Ik vond het echt schattig dat zij zich schuldig voelde want misschien woont hij daar wel. Ik zou echt alles bij elkaar gillen, 112 bellen en die bosjes in de fik steken en totaaaaal niet denken aan het leven van die persoon. 
Nou, hij woont daar echt niet (beetje naïef om dat te denken m.i. ) want dat zou al wel opgemerkt zijn. ik denk eerder een engerd, stalker die kwade bedoelingen had. Brrrrr doodeng zulke dingen…
Hahah ja dacht hij wat kom je in mijn chill plek loeren. Maar hoe hij daar zo kalm zat gingen mijn true crime voelsprieten gelijk van overeind van dit is niet goed 

@Steady bij dat stuk dacht ik helemaal hoe kan je dit denken haha die woont daar niet die wilt gewoon inbreken of erger
Ja die houding vind ik ook zo spooky! Gatverdamme. Goed dat ze de politie heeft gebeld. Maar omg ik zou denk ik niet eens durven roepen naar hem, angstig hoor
Nee ik ook niet! En dat ze nog aan de andere kant van de poort ging kijken. Ik dacht gelijk ok nu rent hij snel haar huis in of zo.
Hahahaha Bonnie stuurt Sarah gewoon een satisfyer voor haar verjaardag love it
Is zij nog steeds samen met Tim? Die zet zich best wel in voor wat heftige dingen, zoekt de confrontatie goed op soms. Ik ga bijna denken dat het een creep is die misschien wel wrok met Tim heeft ofzo.
Wooow ben ik blij dat ik niet savonds in bed bekeken heb
. Ik zou zoo erg schrikken hiervan! Ze is zelfs in deze situatie super begripvol en lief.
Wow Lize klinkt exact als ik als ze die man vraagt wat doe je daar?!
Zou ik trouwens ook doen, dat vragen. Maargoed ik zou sowieso sterven in elke horrorfilm omdat ik altijd ~op onderzoek uit ga, denk dat zij ook zo iemand is die er geruster op is het te confronteren/controleren dan gillen en deuren dicht en je blijven afvragen.
Ik zou ook echt niet gaan gillen. Maar gewoon vragen of wegjagen haha.
Zo creepy dit😱
Ik denk dat juist dat als je er gewoon recht op af gaat en vriendelijk blijft je een soort ontwapenend bent voor mensen. Ook als je gecat called wordt, gewoon lief lachen en groeten. Maar ik vind het fijn om naïef te blijven.
Sarah Rebecca heeft nieuwe meubels gekregen en ik heb zelden zo’n lelijk spon-interieur gezien
Ik vind het wel mooi! Nog heel kaal maar wel een upgrade
Voor een upgrade was ook niet heel veel nodig 🥲
Zet alle bruine, robuuste meubels die op elkaar lijken bij elkaar en je krijgt één sfeerloos interieur
En de Desenio posters
Ik heb het idee dat ze niet zoveel om interieur geven, voorheen was het ook niet veel soeps.
Hey wat leuk dat Sarah Rebecca Maria Wilhelmus Casa Santangelo precies hetzelfde interieur als de rest van Nederland heeft 
Ik vind het ook wel iets tofs hebben als iemand niet zo veel om het eigen interieur geeft, maar gewoon “spullen” heeft die comfortabel/praktisch zijn en niet “perfect gestylede hoekjes” hoeft te hebben.