Heb je Nicki Minaj der tweets dan al gelezen? Dat is crazy
Weer iemand die ik moet cancelen. 
Stoppen met dat haar elke keer zo dood te bleken haha
Huh gaat zij trouwen???
Bedankt! Gelukkig weet ik dat ook!
Jaa pff wat een sukkels die onderzoek bureaus. Je kunt beter gewoon een insta poll aan maken en dan mensen die het met jou eens zijn op die poll laten stemmen

Insinueert ze nog dat een N van 2200 laag is?
cries in het lukt mij niet eens om 150 respondenten te krijgen 🥲
Je kan zeggen wat je wil, maar ze heeft wel onderzoek gedaan en vragen gesteld! Zouden meer mensen moeten doen! 
(Ik ken heel dit mens niet) (gelukkig)
Getver moet ik nu ook al alle broers en zussen van influenza’s volgen
Wordt een dagtaak zo
Danique heeft wel op EUR gezeten maar dat is al zo lang geleden. Ik zou niet zo overtuigd zijn van mijn gelijk als ik al zo’n 7 jaar de collegebanken uit ben. Ze weet gewoon echt niet waar ze over praat. Dit soort wappie-gedrag is echt kwalijk.
Ja, do your own research!!
Onderzoekers, wetenschappers, die Master + meestal PhD hebben, aan internationale kwaliteitsstandaarden voldoen, RCT’s opzetten en publiceren in peer reviewed tijdschriften JUIST om bias te voorkomen = fake news propaganda, sheep
10 minuten youtube flimpjes kijken/linkjes klikken in je eigen social media bubble = onderzoek doen 
Er zijn universitaire studies waar ze geen statistiekvakken volgen. Dan weet je denk ik wel heel weinig over onderzoek
Ze kon een uur later wel weer reageren.
Vind het zo aandoenlijk dat haar vriend de handle JeffreyCamilla gebruikt 
Volgens mij deed ze bedrijfskunde en wilde ze doorgaan voor accountancy? Geen idee of je dan statistiek krijgt
Omg hahaha cringeee
Veel mensen vinden statistiek kut maar het is gewoon echt nodig voor een wetenschappelijke studie
Verbaast mij niets. Veel mensen gaan ook maar kort naar de uni voor een pre-master en master tegenwoordig. Dat is gewoon bij lange na niet genoeg training om het na zoveel jaar nog te kunnen oplepelen als je er daarna nooit meer naar omgekeken hebt.
Ik verwacht er maar weinig van in ieder geval. Zolang die mensen zich maar niet gedragen alsof ze er wel verstand van hebben 
Het zal misschien verschillen per universiteit, maar bij rechten en sommige taal- en cultuurstudies leer je dat niet (altijd). Bij rechten leer je wel wat onderzoekstechnieken, maar geen statistiek.