Jammer dat bepaalde dingen die ik heb gepost geheel uit zijn context worden getrokken. Ik heb nooit om medelijden namens ambtenaren gevraagd. Erg flauw om dan mijn posts belachelijk te maken.
In mijn posts heb ik juist proberen uit te leggen dat (in mijn ervaring en beleving) echt heel veel collegaâs de menselijke maat hanteren om juist dit soort dingen te voorkomen. Ja het is een kutsysteem en daarom trekken veel collegaâs dus alles uit de kast om het te voorkomen. En ik wil ook echt niet onderkennen dat het fout gaat maar soms weet je dus niet alle informatie en vind ik het wel erg makkelijk om af te geven op de overheid. Zeker n.a.v. de berichten van @anon69899736 is er dus meer aan de hand in deze situatie.
Ik heb proberen uit te leggen hoe zoân besluit wettelijk tot stand komt en dat er niet iemand op het gemeentehuis zit die handenwrijvend denkt ââha lekker weer iemand een boete opleggen gnagnagnaââ.
Ga het hier verder ook bij laten. @Eddie bedankt voor je posts en ik vind het erg fijn om te lezen hoe je op een respectvolle manier de andere kant duidelijk maakt. Zeker iets wat ik meeneem in mijn werk.