Echt heftig…
Ook zo lang, jeetje heftig!
Ik had op het allerlaatste moment met 39 weken pre-eclampsie en mocht echt niks! Behalve naar de WC. Gek werd ik ervan.
Maar vooral naar voor jullie zo lang.
Is voor partner verlof voor op te nemen. Bij een bevriend stel moest de vrouw vanaf 14w al platliggen en kon ze dus niks meer doen voor hun twee kindjes, partner kon door verlof alles opvangen.
Nee nee nee ric = nic / pic x 100
Haha eco docent hier.
Als je examen in eco doet dan moet je iets hebben gehad over verzekeren en belastingstelsels, dat is verplicht. Verder veel aan de docent hoe praktisch of actueel hij/zij t maakt ntrl
Als dat laatste echt zo zou zijn, dan moeten de meeste coureurs zelf ook wegblijven.
Maar ik snap wel een klein beetje wat @Steady zegt. Er zijn heel veel “normale” mensen uitgeloot, terwijl je dan alle (semi) bekende Nederlanders er wel ziet zitten. Een voetbalwedstrijd is wat dat betreft wat meer en makkelijker toegankelijk dan één Formule 1 race per jaar in Nederland.
Dit is toch met alles zo? Feestjes, concerten, sportwedstrijden. Inderdaad niet eerlijk, maar als ik uitgenodigd zou worden zou ik ook geen nee zeggen.
Om even terug te komen op mijn woorden, misschien hebben sommige influencers wel helemaal niets met formule 1, waarschijnlijk zijn ze daar allemaal op uitnodiging van de energydrank die max sponsort en anders van onze grote Amsterdamse biergigant, en het is eindelijk weer eens een event, ook al zou ik geen drol geven om racen, ik was ook gegaan. Puur om er weer eens even uit te zijn.
Wel hier influencers komen uitzeiken maar zelf was je ook gegaan? Aha.
Ga even een bril scoren. Ik zeg toch dat ik terug kom op mijn woorden van eerder?
Nouja zo raar is het toch niet? Ik vond ook heel vreemd dat Monica daar dan zit. Terwijl er ook mensen zijn die uitgeloot zijn voor kaarten die misschien echt liefhebber zijn. Maar snap ook wel weer dat ze gaat als je gratis mag gaan
Het voelt wel een beetje zuur dat ik (en vele met mij) anderhalf jaar geleden kaartjes hebben gekocht, al anderhalf jaar naar dit weekend toe leven en drie weken terug te horen hebben gekregen dat we uitgeloot zijn. En nu zie je online allerlei BN’ers en influencers op het circuit waar van een deel ook nog zegt helemaal niks van F1 te weten maar het wel een leuk uitje vonden. Sorry maar dat doet echt een beetje zeer.
Ik weet niet hoe dit werkt. Hoe kan je kaartjes kopen en uitgeloot zijn? Krijg je dan geld terug? Is dit normaal bij dit soort evenementen?
De carona!
In verband met corona mochten ze maar 2/3 van de capaciteit gebruiken en zijn ze gaan loten. Volgensmij mogen de mensen die zijn uitgeloot hun geld terugvragen maar dat weet ik niet 100% zeker. Misschien krijgen ze wel een kaartje voor volgend jaar net als bij veel festivals.
Ik vind dat ze groot gelijk heeft. Ze is op vakantie, laat haar lekker. En naar wat het lijkt vind je die plaatsjes overal aan de noord Italiaanse kust, zit nu in een soortgelijk stadje.
Mensen die zijn uitgeloot mogen kaarten verkopen of gebruiken volgend jaar.
Vanwege Corona is zo’n 1/3 van de tickets geannuleerd omdat er minder publiek aanwezig mocht zijn.
Sowieso zijn alle duinkaarten geannuleerd maar wij hadden bijvoorbeeld tickets voor de
tribune op zondag en wij kregen te horen dat onze tickets zijn geannuleerd. Volgens mij krijgen we nu voorrang op tickets voor volgend jaar of we kunnen ons geld terugkrijgen. Dit laatste moet ik even navragen aan diegene die onze tickets heeft besteld dat heb ik niet zelf gedaan.
Er waren enorm veel collega’s van mij op uitnodiging. Van verschillende bedrijven.
Maar dat is altijd zo met dit soort evenementen, levert namelijk een hoop op
Ik denk dat er weinig plebs was bij de F1 ik geloof dat het goedkoopste kaartje op de tribunes op zondag €185 was.
Zag vandaag de video van Jill waarin ze verteld een tijd offline te zijn geweest. Ze heeft een burn out en het gaat nog steeds niet zo heel lekker. Sneu voor haar, hoop dat ze zich gauw weer wat beter voelt en goed haar rust pakt!