Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Dit meen je niet😱

6 likes

Nouja ā€˜t erge was, Nick zei ik heb iets voor je meegenomen van ā€˜t buffet en toen pakte ā€˜ie een ei uit z’n tas en toen zei Bonnie: ā€˜omg ik hoopte al dat het een ei zou zijn’ :crazy_face:

78 likes

Same, die eieren in hotels zijn sowieso helemaal blauw gekookt, laat staan aan ā€˜t einde van de dag :nauseated_face:

15 likes

Ik heb echt genoten van de vlog van Bonnie van vandaag, dat geluk om die cacaopoeder-pen, dat gekookte ei en dan die ā€˜prank’ met die zakken chips, het feit dat Bonnie dan Nick’s favoriete chips en drankje gaat kopen en zo’n taart met happy birthday erop. Vind het echt heerlijk dat zij zo lief voor elkaar zijn, hoe vreemd hun voorkeuren en gewoontes soms ook zijn en dat ze zo blij worden van die kleine dingetjes, echt heerlijk

62 likes

Is dit heel erg dan? De eieren zijn prima houdbaar. Ze zijn misschien niet meer vers, maar ik heb liever dat ze het bewaren voor de dag daarna dan alles aan het einde van de dag in de prullenbak mikken.

Eieren worden sowieso niet altijd vers gekookt. Je kan bij de groothandel een hele emmer voorgekookte en gepelde eitjes kopen. :woman_shrugging:

20 likes

Eieren zijn sowieso best snel goor, die eieren die op van die salades gaan komen vaak uit het zuur en crisis die meuren

1 like

Ik weet niet of ik nog een ei wil nušŸ˜‚

3 likes

Ik lees gister nog dingen over forummers die mrt knuffels slapen. Zie ik dat Bonnie met een facking enge pop slaapt haha

1 like

Ik die op dit moment een vers gekookt eitje eet… :grimacing:

3 likes

Jep, stinkt echt. Ze drijven in een of andere vloeistof. image

5 likes

Maar welke is erger? :persevere:

22 likes

Ik gok dat dit minder stinkt, dus dit is minder erg.

Meh ik weet het niet. en die dingen in die emmer zijn in ieder geval nog wel echte/gewone eieren.
Ik wil allebei gewoon niet :sob:

Dit is gewoon marsepein toch?

Nee dit verkopen ze in japan om op brood te doen geloof ik

2 likes

Dit hadden we vroeger ook in de lunchroom waar ik toentertijd werkte. Altijd perfecte plakjes ei!

2 likes

Ben benieuwd of een kante en klare vegan vervanger voor ei er ooit zo uit komt te zien.

5 likes

Nick zegt dat er een zwembad in dat hotel was maar hij heeft niet gezwommen want hij had geen zwembroek mee, zegt Bonnie: Kon je niet in je onderbroek of naakt?
Volgens mij denkt zij ook echt dat zoiets niet aso/debiel zou zijn.

10 likes

Ik denk dat je dan het zwembad niet eens in komt.

Naakt niet nee, maar bij de onderbroek hangt het er een beetje vanaf. Mijn vriend heeft donkerblauwe stretchy boxershorts, die lijken best veel op zijn zwembroek. Ik weet niet of ik het zou merken als hij die droeg ipv zijn zwembroek in het zwembad.

2 likes