Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ja, bij mij staan de reacties met de meeste likes vaak bovenaan. In dit geval niet, maar Vera is goed bezig in de opmerkingen onder haar bericht.

Normaal wel maar ik heb welvaak gezien bij discussies in de comments dat de comments steeds verspringen. Weet niet of dat bijv een dag duurt ofzo

1 like

Mensen lijken te vergeten dat we alleen door ons massaal te laten vaccineren groepsimmuniteit kunnen ontwikkelen. Je laat je dus niet alleen vaccineren voor jezelf en je naaste omgeving, maar voor IEDEREEN.

Voor zoveel kwetsbare mensen staat het leven quasi on hold. Dat is voor mij de reden waarom ik mij laat vaccineren.
Gezond zijn is een privilege, en privilege komt met de plicht om te doen wat je kan om mensen die zich niet in jouw positie bevinden te helpen.

Gadver ik heb het zo gehad met wappies.

65 likes

Hij heeft er nog 100 abonnees bijgekregen volgens social blade.

1 like

Neeee maar weet je niet dat er al een natuurlijke groepsimmuniteit is opgebouwd en de roverheid ons voor de gek houdt met hun stomme 5G vaccins!

1 like

Bij vaccineren moet ik altijd denken aan een item van Arjen Lubach een x aantal jaar terug. Dit ging echter over het wel of niet laten vaccineren van je kind maar hoe hij het uitlegde was simpel:

Als je je laat vaccineren steek je bij wijs van spreken een denkbeeldige paraplu op. Hoe meer mensen zich laten vaccineren, hoe meer paraplu’s er omhoog gehouden worden waardoor de regen bijna geen kans heeft om je te kunnen raken. Hoe meer mensen er met een ingeklapte paraplu rondlopen hoe meer kans op besmetting. En zo denk ik ook over je laten vaccineren tegen corona. Hoe meer paraplu’s opgestoken worden, des te minder kans op besmetting.

66 likes

Nou iemand komt met een vet gemene reactie naar vera. Dus ik wou daar op reageren dat zon reactie nergens voor nodig is aangezien vera niemand kwaad doet. En ik kan die reactie niet plaatsen want ā€œopmerkingen voor dit bericht zijn maar beperktā€

Nja misschien ook maar goed dat ik me niet meng in een discussie met volslagen randdebielen

11 likes

De nieuwe vlog van Bonnie, ik ga echt helemaal stuk om hoe Nick naar beneden stuitert voor z’n verjaardagsontbijt :joy: Dat muziekje er ook bij

9 likes

Geen vaccinatie omdat je bang bent dat je dan magnetisch wordt? Nou, PLEURK op

1 like

Ik ging zo stuk :joy: is toch fantastisch als je samen zo gek bent, hahaha. En hoe ze zijn verjaardag zo’n speciale dag heeft gemaakt, is echt te lief. Wat een lief stel, te leuke mensen :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Zo ontzettend tof van Vera dat ze gewoon vol tegen het hele instituut van influencers aan schopt en niemand daarin spaart.

52 likes

Dionne/Onnedi is het ook met Alwin eens. :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Dat wijf is echt te dom om te poepen

24 likes

Ik was haar reactie al kwijt! Wilde graag liken.

Ik kende heel die Alwin niet, maar was dit ooit wel een leuke gast? Kan het me niet voorstellen eigenlijk :sweat_smile: Zijn gezichtsuitdrukking op sommige foto’s is echt irritant, zo’n smirk face haha. Nja nu hoef ik hem helemaal niet te volgen

3 likes

Voorheen maakte hij wel leuke filmpjes. Hij maakt vooral technisch gezien mooie filmpjes en was ook altijd wel kwetsbaar op film. Vond hem precovid vaak wel sympathiek. Maar toen ging hij podcasten met zijn betweter onderbuurman en toen is hij die sympathie wel verloren.

6 likes

Ik vond hem persoonlijk altijd n beetje meh. Beetje schaapachtig in de camera kijken en een onsamenhangend verhaal houden. Al helemaal toen hij eten begon te testen. Voegde imo niks toe aan yt, afgezien van zijn video’s over autistisch spectrum etc.

4 likes

Heerlijk dat Vera schijt heeft en er lekker op in gaat. Remind me, maak nooit ruzie met Vera want die zaagt je bij de poten af

44 likes

Je kan nu ook helemaal geen opmerkingen meer bij hem posten. Terwijl 90% het met hem eens is in de comments. Echt triest dat hij vraagt of iedereen zn mening aub wilt respecteren maar een goeie respectvolle discussie met goede inhoud niet aan kan.

11 likes

Love Vera, en nu alleen nog maar meer :heart_eyes::heart_eyes:

11 likes

Reactie staat er nog wel, helemaal naar beneden scrollen

@Soy.peor volgens mij kan je alleen een reactie achterlaten als je hem volgt lol

1 like