@Swelgje jullie zullen vast al 100 dingen hebben geprobeerd maar gebruiken jullie de juiste haar producten?
Ja. Denk het wel iig, haha. Bij mij heeft een zwangerschap nog extra roet in het eten gegooid, maar nu anderhalf jaar later, gaat het eindelijk iets beter! Heb sinds een paar jaar iig een kapper waar ik heel tevreden mee ben en die goed meedenkt. En verder heb ik wel geaccepteerd dat ik nooit een lange, volle bos zal hebben.
Edit: ik heb een beetje het haar van mijn profielfoto
Geen idee. Ik durf die curly girl methode dus niet proberen omdat het zo duidelijk is dat het niet voor mijn haar bedoeld is. Dus hou ik het echt bij heel basic niet teveel gedoe producten. (Haar is ook lastig vanwege uitvallen heb ik nog maar heel weinig over.) Maar dat is meer een ander topic.
@anon46421473, je hoef van mij geen sorry te zeggen. Snap helemaal dat al dat gedoe over de curly girl methode irritant is als mensen het doen waarvoor het niet bedoeld is.
Ik ben zelf ook niet blij met mij haar maar het is niet anders. Ik ben nu al blij dat ik nog haren heb!
Dat is in ieder geval belangrijk! Ik heb met natuurlijke krullen namelijk ook heel lang naar de juiste producten én goede kapper gezocht anders heb ik ook last dat het snel pluist en niet mooi krult.
@Swelgje ah snap ik! Het is ook heel lastig met wat wel en goed werkt voor je haar. Daarom vind ik het ook zo zonde als mensen met mooi stijl haar dan ineens krullen willen ‘toveren’ maar het niet lijkt te werken op hun haar.
Mijn haar valt de laatste tijd ook veel uit daar slik ik nu b12 vitaminen voor dat lijkt nu wel te helpen.
Offtopic CG
Mensen doen zo moeilijk over die CG methode maar ik denk dat als je al iets van slag of krullen hebt het heel mooi is en ook goed werkt, het is niet de bedoeling dat je pluis krijgt, juist minder. En anders is het niet geschikt voor je haar, of heb je het niet goed gedaan.
Het is ook helemaal niet zo ingewikkeld als iedereen denkt met 100 stappen. Tenminste sinds ik het doe ben ik juist minder tijd kwijt aan styling.
Maar je moet het indd niet bij je kaarsrechte haar gaan proberen, en alles helemaal forceren, als het niet krult, krult het niet. Want dan krijg je door de hoeveelheid producten en het kneden etc alleen maar van die pluizige tussen en klitten.
Sowieso ook lastig om bij veel meiden na 1 poging al te zeggen of het wel of niet werkt want het is ook een proces.
Wat deed jij hiervoor allemaal aan styling en nu? Zomaar benieuwd
Ja vlg mij ooit naar aanleiding van een persreis bevriend geraakt
Echt weer genoten van de moeder van Vera in haar nieuwe video
Samenvatting
Ff heel uitgebreid:
Voorheen eerst mijn haar drogen en stijlen en dan opnieuw krullen met een tang zodat ik niet mijn pluizige krulletjes had maar een soort gepolijste krullen die wel enigszins in toom bleven. Veel olie en serum erin, soms clipextensions etc. Dan zat het vaak 1 avond /dag goed. (Half uur werk) had toen dun en beschadigd haar.
(Met extensions)
Nu meer ‘natural’ dus vaak alleen wassen met conditioner of masker (dat gedeelte doe je toch al, maar dan met iets andere producten) op nat haar leave in en gel erin kneden en aan de lucht drogen. (5 min styling, dan kan ik bij wijze van de deur uit) als mijn haar droog is na 1 a 2 uur hoef ik het (harde) alleen los te schudden of kneden. Dat hele ploppen en krultraining met zo’n borstel of vingercoiling enzo hoeft niet want het krult vanzelf al.
Volgende dag alleen een beetje nat sprayen en kneden en het zit weer mooi. Kan ik 5 dagen ofzo vooruit.
Yes Vera is weer met Jeff en dr moeder gaan shoppen. Vind die 3 zo gezellig samen haha.
Ik wil door Bon haar spon met Philips Hue nu ook die lampen. Echt jammer dat ze geen kortingscode heeft want anders had ik er misschien ook wel naar gekeken want het is zo duur
Ik blijf dit vreemd vinden, echt leuk voor haar dat ze zo ver is gekomen maar deze meid wil gewoon famous worden, zoveel cringe.
En als mensen haar dan gaan opzoeken vind je toch haar “Je kan me rimmen” en “Ik wil een stropje leggen” quotes in haar videos? Haar kanaal bevat geen content maar de videos staan wel gewoon nog online in de aanbevolen lijst als je bijv deze nieuwe aanklikt.
Anders doe je toch ook niet mee aan deze zoektocht/wedstrijd?
Dat is waar, maar van de meeste deelnemers ‘weet’ niemand dat omdat ze voor t eerst een attempt doen naar fame. Bij haar is het poging 50 en het past totaal niet bij haar imago om nu opeens een kinderclown uit te hangen.
Wat heeft zij allemaal al geprobeerd dan? Ken haar alleen maar van Alice
Wow, heel mooi!
Lifehack: veel goedkopere lampjes werken ook met de Hue app. Werken precies hetzelfde
Ik denk echt dat er als je ‘gewoon’ beroemd wilt worden makkelijkere routes zijn dan k3. Als dat je niet ook echt ligt kom je er snel genoeg achter.
Ik krijg die klote Ikea lamp niet aangesloten hoor. Dus Ikea is geen aanrader haha
Ik wilde iemand al naar roermond sturen voor de Ivy Park spullen.