Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ja, vaak wel. En soms ook begrijpelijk want mensen krijgen de ergste dingen toegewenst. Maar was in dit geval totaal niet zo, dus dan snap ik er niks van.

3 likes

Vind t ook wel extra sneaky dat je hem persee moet volgen om te kunnen reageren.

9 likes

Waarschijnlijk wou ze liever ook geen giftige implantaten in zich hebben hè. Maar onzekerheid doet een hoop met iemand, beetje lullig om dat dan zo te gebruiken.

Je kan kritiek hebben op haar keuze zonder haar onzekerheid tegen haar te gebruiken.

1 like

Gaat helemaal los onder die comment. Maar I love it, wordt anders een echo-kamer vol wappies.

Het lijkt er wel op alsof de wappies alleen maar willen zenden en niet terug ontvangen. Want dan is het of ‘ik voel me nu gedwongen’ of (in het geval van influencers) worden er comments verwijderd etc. En ze zenden sowieso veel meer dan de gevaccineerden. Die hebben vaak zoiets van laat iedereen het zelf weten (de eventuele gevolgen zoals testen zijn voor hen) of ik heb geen zin in discussie…
Dat zegt al genoeg in mijn ogen.

6 likes

Ik heb hierdoor gewoon geen zin meer om zijn videos te kijken, die hele houding eromheen en hoe hij met dit alles omgaat. Het is zo laf en dom.

13 likes

Bij influencers die zich normaal nergens over uitspreken en nu ineens een mening hebben.

20 likes

Joh als hij slachtoffer kan spelen dan doet hij dat. Want we mogen niks meer zeggen en hij is o zo zielig en totaal niet arrogant

Plus hij is filmmaker (en geen influencer) dus hij moet wel een documentaire maken

…heb ik nu alle alwin-ismes genoemd of mis ik er nog een paar

2 likes

…die dan, super verrassend, toch allemaal wappie-argumenten blijken te hebben.

27 likes

Maar zijn jullie dan niet benieuwd wat een voormalig alleenstaande 30jarige filmmaker in Rotterdam-zuid er van vindt?

Dat is toch altijd zijn intro als hij weer een mini docu lanceert.

25 likes

:roll_eyes:

8 likes

Vera zit op 777 likes, gimme mooooore!

19 likes

“Die ik niet prettig vond” 🥲

6 likes

Ik lees dit met de stem van Lucia Rijker :open_mouth:

7 likes

Mijn hoofd kraakt echt bij zijn argumentatie over je niet laten leiden door angst. Dat is toch letterlijk wat alle vaccinatie-twijfelaars of weigeraars drijft? Had hij zijn keuze toegelicht in dit filmpje (doet hij totaal niet) dan was dit hem zelf misschien ook opgevallen. :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Waar ik niet mans genoeg voor was.

15 likes

Het enige waar ik me als alwin niet prettig bij had gevoeld is de reactie die gemeen was naar vera. Maar die had ik dan mooi verwijderd.
Plus hoezo verwijderd hij eerst volgers zoals de vriend van Vera en zet dan pas die functie aan…

5 likes

Ben benieuwd of alle mensen die geen coronavaccin willen ook nooit reisvaccinaties hebben gehad en geen tattoeages hebben, en nooit een heroĂŻnespuit hebben gehad (dat laatste hoop ik iig :P) en nooit hebben bloedgeprikt.

13 likes

Misschien wel een deurknop gelikt of een tomaat gegooid.

4 likes

Natuurlijk wel, iedereen applaudisseerde toen nog!

@EllaFitzgerald de meeste die ik heb gesproken die niet zijn gevaccineerd die zijn wel gevaccineerd als kind, voor reizen, etc. “Maar die vaccins bestaan al jaren en deze is er doorheen gedrukt en enkel tijdelijk goedgekeurd”. En sommigen hebben nu ineens een kritische mening over de andere vaccins die ze ooit hebben gehad en hebben daar nu spijt van, want “die ziektes zie je ook niet meer, dus die vaccins waren ook onnodige troep in het lichaam”

1 like