van een zoon! Novi-jaxx
Ohja en er mag maar 1 potlood onder blijven hangen en geen hele doos hihaho
En dan nog een stuk tekst dat de parasol een hoes heeft die ze elke avond om de parasol gaat doen!!
Ugh die potloodtest las ik een keer in een magazine en maakte mij op mijn 16e zo onzeker.
Past wel bij frenky dean
Vind het vooral pijnlijk dat je in die docu ziet hoe veel pesten en pestgedrag jaren later nog doet. Dat de ideeën van een groepje idiote tienermeisjes nog steeds bepalen of jij van je lichaam kunt houden zoals het is. Zelfs in het geval van gezondheidsrisico.
Ja zo 1e naam een i of y klank en dan ook korte 2e naam
Novi heb ik best vaak gehoord laatste tijd (of varianten daarop). Geinig hoe dat werkt met populaire namen
Eigenlijk waren de meeste magazines voor tienermeisjes er nu op terugkijkend echt zo toxic. Ik hoop echt dat dit tegenwoordig niet meer zo is, anders krijgen mijn kinderen later alleen een abbo op de national geographic.
Monica wint FHM Award (op Fawrys insta). Ah zet bijna verkeerde stap.
Wel goed dat ze benoemt dat het om schoonheid ook van binnen gaat!
Vraag me af of dit eerlijk verkozen is of dat je zo’n “titel” kan afkopen… best goede reclame namelijk
Was net op Boulevard stukje over Monica en de FHM award, vond Robert daar echt heel leuk overkomen!
Waarom Novi-Jaxx? Ik probeer me dan een 80-jarige Novi-Jaxx voor me te zien maar dat lukt niet echt
Ik gok omdat zij dat zelf een leuke naam vonden
Nee maar een Truus of Henk van 3 maanden oud is ook gek
Minister-president Novi-jaxx