Als dat zo is dan heeft ze het slim geregeld
Bonnie haar zondagvideo is een video over haar kledingkast opruimen pls stop deze saaie trend. Ik ga toch geen half uur kijken naar iemand die z’n kast opruimt
Tenzij ze als compensatie onze kasten ook op komt ruimen
Ik vind dat soort video’s echt leuk om te kijken
Ik snap ook niet hoe mensen dit leuk vinden om naar te kijken
Ik heb gewoon 1 kast met kleding die ik het hele jaar door draag. Kleding elk seizoen opbergen en dan weer ‘nieuwe’ kleding tevoorschijn halen is echt een ver-van-mijn-bed-show.
Straks krijg je nog afwasmachine-inruim-vlogs…
Nou eerlijk, ik zou best dat boshuisje van Jennie willen. Mooie keuken, hottub in de tuin, super veel groen rondom je huis. Volgens mij woont ze daar super fijn.
Ik kijk hem echt nu precies
Sanny heeft weer iets nieuws hoor🤦🏼♀️
Ik zag dit ook voorbij komen op Instagram bij andere mensen. Schijnt echt een ding te zijn. Nog geen moeite gedaan om de wetenschappelijke onderbouwing te lezen, maar het klinkt niet als complete onzin eigenlijk.
Ademcoach
Maar alleen maar door je neus ademen schijnt wel beter te zijn ja. Maar lijkt me erg pijnlijk iedere keer die pleister eraf halen
Die video’s boeien mij ook niet maar kleding wisselen voor het koude seizoen doe ik wel, ik heb helemaal niet veel kastruimte dus m’n echt warme wollen truien berg ik ergens anders op in de zomer, en voor de winter haal ik m’n zomerjurkjes en dunne korte bloesjes met korte mouwen weer weg. Niet echt “nieuwe kleding tevoorschijn halen” maar wel opbergen wat ik dit seizoen sowieso niet aan zal doen, scheelt toch ruimte.
Ik vind veel coaches raar maar ademcoach is er niet een van. Echt ontzettend veel mensen ademen verkeerd, goed ademen kan heel veel doen voor betere slaap/fitter gevoel/lager stressniveau. Is juist heel waardevol om hier goed mee geholpen te worden.
Wel weer heel typisch dat ze dit dan aan Sanny vragen, die dit letterlijk maar 3 weken doet, en niet aan iemand die er daadwerkelijk verstand van heeft.
Het stond laatst ook in de Happinez dacht ik. Misschien dat ze het daar heeft gelezen?
Het is nog een beetje te vroeg voor 1 april
Wel chill, nooit meer te laat met het ontharen van mijn bovenlip
Binnen de logopedie wordt een dergelijke pleister al langere tijd gebruikt bij de behandelmethode voor afwijkende mondgewoonten. Een logopedist heeft er ook nog voor gestudeerd, in tegenstelling tot de zelfbenoemde ademcoach.
Oh ik krijg zo de kriebels van Vita met haar orthomoleculair therapeut, haar EMB bloedtest en nu haar nieuwe dieet.
Die zijn handgemaakt door een vrouw uit België en haar moeder, dacht ik! Ik heb dat toen ooit eens opgeschreven want vond dat zo’n leuk servies. Zal eens kijken of ik 't kan terugvinden. Misschien heeft ze er nog een blog of post over geschreven oid?
Edit - Spots and Speckles!