Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Via die podcast met die buurman en Lisa, bleek ook dat hij er zo een is die vindt ‘dat je ook niks meer mag zeggen tegenwoordig’, echt uit een geprivilegieerde positie als cishet. witte man. Toen verdiende hij al een dikke side-eye, maar ik dacht nog: perfecte wezens bestaan niet, dus als dat het enige is, valt ie nog wel te tolereren. En toch vind ik dit best wel uit het niets komen :joy::sob:

O well, was toch niet geabonneerd, dus dat scheelt weer ergernis.

11 likes

Oeh ik word hier zo boos over. Wat een non-reden om je niet te laten vaccineren. Ik heb ook een angststoornis, maar ook gezond verstand. Dus ik heb me lekker laten vaccineren. Niet omdat ik bang ben om ziek te worden of ‘me laat leiden door angst’, maar omdat ik kwetsbaren niet wil aansteken. Vond Alwin toch altijd al irritant, maar nu denk ik echt, joe.

7 likes

Go Vera

325 likes

:raised_hands: :raised_hands: :raised_hands: :raised_hands:

Hoop dat Alwin dit leest en zich bedenkt.

3 likes

Bonnie heeft zich tenminste nog laten vaccineren.

1 like

Vera heeft mij in alle jaren dat ik haar volg echt nog nooit teleurgesteld. Wat een TOPWIJF is dat zeg❤️ Vervelend om te lezen dat haar vader ziek is.

120 likes

Ik word zo pissig van die achterlijke comments die onder die video staan. Echt pff moet echt stoppen met dit soort dingen lezen want hoe kun je zo fucking egoïstisch zijn, kan me daar zo over opwinden

23 likes

Goed dat je je hierover uitspreekt❤️

20 likes

Je krijgt natuurlijk ook vooral mensen die er mee eens zijn die reageren. Inmiddels weten vele mensen dat hier nauwelijks mee te discussiëren valt en zit er niets anders op dan gewoon ontvolgen.

4 likes

Nou weer een om te ontvolgen, godsamme er blijft niks meer over door deze pandemie :rofl:

20 likes

Heerlijk toch? Je gaat je tijd toch niet verspillen aan dit soort types.

3 likes

Ja dat is ook zo. Ik dacht wel gelijk, ik ben blij dat mijn vrienden zich allemaal hebben laten vaccineren. Als een van mijn vrienden zo’n mening als Alwin zou hebben zou ik dat oprecht moeilijk vinden qua vriendschap

7 likes

Inderdaad 1x per maand open ik de insta van Isa Kriens(Moederhart) en kijk wie er bij followed by staan en gewoon hup meteen al die mensen ontvolgen. Alwin, Co(withtheflow), Edith, Rachel , Wil en nog vele bekende en onbekende al een tijdje niet meer in mijn feed. Niet dat ze allemaal er over postte maar ik had er geen zin meer in en vaak geen beginnen meer aan in discussies.

15 likes

Maar dat je ze volgt betekent toch niet per se dat je het met ze eens bent

2 likes

Mensen die zich nu nog niet hebben laten vaccineren krijg je toch niet meer overtuigd. Kunnen we niet een extra provincie bouwen boven Flevoland? Wappieland ofzo? Kunnen ze daar lekker met elkaar chagrijnen.

10 likes

Die ‘waar ligt jouw grens?’ is echt de nieuwe ‘ik doe niet meer mee’

8 likes

In Frankrijk had het wel een groot effect. Waren meteen super veel vaccinaties gepland.

5 likes

Het is zooo Calimero. rEsPectEEr mIJn kEuZe Ehhh wat dacht je van accepteer de consequenties van je keuze?
Ik begrijp niet waarom je niet zou laten vaccineren maar als je die keuze dan maakt hoe kom je er dan bij dat jouw ongemak bij het doen van een test zwaarder weegt dan de gezondheid van degene die naast je zit in de bios?

43 likes

Ik heb niet zo’n hoge pet op van de gemiddelde Nederlander eerlijk gezegd😂

3 likes

Pleur ze allemaal op Urk. Vroeger had je lepra-eilanden, nu Corona-eilanden

20 likes