Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Het is over het algemeen niet goedkoop. Maar ze hebben ongelooflijk veel keuze in kleurrijke en bijzondere tegels/patronen dus ik begrijp de prijzen wel. Ik werd heel goed geholpen door een vrouw en ze kwam met heel leuke suggesties. Als je houdt van ‘simpel’ of modern dan zou ik er niet heen gaan.

2 likes

Ahh klinkt goed! Ik hou helemaal niet van simpel en modern haha. Dus wil me alvast een keer oriënteren op leuke tegels!

1 like

Ze zullen je om een bijdrage vragen😂vind het voor een normaal vrijgezellenfeest altijd al veel

1 like

Ze zeggen toch dat je in noodsituaties op 3 manieren kan reageren? Fight, flight of freeze. Volgens mij was ze in fight-mode want deze ongekende kalmte :sob:

Ik zou 99% freezen door een hartstilstand ofzo want mijn hartslag gaat al door het dak als ik door mijn slechte geheugen na een dag weg niet meer kan herinneren of ik zelf het huis in een teringzooi heb achtergelaten (of het licht op de wc aan heb gelaten) of dat een inbreker is binnengedrongen :joy: Waarom zou die het licht aandoen? :woman_facepalming::woman_shrugging:

Maar Lize heeft blijkbaar ook al eens een zakkenroller aangesproken en haar portemonnee toen ook gewoon teruggepakt haha. Wat een baas.

13 likes

99 van de 100 die de CG methode uitproberen eindigen met stro haar in plaats van krullen.

13 likes

Never forget

“pluis = volume”

41 likes

Dit is precies wat je aantreft in de showroom van heel veel midprice meubelwinkels. Of wat veel Instagram ‘interieurstylisten’ die een cursus hebben gevolgd bij anderen realiseren. Ik vind alleen het tvkastje nog wel aardig.

2 likes

Nou dit is precies wat ik dacht. Echt een bosje ellendig stro.

1 like

Dit is mijn haar… Maar ik doe niet aan de curly girl methode, het ziet er gewoon zo uit.
(En als ik het stijl zou maken is het echt een heel klein dun bosje haar vanwege regelmatige haar-uitval.) Dus ik zou echt niet weten wat ik er anders mee moet doen :cry: (Behalve als het regent, dan krijg ik dus echt pijpenkrullen.)

6 likes

Ik vind het mooi! Simpel wel, maar gewoon prima.

Een huis inrichten is echt lastig, dan maar een default Woonboulevard inrichting :joy:

1 like

Als ik, met natuurlijke krullen, zo zou gaan rond lopen zou ik als reacties krijgen ah je hebt wel lekker kroes haar he (omdat ik poc ben en veel mensen pluis als kroes bestempelen) of van mijn moeder/familie de vraag of ik ben vergeten mijn haar te doen.

Ik ben voor you do you maar die hele cg methode om een bosje pluis krullen te noemen snap ik niks van :woman_shrugging:t5:

1 like

Ja, mijn haar ziet er idd ook als zo’n bosje ellendig stro uit zónder die methode :sweat_smile: Helaas.

@Swelgje jullie zullen vast al 100 dingen hebben geprobeerd maar gebruiken jullie de juiste haar producten?

1 like

Ja. Denk het wel iig, haha. Bij mij heeft een zwangerschap nog extra roet in het eten gegooid, maar nu anderhalf jaar later, gaat het eindelijk iets beter! Heb sinds een paar jaar iig een kapper waar ik heel tevreden mee ben en die goed meedenkt. En verder heb ik wel geaccepteerd dat ik nooit een lange, volle bos zal hebben.

Edit: ik heb een beetje het haar van mijn profielfoto :grin:

6 likes

Geen idee. Ik durf die curly girl methode dus niet proberen omdat het zo duidelijk is dat het niet voor mijn haar bedoeld is. Dus hou ik het echt bij heel basic niet teveel gedoe producten. (Haar is ook lastig vanwege uitvallen heb ik nog maar heel weinig over.) Maar dat is meer een ander topic.
@anon46421473, je hoef van mij geen sorry te zeggen. Snap helemaal dat al dat gedoe over de curly girl methode irritant is als mensen het doen waarvoor het niet bedoeld is.
Ik ben zelf ook niet blij met mij haar maar het is niet anders. Ik ben nu al blij dat ik nog haren heb!

3 likes

Dat is in ieder geval belangrijk! Ik heb met natuurlijke krullen namelijk ook heel lang naar de juiste producten én goede kapper gezocht anders heb ik ook last dat het snel pluist en niet mooi krult.

@Swelgje ah snap ik! Het is ook heel lastig met wat wel en goed werkt voor je haar. Daarom vind ik het ook zo zonde als mensen met mooi stijl haar dan ineens krullen willen ‘toveren’ maar het niet lijkt te werken op hun haar.
Mijn haar valt de laatste tijd ook veel uit daar slik ik nu b12 vitaminen voor dat lijkt nu wel te helpen.

1 like
Offtopic CG

Mensen doen zo moeilijk over die CG methode maar ik denk dat als je al iets van slag of krullen hebt het heel mooi is en ook goed werkt, het is niet de bedoeling dat je pluis krijgt, juist minder. En anders is het niet geschikt voor je haar, of heb je het niet goed gedaan.
Het is ook helemaal niet zo ingewikkeld als iedereen denkt met 100 stappen. Tenminste sinds ik het doe ben ik juist minder tijd kwijt aan styling.

Maar je moet het indd niet bij je kaarsrechte haar gaan proberen, en alles helemaal forceren, als het niet krult, krult het niet. Want dan krijg je door de hoeveelheid producten en het kneden etc alleen maar van die pluizige tussen en klitten.
Sowieso ook lastig om bij veel meiden na 1 poging al te zeggen of het wel of niet werkt want het is ook een proces.

11 likes

Wat deed jij hiervoor allemaal aan styling en nu? Zomaar benieuwd

Ja vlg mij ooit naar aanleiding van een persreis bevriend geraakt

Echt weer genoten van de moeder van Vera in haar nieuwe video

10 likes