Dacht even dat dit een reactie was op die vlogger die in een hutje in het bos woont. Had me ook niks verbaasd tbh
Hahahaha is werkgerelateerd. Is niet om influencer life na te jagen. Enkel in huis en zeker niet in het openbaar. Het komt zelfs niet op mijn socials lol
Ohhh oke dan is het goed ik dacht dat dit dan vakantie kiekjes waren oid
Hahaha nee, lijkt me een vreselijk bestaan om zoveel moeite te doen voor een fotoš
Ik HOOR ook gewoon die stem van Martien erbijā¦
Same. Ik droom ook echt van een leven zoals zij dat heeft. En ik was ook echt teleurgesteld toen ik die vriendin helemaal niet leuk bleek te vinden. Heb het best nog een tijdje geprobeerd omdat ik het wel heel interessant vind om te zien hoe zij leeft. Maar die eindeloze shots van haar rondjes draaiend met haar armen wijd ergens op een berg, nee. Niet mijn ding. Echt een beetje te gespeeld allemaal.
Maar ze doet wel echt vette dingen, dan zie je haar opeens een heel weefgetouw in elkaar zetten om een kleed te maken. Of tegels maken voor haar keuken. Dat wil ik ook man.
Zo bizar dat mensen dit soort dingen jatten. Uberhaupt jatten, maar random een stuur
Alle ruiten van Monicaās auto leken wel ingeslagen. Ik vraag me dan af wat het doel is? Via 1 raam kan je toch ook de auto leeghalen lijkt me?
Ik denk overigens dat zij echt niet (meer) haar auto vol met spullen heeft hoor, want zij heeft genoeg (auto)inbraken meegemaakt de laatste tijd. Echt sneu voor drā¹ļø
Volgens mij breekt het glas niet goed door de folie die ze aangebracht heeft, waardoor de ramen dus niet āopen zijnā en ze er niks uit kunnen halen. Ben bang dat ze daarom maar alle ramen geprobeerd hebben
Onderdelen van autoās jatten (zoals sturen) is juist niet random. Die onderdelen zijn erg duur en worden na het jatten weer verhandeld
Ja echt kut. Mijn buren hebben een vw Golf, waarin nu 3 keer is ingebroken. En hebben nu ook een brief van de autoverzekering dat als het nog een keer gebeurd de dekking vervalt.
Alsof ze er zelf voor gekozen hebben
Misschien dat de slimme autofabrikanten eens de boel nog onaantrekkelijker kunnen maken om te jatten door bij verkeerde verwijdering een of ander zuur de boel laten smelten ofzo, ik verzin maar iets.
Hoop dat die dieven een keer de verkeerde tegenkomen en eens flink in elkaar getimmerd worden. Stelletje idioten.
@Bailey aha ja natuurlijk, logisch! Echt bizar al je ramen naar de klote
@Twice ja weet ik wel, maar het voelt extra stom ofzo?! Vroeger zijn er een paar keer onderdelen van mijn scooter gejat, bijvoorbeeld spiegel en richtingaanwijzer. Zullen ze vast geld aan verdienen, maar blijf het een gek iets vinden haha.
@Evenveel echt vreselijkš
Ik zie dat Alwin een foto op instagram heeft gezet met als bijschrift ā(Mogelijk) laatste terrasje van het jaarā. Ik ben heel benieuwd of hij hierover nog iets zegt in een vlog. In de reacties is er al verwarring over of het bedoeld is op de maatregelen of het weer.
Oh huh ik had daar echt niets anders bij gedacht dan āoja het wordt herfst dus beetje fris voor terrasā
Ja dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het wordt volgende week dus nog echt lekker weer en morgen wordt het ook heel warm? Ik vatte het ook pas anders op toen ik de reacties las
Ja ik zie nu dat bijna alle reacties over de maatregelen gaan! Wow
Lol iemand zegt: āgoed dat je je uitspreekt!ā Is ook maar wat je erin leest
De timing is wel wat ongelukkig als hij het alleen over het weer heeft. Maar ik neem aan dat hij dat bedoelt eigenlijk
Ja precies haha. Ik ben daarom ook echt benieuwd of hij nog iets gaat toelichten in een vlog, maar ik kan me ook goed voorstellen dat hij het vaag gaat houden.
@dilla ondanks jullie haar irritant vonden ben ik nu wel benieuwd naar het kanaal van die vriendin haha. Al is het maar om door te klikken hoe ze aan haar huis werkt