Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Alwin plaatst net een reel hierover op insta! Indd niet gevaccineerd

4 likes

Vetgezelliggenopdeic

:pinching_hand:šŸ¼ :woman_facepalming:t2:

58 likes

Vet ongevaccineerd

60 likes

ā€˜Je hoeft het niet met me eens te zijn’ ja right maar ik mag de volgende keer weer alles cancellen en veel onderzoeksgeld weggooien om in te springen op de corona afdelingen. Joeeee

38 likes

Eerst een heel verhaal over zijn angsten die hij vroeger had en dan helemaal geen uitleg over waarom hij nu deze keuze maakt behalve dat hij ā€œafwachtā€.

alleen dat mensen niet uit angst beslissingen moeten maken want hij weet wat angst is. Wat een dom gelul.

39 likes

Voice of reason

128 likes

Wazig verhaal. En waarom maakt hij er eigenlijk een video over? Hij wil er duidelijk niet over in discussie gaan. Snap dat niet goed, hou dan ook gewoon lekker je mond.

5 likes

Ook dat hele " Maak die keuze niet uit angst maar voor jezelf!!"
Ehm die keuze maak je ook een beetje voor andere.

2 likes

Life of Yvone heeft haar nieuwe video Andre hazes valt mij aan in de media genoemd. Heb hem niet gekeken, maar vind die titel zo misleidend
En staan haar reacties altijd uit?

1 like

Nou dan worden de proefvideos heel saai, want hij proeft toch niks

Dus hij geeft hij het een zesje. Ook als is het smakeloos

33 likes

Haha dit komt zo manipulatief over. Alsof je een angststoornis kan vergelijken met de zeer reƫele kans van een corona besmetting.

In de comments gaat het ook weer over jE KaN heT NOg StEEds KrIjGen AlS Je bEnt GeVaCciNeeRD HOe Kan DAt daN?

15 likes

Ja iemand in de gehandicaptenzorg die trots niet gevaccineerd is

Ze zal maar jouw gehandicapte familielid besmetten

12 likes

Jemig al die reacties onder die video, echt een sekte

13 likes

OkƩ toch niet :clown_face:

22 likes

Ook echt die comments als: ā€œwelkom bij de clubā€ brrr.

4 likes

Hij lult bijna tweederde van het filmpje over zijn angststoornis, om vervolgens te verklaren om zichzelf niet te laten vaccineren. Want hij laat zijn leven niet meer regeren door angst.

Dat laat wel zien wat voor egocentrisch wereldbeeld Alwin heeft. Vaccineren doe je niet alleen voor jezelf. Ik heb mij niet laten vaccineren omdat ik bang ben om flink ziek te worden. Nee, ik liet mij vaccineren zodat ik niet iemand besmet die daadwerkelijk aan kan sterven.

…maar hij is niet arrogant. Rot op

39 likes

Ja staan altijd uit
Snap niet echt waarom (want tuurlijk ze zal heus negatieve reacties krijgen maar denk ook toch veel mensen die blijven kijken etc wel haar steunen)

Ik vond het echt zo’n onsamenhangend verhaal. Ik val in een hoogrisicogroep en heb mij wel laten vaccineren omdat ik bang ben ernstig ziek te worden of erger (en die angst is ook reĆ«el), daar is toch op zich niks mis mee?

4 likes

Gewoon ontvolgen, die Alwin. Met een like, comment of view support je dus deze waanzin.

20 likes

Nee, absoluut niet. Het is heel simpel Alwin lult uit zijn nek en neemt het vaccin niet want hij wordt er (waarschijnlijk) niet heel ziek. Goed zijn recht. Dom, maar zijn recht.

Vervolgens zitten daar consquenties aan vast. Regelmatig laten testen en spontane uitjes naar restaurants zit er niet in. Maar dat is dan ook weer niet okƩ voor meneer. Want Alwin wilt het weer terug naar normaal hebben. En de mensen die een zwakkere gezondheid hebben, denkt hij niet aan.

11 likes