Goed dat je je hierover uitspreekt❤️
Je krijgt natuurlijk ook vooral mensen die er mee eens zijn die reageren. Inmiddels weten vele mensen dat hier nauwelijks mee te discussiëren valt en zit er niets anders op dan gewoon ontvolgen.
Nou weer een om te ontvolgen, godsamme er blijft niks meer over door deze pandemie
Heerlijk toch? Je gaat je tijd toch niet verspillen aan dit soort types.
Ja dat is ook zo. Ik dacht wel gelijk, ik ben blij dat mijn vrienden zich allemaal hebben laten vaccineren. Als een van mijn vrienden zo’n mening als Alwin zou hebben zou ik dat oprecht moeilijk vinden qua vriendschap
Inderdaad 1x per maand open ik de insta van Isa Kriens(Moederhart) en kijk wie er bij followed by staan en gewoon hup meteen al die mensen ontvolgen. Alwin, Co(withtheflow), Edith, Rachel , Wil en nog vele bekende en onbekende al een tijdje niet meer in mijn feed. Niet dat ze allemaal er over postte maar ik had er geen zin meer in en vaak geen beginnen meer aan in discussies.
Maar dat je ze volgt betekent toch niet per se dat je het met ze eens bent
Mensen die zich nu nog niet hebben laten vaccineren krijg je toch niet meer overtuigd. Kunnen we niet een extra provincie bouwen boven Flevoland? Wappieland ofzo? Kunnen ze daar lekker met elkaar chagrijnen.
Die ‘waar ligt jouw grens?’ is echt de nieuwe ‘ik doe niet meer mee’
In Frankrijk had het wel een groot effect. Waren meteen super veel vaccinaties gepland.
Het is zooo Calimero. rEsPectEEr mIJn kEuZe Ehhh wat dacht je van accepteer de consequenties van je keuze?
Ik begrijp niet waarom je niet zou laten vaccineren maar als je die keuze dan maakt hoe kom je er dan bij dat jouw ongemak bij het doen van een test zwaarder weegt dan de gezondheid van degene die naast je zit in de bios?
Ik heb niet zo’n hoge pet op van de gemiddelde Nederlander eerlijk gezegd😂
Pleur ze allemaal op Urk. Vroeger had je lepra-eilanden, nu Corona-eilanden
Wat is Vera toch een wereldvrouw. Zou zo graag zien dat Alwin hier inhoudelijk op reageert. Hij reageert wel bevestigend in de reacties op Vera’s verhaal, maar dat spreekt toch zijn eigen punt tegen?
Wel echt heerlijk, Vera’s reactie heeft nu 230 likes, de ‘vet goed dat je je uitspreekt ’ reacties 20 likes
Oh nee nu moet ik Alwin gaan cancelen
Echt goed dat Vera er iets van zegt. Weet niet hoe dik ze is met Alwin maar zeker bij die influencers mag dit echt wel blijven. Call your
people
out!
Heb het idee dat de Tilstra-zusjes ook bij de clan horen.
Het is zo ontzettend egoïstisch. Deze mensen willen én geen vaccin. En geen tvt. Als je je oprecht zorgen maakte om het vaccin maar covid serieus neemt, steun je op z’n minst de testen. Maar neeee. Dat krijg je als iedere blaaskaak overtuigend genoeg bullshit kan brengen via sociale media.
Ze kunnen toch ook gewoon met zn allen op Urk wonen
Word hier een beetje moe van ook. Prima als je niet wil vaccineren, maar ga dan niet janken dat testen oh zoveel moeite kost. Als iedereen gevaccineerd was dan hadden we vast al mee vrijheid gehad dus zeur lekker op jezelf
En Saske ook!