Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Julia van Thingsjulialoves is bevallen van een zoontje en hij heet:
(Omdat iedereen het zo leuk vind speciaal voor jullie in een spoiler😛)

:sparkles:Lowie Levv​:sparkles:

8 likes

En ze noemen hem Levv.
Is het dan niet Levv Lowie? Of vervalt die eerste naam gewoon?

Roepnaam Levv idd. Maar is z’n paspoort staat gewoon Lowie Levv neem ik aan. Hebben meerdere mensen toch?

3 likes

Een story van Danique (bff van Monica, mostwanted baas). Alsof ze een gedegen onderzoek heeft gedaan in haar story en daardoor de tekst in NOS niet kan kloppen :sweat_smile:

19 likes

Jachtseizoen is weer begonnen trouwens! Alleen niet op youtube dit keer, maar via sbs:

1 like

Ik raak echt steeds meer afgeknapt op insta door dit soort domme dozen, kan er niet meer tegen #ikdoenietmeermeefuckdevriendenpeople

19 likes

Unfollow geez

1 like

Ik heb om de een of andere reden geïnterpreteerd dat je bedoelde als je een afwijkende mening hebt over iets, ik zag dan meer pro zwarte pieten toestanden en Indianen hoofdtooien voor me, weet ook niet hoe ik erbij kom :upside_down_face: excuus

1 like

Heeft ze weer een poll geplaatst met “How soon do you think my wedding is?”

1 like

Ik herken de angsten van Alwin erg goed in mijzelf, maar ik heb mij gewoon laten vaccineren. Juist omdat, ik mijzelf en mijn naasten wil beschermen. Krijg alleen bij dit soort video’s soms juist angst dat ik misschien wel een fout heb begaan ( ik weet dat dit niet zo is). De angst om dood te gaan etc. wordt hierdoor eventjes groter.

10 likes

:thinking: :cry: erig gisteren ?

2 likes

Hahaha dit post ze letterlijk elke week en dan: ‘you are not gonna believe how soon it is’

Ondertussen is ze nog steeds niet getrouwd.

11 likes

Ja daarom is het ook zo schadelijk, ook bij isa greens enzo die het heel erg beladen maken en zelf juist mensen angstiger maken (maar vooral doen als je dat wil hoor! Maar ik zou dat gif niet inspuiten!!!) en Alwin die toch ook doet alsof zijn keuze de rationele is.

Vervelend dat het je angst triggered. Helpt het om te weten dat eigenlijk 99% van alle wetenschappers en experts pro vaccin zijn en de mensen met zorgen eigenlijk voornamelijk non-experts zijn?

7 likes

Heb je Nicki Minaj der tweets dan al gelezen? Dat is crazy

6 likes

Weer iemand die ik moet cancelen. :sob:

Stoppen met dat haar elke keer zo dood te bleken haha

Huh gaat zij trouwen???

3 likes

Bedankt! Gelukkig weet ik dat ook!

4 likes

Jaa pff wat een sukkels die onderzoek bureaus. Je kunt beter gewoon een insta poll aan maken en dan mensen die het met jou eens zijn op die poll laten stemmen

41 likes

tenor

68 likes