Weleens de film Aftermath gezien? Die is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. Nou, het zou je maar gebeuren. Gatverdamme.
Ik droom er wel eens van dat mijn minihuis ergens wat extra ruimte zou hebben en ik dat ineens ontdekte, zou heeel blij zijn met zoân ontdekking (als er geen exorcist dingen gebeuren)
Echt leuk voor Leonie dat ze zo blij is met het nieuwe huis, tof om te volgen vind ik!
Nou het is denk ik ook wel gewoon een hoop spul die ze vanuit hun andere huis mee hebben genomen. Kerstspullen etc.
Ja dat krijg je als je alleen al 5 grote dozen aan kerstspullen hebt
Maar waarom zou je dingen wegdoen als je ze nog gebruikt?
Sommige mensen houden van veel spullen om zich heen of hebben moeite met afstand doen van spullen. Niks mis mee lijkt me.
Volgens mij zegt ze nergens dat ze tekort heeft aan opbergruimte hoor? Ze heeft zelfs lege planken in sommige kasten. Het is meer dat het niet handig ingedeeld was waardoor ze de ruimte niet optimaal gebruikte, daâs volgens mij best logisch als je net verhuisd bent. Alles moet nog even zân plek vinden dan toch?
Ik vind Bij Bonnie nog steeds zoân ongelukkig gekozen naam. Het is een soort By Bonnie, maar dan niet. Daardoor klinkt het in mijn hoofd uiteindelijk een beetje als Bye Bonnie.
Ik vind het wel leuk dat dat kleine woord toch wel iets toevoegt aan het Nederlandse karakter. By Bonny zou prima zijn maar dan verwacht ik ook een Engels kanaal? Of zeg ik nu iets raars
Ik vind Nederlands ook bij haar kanaal passen hoor. Alleen âbij Bonnieâ voelt voor mij als onaf Nederlands. Volgens mij was het eerst Thuis bij Bonnie o.i.d. In deze vorm lees ik het steeds als een slechte vertaling van het Engelse âBy âŠâ. Misschien is die dubbele associatie juist de bedoeling (een combi van door Bonnie / chez Bonnie), maar mijn brein kan dat dus allemaal niet aan.
Ja ik snap het! En over taal gesproken, heb ook maar even mijn post gewijzigd want wtf stond daar voor onleesbaar iets Ik kan blijkbaar niet tikken en opletten tegelijk.
Heeft Josh V in haar nieuwe huis nou een lift??
Tell me youâre rich, without telling me youâre rich. đ„Č
Gio krijgt dat ook, maar duurt echt eeuwen. Ben zo benieuwd!!
Ze zijn geen youtubers en ook niet echt bloggers denk ik, maar ze poppen continu op in mijn insta-verkenner;
By sissâŠ
Kent iemand ze?
Ze zijn een soort van hallucionerend. Ik blijf altijd heel lang kijken en denk dan iedere keer âwaar kijk ik naarâ. Het is allemaal best awkward en ik snap niet wat er precies wordt uitgedragen.
Ik weet meteeeeeen wie je bedoeld, die tweeling die obsessief op elkaar willen lijken met elk trending kledingstuk. Vreselijk.
Ik cringe altijd zo door hun
Haha, ja. En ze kijken allebei naar de telefoon als ze naar de spiegel lopen. Maar inderdaad, je blijft wel kijken
Ja volgens mij wel, ben wel heel benieuwd naar hun huis ondanks dat ze genoeg te besteden hebben.
Echt cringe en ze zijn al 40 ofzo? Of komt dat door de veenlijkenfilter
27