Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Goeie invloed?

Die vrouw is 35 oid, niet net 18

61 likes

Het is volgens mij vrij normaal dat na een breakup je levensstijl, je behoeftes of vriendschappen (tijdelijk) veranderden.

Ze ziet er gelukkig uit, dat is het belangrijkste toch?

27 likes

Roken en drinken is toch niet gezond? Hoewel Bonnie ook drinkt, deed ze het toen niet.

Maar misschien doet een breakup dat met je idd

Nee dat is niet gezond maar het is niet alsof Lotte 14 is en we allemaal heel bang moeten zijn dat ze ~foute vrienden heeft die haar gaan laten stelen in winkels en drinken tijdens een blokuur wiskunde.

Bovendien roken en drinken zoveel mensen op een zaterdagavond, het is nou niet alsof het er escalerend uitziet.

84 likes

Het kan zelfs in een relatie, na een rotbaan of rottijd, of gewoon omdat je er zin in hebt. Alleen word je dan minder onder een vergrootglas gelegd. Er zit volgens mij echt iets seksistisch in deze blik op een vrouw: alsof ze zonder relatie opeens ontoerekeningsvatbaar en niet handelingsbekwaam is geworden. Een break-up Ă­s een verandering van levensstijl. Zo lang ze niet opeens elk weekend aan de harddrugs zit, zie ik echt niks geks.

34 likes

Jezus die reveal is echt zo extra haha, wat een gedoe

2 likes

Boeit het jou welk geslacht het kind van een influencer heeft?

• Ja vind ik leuk
  • Ja en ik vind het zo leuk dat ik spoilers ontwijk want ben echt benieuwd
  • Nee een kind is een kind
  • Nee vind het sowieso niet boeiend dat iemand zwanger is

0 stemmers

2 likes

Ik volg Josh V niet en had dit topic deels doorgelezen en verwachtte eerder iets m.b.t. haar nieuwe woning een bowlingbaan of zo. :joy:

4 likes

Ja hier werd ook laatst de naam van een pasgeboren baby onder een spoiler geplaatst
Dacht echt waarom. Geslacht was al bekend gemaakt dus ging echt om “surprise effect vd naam​:sparkles::sparkles:(?)”

7 likes

Dit zal maar over je gezegd worden, wat vreselijk betuttelend

7 likes

Good for Lotte, ik hoop dat ze het naar haar zin had gisteren en (naar omstandigheden) goed in haar vel zit :cheer:

5 likes

En ook al deed ze dat wel. Haar levuh (en longen)

2 likes

En al zou ze dat wel doen, dan mag ze dat alsnog lekker zelf weten

1 like

Heb dit ook gedaan toen mn vorige (lange) relatie uitging. Heerlijk, even weer losgaan, alleen denken aan jezelf en plezier maken. Mezelf weer teruggevonden daardoor😌!

5 likes

Johhhh Lotte is gewoon even aan het genieten van het leven. Heel begrijpelijk na een break-up.

4 likes

Wanneer mannen los gaan na een lange relatie zegt echt niemand daar iets van. Logisch reactie op een break-up toch? Even lekker doen wat je wil. Bij vrouwen wordt meteen de vraag gesteld of het wel goed met haar gaat.

20 likes

Joh toen ik na 10 jaar uit elkaar ging ben ik een jaar lang elk weekend helemaal naar de tering gegaan. Na een jaar was ik er klaar mee, het was uit mijn systeem. Ik had dat toen even nodig. Mensen vonden er ook wat van. Het heeft alleen maar leuke verhalen en leuke herinneringen opgeleverd.

50 likes

Vind dit een vervelende aanname. Je weet niet hoe het is in een relatie en wellicht is dat niet bewust gedaan. Soms zit je lang in een relatie en worden dingen gewoon, terwijl ze eigenlijk niet gewoon zijn of goed voor je. Wie negeert nou expres en bewust vrienden? Good for her dat ze haar sociale leven oppakt en vangnet heeft.

Edit: sorry ik had niet gelezen dat je dit niet over Lotte zei.

Wat een hoop irritante comments zeg. Bemoei je met je eigen leven en als je het niet kan handelen dat iemand ervoor kiest om meer te gaan feesten laat ze en blijf zelf gewoon lekker Shownieuws kijken op de bank.

8 likes

Huh ik lees helemaal geen negatieve comments over Lotte hier. 1 enigsinds verbaasde opmerking over een sigaret(zonder verder oordeel) en iedereen lijkt het juist eensgezind te zijn over het lekker genieten na een breakup, snap niet waar dat vandaan komt. Lees juist dat iedereen dat begrijpt/hetzelfde zou doen etc.

19 likes