Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ohja die ook ja!

Haha ik heb even gekeken en ik weet het. Ze zegt “dan is hier Lu (loe) dr kamer”. Haar bonus dochter heet Luen en noemen ze ook wel Lulu volgens mij.

56 likes

Hahah Josh haar stiefdochter noemen ze Lou (?) geloof ik, dus volgens mij zegt ze: dit wordt Lou d’r kamer.

Edit wat @Foxyfoxtrot zegt dus :joy:

9 likes

Hahaha loederkamer, ik kom niet meer bij :joy::joy::joy:

131 likes

Hahaha het past ook wel bij Josh ofzo. Een kamer als ze geen zin heeft om iets moois aan te trekken of dr make-up te doen, maar dan kan je natuurlijk niet naar buiten dus moet je in de loederkamer

11 likes

Zo die Enzo gaat ook wel lekker, koopt 2e appartement in Italië

8 likes

Haha nee! Nu ik t weer hoorde klonk het echt precies als loederkamer🤣

Say what

Ik ga maar snel zijn nieuwe video kijken

Maar echt, koekoek. Morgen vlog even bekijken.

1 like

Balen alleen dat het nog niet eens gelukt was omdat de bank vertraging had :joy:

Maar gaan ze nou serieus weer heen en weer vliegen :face_with_raised_eyebrow: Omdat ze het hadden over geldverspilling etc. Ze kunnen toch wel hun terugreis verplaatsen met een paar dagen. I.p.v. voor de lol 2x heen en weer reizen.

Oh zo ver was ik nog niet eens, las alleen de titel van de vlog :clown_face:

Ze leggen uit hoezo dat niet kan, heb je gekeken?

Lotte post een storie waarop ze staat te dansen met een sigaret, rookte zij altijd al? Of is dit omdat ze nieuwe dingen wil proberen ofzo

5 likes

Ben ik nieuwsgierig naar ja

6 likes

Hahaha ja echt extreem van mij!

36 likes

Als mijn relatie van 10 jaar uit zou gaan zou ik verhuizen naar boven een coffeeshop en Gall en Gall :joy: Damn laat die meid toch lekker haar ding doen ipv vergrootglas erbij houden

46 likes

Ik zei het al eerder; Lotte verandert van huismus naar loco party Lotte van vroeger (heeft ze wel eens in haar storytime verteld).

Gaat het ons aan? Nee. Maar is wel zo’n grote verandering van hoe ze eerst was/deed dat het echt wel op valt en dat het dus niet “extreem” is om daar iets over te zeggen.

3 likes

Ik kwam dit net posten haha! Zag haar voorbij komen op stories van kennissen. Indd met drank en sigaretten. Omdat ze eerst geen druppel dronk en nooit uitging, valt gewoon op xd.Ze gaat indd even terug naar party Lotte van vroeger, en ik zou in haar situatie t zelfde doen :slight_smile:

11 likes

Je ziet dat toch wel bij heel veel mensen. Als ik naar de Youtubers kijk, Engelse dan, dan was dat met Essiebutton ook zo. Ze had nooit vrienden, keek veel Dr Phil thuis en was echt een huismus en opeens ging ze steeds naar New York om daar te partyen. Ook Niomi Smart toen haar verloofde haar verliet, nu feest ze veel draagt ze meer leer en is ze geen vegan meer. Of Tanya Burr, ook veel feesten daarna. En wat ook typisch is is je haar blond verven.

2 likes

Wow, is Niomi Smart geen vegan meer? Ik volg haar al een tijdje niet meer, maar deze switch had ik van haar nooit verwacht haha.

9 likes