Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Hallooo waar gaat dit over, ik wil ook meedelen in de Friese party influencer scene.

2 likes

Stories van Bobbie!

4 likes

Omg nieeet?! Welke stories? :joy::scream:

Edit: gezien, had t park zelf alweer ontvolgd maar het is een ware influenzamagneet dus krijg alsnog alles mee hahahah

1 like

Ja handpoke!

3 likes

Jongens waarom zie ik die stories niet

3 likes

Het is gewoon een overview van een soort marktje en je ziet iemand gaatjes prikken en iemand handpoken, het ziet er best gezellig uit

Ja ik had echt verder dan m’n neus moeten kijken, maar de stories waren ook niet zo spannend als ik had gedacht :relieved:

Geen idee waar deze tweelingmeiden thuishoren maar ik zag ze net weer op mijn discovery page en ik vind ze zooo vaag

Dit filmpje bijv:

https://www.instagram.com/reel/CVOEHjfAzSN/?utm_medium=copy_link

Die muziek?? Waar kijken ze naar? Praten ze ooit? Hebben ze een persoonlijkheid? Zijn ze 26 of 46?

22 likes

Ja het ziet er echt raar uit ook! Echt in de buurt van of zelfs in haar kraakbeen.

Maarja, dat krijg je er van als je gaatjes laat schieten door een kapster :woman_shrugging:t2:

5 likes

Dronken dat doen is wel echt top hahaha ik wil deze vibes ook

5 likes

Jaaaaa indd ik zie ze ook telkens voorbij komen dat ik denk wat is dittt. Is gewoon vermakelijk hoe weird ze doen. :laughing:

5 likes

Ja pff als je net wakker bent en het eerste wat je hoort is Nina’s stem. :exploding_head:

3 likes

Wie kan er reageren bij Cynthia op insta ? Blijkbaar alleen haar vriendjes ofzo dus niemand kan commentaar leveren op die domme meiland foto

4 likes

Haha ik word hier ook altijd zo ongemakkelijk van: ze bewegen vast langzamer om de kleding te laten zien maar het is zo cringy. Voor die spiegel naar achter en voor en allebei zo hard in die telefoon kijken. En die gekke zwaaitjes en draaitjes.

Ik heb volgens mij ooit eens een post over hun verjaardag voorbij zien komen. Ze zijn in de 30 geloof ik?

5 likes

Dit ja, die twee komen rechtstreeks uit uncanny valley gelopen

5 likes

Ja en volgens mij is het ook een beetje creepy omdat ze erg hun best doen vooral niet in de camera te kijken

4 likes

Ze zijn trouwens ongeveer 36 jaar als ik het goed heb berekend (stalksessie op hun LinkedIn, daar zie je de jaartallen dat ze naar de middelbare school zijn geweest).

5 likes

En bedankt Robje

15 likes

Echt belachelijk.

Wel vind ik dat Mo hele goeie make up skills heeft zeg, ze is zo snel ook (lijkt het) in haar video’s. Never forget dat Matthijs, haar broer, in een van die oude vlogs tegen haar zei dat het leek alsof ze 2 Twix op haar wang had uitgesmeerd. Bij haar 1e poging tot contouren

9 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het andere YouTubers/bloggers topic #18 (Deel 5).