Ugh als je lekker wil kunnen slapen, skip de stories van Lize Korpershoek even. Man man man
Ik ga er geen seconde minder om slapen
Echt? ik word helemaal naar als ik dit zo zie
Ik dacht enge beesten ofzo maar hoe raar moet het voor haar ook geweest zijn.
En dan zeggen ze dat je een waakhond nodig hebt katten doen het ook.
Echt! Snap dat zij schrok en goed dat ze de politie heeft gebeld maar doet me echt niks
Voel me wel bijna stoer nu want ik dacht altijd dat ik een mega angsthaas was omdat ik nachtmerries kreeg van Voldemort in de vuurbeker film haha
Omg idd. Heel creepy. Ik dacht ga ter afleiding nog even op het forum lezen hahahđ
Oh ik vind het ook doodeng, vind echt dat ze eigenlijk heel beheerst reageert als ze ontdekt wat er aan de hand is. Ik denk dat ik echt zou gaan gillen eigenlijk haha. Gelukkig is ze er is zelf rustig/nuchter onder en is de politie op de hoogte.
Snap overigens wel dat ze het deelt, de afloop is gelukkig goed
Story 1: Vrolijke Lize âik hoorde geritsel, de egel is er weer!â
story 2: Het is donker buiten, ze filmt langs de onderkant van de heg, je ziet een man op 1-1,5 meter op zijn hurken zitten. Lize heeft dit niet door.
story 3: kat staat ergens naar de kijken, ze ziet op het einde die man dichtbij zitten. schrikt zich de tering. heeft de politie gebeld
Ja precies. Ik zou echt de hele buurt bij elkaar hebben gegild denk ik haha. Jeetje. Lijkt wel zoân horrorfilm dat er plots iemand achter je staat.
En dat ze dan ook nog zegt dat ie misschien wel in de bosjes woont. Alsof dat minder eng is
Poeh, sowieso niet verstandig om het om 03.36 te kijken midden in de nacht, zonder geluidâŠ
Maar dan staat er dus ook nog dat haar bovenbuurman gezegd heeft dat hij wel vaker iemand rondom haar tuin heeft zien lopen. En het volgende moment zegt ze: ik ga slapen! (Hopelijk toch wel met een honkbalknuppel? )
Wauw ik lees dit nu, terwijl ik mân baby dr nachtvoeding geef en ik ben ineens zoooo blij dat over 4 uurtjes mijn legale versie van pepperspray bezorgd gaat worden door PostNL (dankzij het forum besteld trouwens xD). Waarom zit die man steeds in haar bosjes
Op het mbo waar ik vorig jaar werkte kwam tijdens een mentorles iemand âdigitaalâ (i.v.m. corona) langs die minstens drie kwartier vertelde over zorgverzekeringen etc. Dat zouden ze eigenlijk ook gewoon op de middelbare school moeten doen. Zoân gastdocent weet ook beter bij die kinderen binnen te komen dan hun eigen mentor/docent.
Misschien goed om te benoemen dat het niet gaat om een burn out wegens school/werk, maar een emotionele burn out (zo noemde ze het geloof ik?) door privé omstandigheden. Hoe dan ook echt vreselijk en ze vertelt er heel knap over.
Hij zat er ook zo super rustig leek het met zijn handen op zijn knieeen. Dat vond ik het meest gekke er aan
Ja ik vond t gek dat hij ook niets zei of bewoog toen zij riep wat doe je daar.
Maar misschien was hij wel âbevrorenâ van de schrik ofzo haha
Nou inderdaad!
Heb het nu even met geluid gezien en het blijft gewoon eng. Ook dat ze zegt dat er eerder iemand aan de poort heeft staan schudden, denk ik niet dat ie er âwoontâ maar andere plannen had.
Even iets anders: Alfie beantwoord de vraag hoe je de naam Ottilie uitspreekt in zijn insta stories. En eigenlijk klinkt het gewoon zoals je het ook schrijft. Dus niet als Utterley ofzo.
Ik vond het echt schattig dat zij zich schuldig voelde want misschien woont hij daar wel. Ik zou echt alles bij elkaar gillen, 112 bellen en die bosjes in de fik steken en totaaaaal niet denken aan het leven van die persoon.
Nou, hij woont daar echt niet (beetje naĂŻef om dat te denken m.i. ) want dat zou al wel opgemerkt zijn. ik denk eerder een engerd, stalker die kwade bedoelingen had. Brrrrr doodeng zulke dingenâŠ
Hahah ja dacht hij wat kom je in mijn chill plek loeren. Maar hoe hij daar zo kalm zat gingen mijn true crime voelsprieten gelijk van overeind van dit is niet goed
@Steady bij dat stuk dacht ik helemaal hoe kan je dit denken haha die woont daar niet die wilt gewoon inbreken of erger
Ja die houding vind ik ook zo spooky! Gatverdamme. Goed dat ze de politie heeft gebeld. Maar omg ik zou denk ik niet eens durven roepen naar hem, angstig hoor