Ah zo leuk voor Frenky
De inspiratie is in ieder geval bekend.
Ik ging zoeken op Novi (toen ik dat zag staan dacht ik eigenlijk eerder aan een meisje) en kwam toen letterlijk op Jax er nog achter. Nouja wel een x erbij geplakt dan.
Ik heb na mijn bevalling kleinere borsten (ben ook lichter dan daarvoor) en vind het heerlijk. Geen beugel bh, lekker rennen, springen en op je buik slapen zonder problemen.
Zou echt niet meer groter willen!
Makkelijk zeggen als jezelf toch wel knap bent
Monica heeft FHM mooiste vrouw van NL gewonnen en dat is leuk voor haar want ze is ook mooi. Maar zoân prijs, geeft dat nou echt voldoening als je weet dat mensen moeten stemmen en dat dus eigenlijk de beste marketing campagne zal winnen of de persoon met de meeste volgers op sociale media waarschijnlijk veel meer mensen op kan trommelen?
Moet denken aan Janine Abbring die VIVA nominatie meerdere malen afwees en toch bericht werd erover tot op het punt dat ze publiekelijk afstand nam van dat hele circus.
www.thebestsocial.media/nl/janine-abbring-is-klaar-viva-en-schrijft-open-brief-op-facebook/amp/
Ik hoor nooit iemand over deze award of ĂŒberhaupt FHM maar toch lijkt het een belangrijke prijs ofzo te zijn.
Ik weet niet wie haar hier allemaal volgen, maar Yara Michels is zwanger!
Vind 't leuk om te kijken naar andartsen die centimeters dikke plaque verwijderen, kappers die mensen met mega klitten weer frisse kapsels geven etc.
Nu kwam ik bij de videoâs van deze YouTuber, maar zijn werk bij deze vrouw geeft eigenlijk nooit satisfaction? Hoe lomp hij die nagelriemen er ook af rukt, kan toch niet? Vind het resultaat niet âwauwâ. En hij lult ook zo veel tussendoor, maar de nailart is wel cute.
Jaa heel blij voor haar!
Neee Sanne heeft ook nog een boete opgelegd gekregen die bovenop de terugbetaling van alle vinted verkopen/verjaardagsgeld vorderingen komt. Ze heeft nu een tikkie open staan en ik heb wat overgemaakt. Wat een onmenselijk schijtsysteem hebben we ook
Ze is momenteel al uit de bijstand en die vorderingen gaan (volgens haar, ik ben geen expert) alleen over de tijd dat ze in de bijstand zat (wat ook wel logisch klinkt).
Ze zit nu niet meer in de bijstand dus denk het wel? Ze zei trouwens dat de boete nog wel te doen was maar later bleek daarboven op nog wat van de belasting en premie (??) te komen. Geen idee wat dat precies inhoudt maar het klonk echt naar. Zo oneerlijk hoe hard je soms gestraft wordt terwijl je gewoon wilt leven
Hoe heet ook alweer die vriendin van Yara van vroeger, ook zoân blogger die heel minimalistisch kleedde en fotoâs maakte (en een sieraden merk had? Staat me vaag bij)
In haar stories opent ze de laatste twee brieven met die boete ed!
Nou er zijn ook landen waar dat onmenselijke schijt systeem helemaal niet bestaat. Of je daar zo happy van word
Is dat niet ook die vriendin van shirley? Bo? Ofzo
Ik heb liever dat iets teveel mensen onterecht profiteren van mân belastingeld dan dat een gemeenteambtenaar vinted verkopen of boodschapuitgaven loopt te turven om eerlijk te zijn.
Ik liever niet
Ok!
Edit: Hoop dat jij op net zoveel empathie kan rekenen wanneer het jou een keer tegenzit dan
Ik heb zelf een bijstandsuitkering gehad en het is inderdaad niet fijn. Maar was vooral wel blij dat het er was en dat ik mijn huis niet uit hoefde toen ik even niet kon werken. Het is bekend dat je geen extra inkomen mag vergaren. Als je dat wilt doen, doe het dan niet op je eigen rekeningnummer.
Maar het gaat helemaal niet om extra inkopen vergaren, het gaat letterlijk om verjaardagscadeaus en wat extra zakgeld dat ze van haar oma heeft gekregen. En daar moet ze nu dus een boete over betalen. Te idioot voor worden.