Nee ik ook niet! En dat ze nog aan de andere kant van de poort ging kijken. Ik dacht gelijk ok nu rent hij snel haar huis in of zo.
Sowieso is het een vage situatie. Want waarschijnlijk stond hij daar al op het moment dat zij thuis kwam, ging waarschijnlijk snel zitten wat het ritselen veroorzaakte, waardoor zij dacht dat het Eddy de egel was. Maar het moment dat zij haar wasrek binnen zet had ik zelf als ik die man was gebruikt om weg te gaan, maar hij blijft zitten? En waarom neemt ie de benen niet wanneer ze gaat schijnen met die camera/zaklamp?
Ugh… Tijd voor een beveiligingscamera.
Hahahaha Bonnie stuurt Sarah gewoon een satisfyer voor haar verjaardag love it
Hahaha domme ik dacht eerst dat het zo’n gezichtsborstel was. Tot ik beter keek.
Is zij nog steeds samen met Tim? Die zet zich best wel in voor wat heftige dingen, zoekt de confrontatie goed op soms. Ik ga bijna denken dat het een creep is die misschien wel wrok met Tim heeft ofzo.
Wooow ben ik blij dat ik niet savonds in bed bekeken heb . Ik zou zoo erg schrikken hiervan! Ze is zelfs in deze situatie super begripvol en lief.
Wow Lize klinkt exact als ik als ze die man vraagt wat doe je daar?!
Zou ik trouwens ook doen, dat vragen. Maargoed ik zou sowieso sterven in elke horrorfilm omdat ik altijd ~op onderzoek uit ga, denk dat zij ook zo iemand is die er geruster op is het te confronteren/controleren dan gillen en deuren dicht en je blijven afvragen.
Ik zou ook echt niet gaan gillen. Maar gewoon vragen of wegjagen haha.
Zo creepy dit😱
Ik denk dat juist dat als je er gewoon recht op af gaat en vriendelijk blijft je een soort ontwapenend bent voor mensen. Ook als je gecat called wordt, gewoon lief lachen en groeten. Maar ik vind het fijn om naïef te blijven.
Sarah Rebecca heeft nieuwe meubels gekregen en ik heb zelden zo’n lelijk spon-interieur gezien
Ik vind het wel mooi! Nog heel kaal maar wel een upgrade
Voor een upgrade was ook niet heel veel nodig 🥲
Zet alle bruine, robuuste meubels die op elkaar lijken bij elkaar en je krijgt één sfeerloos interieur
Vergeet de industriële elementen niet!
En de Desenio posters
Ik weet niet in welke stad/dorp ze woont, maar ik zou echt voortaan eerst alles controleren voordat ik mn tuin weer in zou stappen als het donker is
Ik vind de nieuwe meubels van Sarah echt niet verkeerd hoor, en als je ziet hoe blij zij er mee is, dikke prima toch? En ze zei ook dat het nog niet helemaal klaar was. Vind het in elk geval een stuk beter bij elkaar passen allemaal.
Ik heb het idee dat ze niet zoveel om interieur geven, voorheen was het ook niet veel soeps.
Hey wat leuk dat Sarah Rebecca Maria Wilhelmus Casa Santangelo precies hetzelfde interieur als de rest van Nederland heeft
Ik vind het ook wel iets tofs hebben als iemand niet zo veel om het eigen interieur geeft, maar gewoon “spullen” heeft die comfortabel/praktisch zijn en niet “perfect gestylede hoekjes” hoeft te hebben.