Hoeft ook niet, maar het lijkt me dan ook niet de perfecte spon kandidaat.
Maar dat is bij Sarah toch totaal niet het geval haha
Die heeft gewoon geen gevoel voor stijl. En dan heeft ze dit ook nog eens gratis gekregen dus dat komt mooi uit. Je ziet wel dat ze heel erg haar best doet iig.
Sarah heeft wel vaker gezegd dat ze weinig gevoel voor interieur styling heeft.
Ik heb haar oude tv meubel (met dat glas) altijd zooooooo ongekend lelijk gevondenš
Leonie heeft heerlijke tegels voor in haar hal geshopt en ik denk dat ik echt verliefd ben op haar huis. Nu al
Ik OOOOK omg wie koopt zoiets
Jaaa! Ik ben daar destijds ook heel goed geslaagd. Heel veel āhippeā tegels, niet van dat inspiratieloze spul wat de gemiddelde Nederlander neemt.
Hebben ze daar ook tegels in verschillende prijsklassen of is het allemaal redelijk de hoofdprijs?
Het is over het algemeen niet goedkoop. Maar ze hebben ongelooflijk veel keuze in kleurrijke en bijzondere tegels/patronen dus ik begrijp de prijzen wel. Ik werd heel goed geholpen door een vrouw en ze kwam met heel leuke suggesties. Als je houdt van āsimpelā of modern dan zou ik er niet heen gaan.
Ahh klinkt goed! Ik hou helemaal niet van simpel en modern haha. Dus wil me alvast een keer oriƫnteren op leuke tegels!
Ze zullen je om een bijdrage vragenšvind het voor een normaal vrijgezellenfeest altijd al veel
Ze zeggen toch dat je in noodsituaties op 3 manieren kan reageren? Fight, flight of freeze. Volgens mij was ze in fight-mode want deze ongekende kalmte
Ik zou 99% freezen door een hartstilstand ofzo want mijn hartslag gaat al door het dak als ik door mijn slechte geheugen na een dag weg niet meer kan herinneren of ik zelf het huis in een teringzooi heb achtergelaten (of het licht op de wc aan heb gelaten) of dat een inbreker is binnengedrongen Waarom zou die het licht aandoen?
Maar Lize heeft blijkbaar ook al eens een zakkenroller aangesproken en haar portemonnee toen ook gewoon teruggepakt haha. Wat een baas.
99 van de 100 die de CG methode uitproberen eindigen met stro haar in plaats van krullen.
Dit is precies wat je aantreft in de showroom van heel veel midprice meubelwinkels. Of wat veel Instagram āinterieurstylistenā die een cursus hebben gevolgd bij anderen realiseren. Ik vind alleen het tvkastje nog wel aardig.
Nou dit is precies wat ik dacht. Echt een bosje ellendig stro.
Dit is mijn haar⦠Maar ik doe niet aan de curly girl methode, het ziet er gewoon zo uit.
(En als ik het stijl zou maken is het echt een heel klein dun bosje haar vanwege regelmatige haar-uitval.) Dus ik zou echt niet weten wat ik er anders mee moet doen (Behalve als het regent, dan krijg ik dus echt pijpenkrullen.)
Ik vind het mooi! Simpel wel, maar gewoon prima.
Een huis inrichten is echt lastig, dan maar een default Woonboulevard inrichting
Als ik, met natuurlijke krullen, zo zou gaan rond lopen zou ik als reacties krijgen ah je hebt wel lekker kroes haar he (omdat ik poc ben en veel mensen pluis als kroes bestempelen) of van mijn moeder/familie de vraag of ik ben vergeten mijn haar te doen.
Ik ben voor you do you maar die hele cg methode om een bosje pluis krullen te noemen snap ik niks van
Ja, mijn haar ziet er idd ook als zoān bosje ellendig stro uit zónder die methode Helaas.