Ik heb hem wel eens zien reageren op onze Isa dus ben bang dat het toch als een soort dog whistle bedoeld is
Het lijkt mij 100% duidelijk dat hij het over terrasjesweer heeft.
I love Alwin Vind hem echt leuk
Ik heb hem verder helemaal niks over t vaccin horen zeggen ook. Hij lijkt me ook niet een typ dat het op deze manier zo gaat uitlokken.
Aan de andere kant als t wel zo zou zijn zou ik er niet heel gek van opkijken haha.
Het zou ook nog te maken kunnen hebben met het samen wonen en dat ze voorlopig geen tijd hebben.
Zullen we hem Alwilvantien noemen als ie wel wappie blijkt?
Wat is het YouTube kanaal van “die vriendin”?
Isabel Paige
Wij zeggen ook steeds als we een terrasje pakken nu ‘proost, kan zo maar de laatste keer zijn’ maar dan doelen we echt op het onvoorspelbare weer van Nederland.
Ben jij Alwin?
Ik vind haar video’s altijd heel mooi gemaakt, ik hou wel van dat sfeertje haha, heb het idee dat het in de zomer wel minder blauwig is haha. Maar dat schreeuwend rondrennen en hysterisch lachen hoeft van mij ook dan weer niet zo.
Ik vind het wel cool inderdaad dat als ze bedenkt dat ze wat wil, zoals die tegeltjes… Dat ze dan niet tegeltjes gaat halen en zelf plaatst, maar de tegels ook echt helemaal zelf gaat maken. En haar eigen groenten verbouwen nu en inmaken voor de winter etc.
Nee, gaat echt over Corona denk ik. Iemand plaatste een reactie met ‘Rug recht’ en die heeft zijn vriendin geliked. Neem aan dat dat niet over terrasjesweer gaat.
ik ga stuk ok ik lieg het was een hele zachte haha geen hahahahahahahahahha
Jaa zn vriendin likte ook een " Wat nou democratie!!" Comment.
Nou ik weet nu al hoe hun tuin eruit gaat zien
🪴
Oh ik volg haar niet maar ik kijk rustig een youtubevideo van 1,5 uur hoor tijd zat
Als je ooit 1 vlog van haar hebt gezien dan is 1,5 uur lang
Ik kijk ook wel films van >1,5 uur
Sanne van Laviesanne is zwanger!
(Vind haar niet echt een mommyblogger meer vandaar dit topic)
Dus je bedoelt eigenlijk wie heeft daar nou zin in?
Ik dacht dat je echt letterlijk bedoelde ‘wie kijkt er nou een video/vlog van 1,5 uur’, vandaar dat ik zei dat ik dat wel eens deed