Ben benieuwd of een kante en klare vegan vervanger voor ei er ooit zo uit komt te zien.
Nick zegt dat er een zwembad in dat hotel was maar hij heeft niet gezwommen want hij had geen zwembroek mee, zegt Bonnie: Kon je niet in je onderbroek of naakt?
Volgens mij denkt zij ook echt dat zoiets niet aso/debiel zou zijn.
Ik denk dat je dan het zwembad niet eens in komt.
Naakt niet nee, maar bij de onderbroek hangt het er een beetje vanaf. Mijn vriend heeft donkerblauwe stretchy boxershorts, die lijken best veel op zijn zwembroek. Ik weet niet of ik het zou merken als hij die droeg ipv zijn zwembroek in het zwembad.
Josh die in haar nieuwste vlog te laat is voor de cursus time management die ze zelf heeft georganiseerd

Haha ik weet niet hoe je dit wilt verkopen aan je personeel, daar zal toch met die vrouwen in dat team bij Josh onderling ook wel praat over zijn lijkt me.
Ik moet opeens denken aan een Youtuber, volgens mij was ze Nederlandse met Turkse achtergrond. Ze woonde in Rotterdam en had een hele aparte slogan: āabonneer of ik knal je neerā
Wie was dat ook alweer?!
Nur Caliā:joy:



. Ik was haar ook helemaal vergeten omg.
Jaaaa, zo heette ze! Hahaha, ze vlogt niet meer zie ik. Vroeg me zomaar af of ze nog vlogde.
Ik zat net de vlog van Josh te kijken, dat ze jarig is en de sleutels krijgt van hun nieuwe huis. My God wat een huis, echt bizar zo groot en luxe en dan vertelt ze heel nonchalant wat ze er nog allemaal aan gaan doen 
Ook dat Alexis privĆ© zwemles krijgt en het al zo goed doet voor zoān kleintje. Wij hebben het zeker niet slecht, maar dit is zoān andere wereld.
PLEUR HET IN DIE KOEKENPANNN
Ja dat heb ik ook bij haar. Nu ik haar op insta volg lijkt ze mij echt een leuke lieve meid en heb ik bewondering voor haar.
Ik vond het ook een beetje gek dat ze al heel lang in dat appartement woonde, wat ze heeft genoeg geld voor een grachtenpand. Maar goed die liggen natuurlijk ook niet voor het oprapen. Ook niet als je Josh bent.
Hahaha ik geniet altijd zo van hun in zijn vlogs. Deze mensen mogen mij adopteren
Ja haha zo lekker Rotterdams ook, love it
āGaat dat pleurisding het nou nog niet lopen te doenā over die barbecue hahaha
Huh, ze gaat toch verhuizen naar 't Gooi ipv een grachtenpand?
De blaren vallen vd bomen
Geweldig
Ik ben zo arm en kleinbehuisd dat ik hier zelfs nog nooit van gehoord heb 
Ik heb het net gegoogled, maar krijg dan alleen 3 escortadvertenties te zien. Nu wel heel benieuwd wat het is @Shadina Of is het gewoon een autocorrect van logeer- of linnenkamer, dat kan natuurlijk ook.