Wat is Vera toch een wereldvrouw. Zou zo graag zien dat Alwin hier inhoudelijk op reageert. Hij reageert wel bevestigend in de reacties op Vera’s verhaal, maar dat spreekt toch zijn eigen punt tegen?
Wel echt heerlijk, Vera’s reactie heeft nu 230 likes, de ‘vet goed dat je je uitspreekt ’ reacties 20 likes
Oh nee nu moet ik Alwin gaan cancelen
Echt goed dat Vera er iets van zegt. Weet niet hoe dik ze is met Alwin maar zeker bij die influencers mag dit echt wel blijven. Call your
people
out!
Heb het idee dat de Tilstra-zusjes ook bij de clan horen.
Het is zo ontzettend egoïstisch. Deze mensen willen én geen vaccin. En geen tvt. Als je je oprecht zorgen maakte om het vaccin maar covid serieus neemt, steun je op z’n minst de testen. Maar neeee. Dat krijg je als iedere blaaskaak overtuigend genoeg bullshit kan brengen via sociale media.
Ze kunnen toch ook gewoon met zn allen op Urk wonen
Word hier een beetje moe van ook. Prima als je niet wil vaccineren, maar ga dan niet janken dat testen oh zoveel moeite kost. Als iedereen gevaccineerd was dan hadden we vast al mee vrijheid gehad dus zeur lekker op jezelf
En Saske ook!
Dit gebeurt létterlijk zoals jij het zegt, helaas.
Was Alwin misschien daarom niet op Bons huiswarming?
Denise, vroeger van I am the knees & video’s met rutger en oma miep, reageert ook met mooi gezegd Vera.
Vraag me af hoe die 2 nu op de bank zitten. “Omg… kijk wat Alwappie post”
Is de Insta van Isa Kriens nog steeds @isagreens? Zo ja, dan ben ik geblokt
@isakriens
Ik zie dat Bram de Wijs en Jelle het ook hebben geliked en toen kon ik me al voorstellen dat het in de whatsappgroep met Bonnie en Nick besproken werd, haha
Oh lol, ik kon haar niet vinden in mijn normale zoekbalk (misschien doet Insta dat bewust?).
Ik vind het ook knap dat Vera op sommige mensen reageert in de comments, ik kan het carona topic op dit forum soms al niet aan
Ja zelf zegt ze dat Insta dat bewust doet, maar geen idee of het zo werkt
Kan me voorstellen dat hierdoor een aantal vriendschappen zoals met Bonnie etc. er niet perse leuker op worden. Snap echt niet dat hij dit gepost heeft.
Ik vind dat hele gedoe rond ‘bang voor corona’ ook zo’n bullshit. Ik ben niet bang dat ik doodga aan covid maar je hebt ook lang covid en maandenlang reuk- en smaakverlies. Als ik ergens knetterdepri van zou worden, is het niet meer van mijn eten kunnen genieten.
En dan hebben we het nog niet gehad over alle uitgestelde zorg die mogelijk nog veel levens gaat kosten door de misgelopen check-up etc.
Ja dat gebeurt, ook dikke mensen enzo worden geshadowbanned