Ja ik lees bij veel mensen dat ze zeggen dat iedereen zich laat overhalen door angst, terwijl ik mijn vaccinkeuze vooral baseer op wetenschappelijke feiten en niet om angst. Natuurlijk ben ik altijd bang om dierbaren te verliezen, maar ik ben blij dat iets wetenschappelijks die kans nu kleiner maakt. Volgens mij heerst de wetenschap meer dan de angst bij veel mensen die een vaccinatie hebben gehad.
Is die comment van Sanne je bij alwin nu weggehaald?
Zoveel ruimte voor een nieuw platform om de taak van Instagram over te nemen. Vraag me af waar het blijft, want Insta moet eigenlijk zelf ook gewoon geboycot worden met hun beleid gebaseerd op seksistisch, racistisch en vetfobisch gedachtegoed.
Marketingvrouw liet ook al zien dat 'witte âvrouwâ in een story zetten tegen de richtlijnen ging maar het n-woord in de comments was dat niet. Onbegrijpelijk hoe ze daarmee wegkomen.
@Warboel precies. Als ik kan voorkomen dat ik ernstig ziek word en mensen om mij heen ook, waarom niet? Doen we al jaren, en dat is natuurlijk niet altijd een geldig argument maar ik durf te bluffen dat deze covid-vaccins sowieso een van de best onderzochte vaccins zijn. Hoeveel medicijnen en ziektes zijn in zoân korte tijd zo intensief onderzocht door zoveel onderzoekers?
Volgens mij was hij als reactie op iemand, maar ik kon hem net ook niet terug vinden. Wel andere reacties van haar, maar het lijkt door elkaar te staan of zo.
Heb ook best veel mensen om mij heen die geen vaccinatie willen, en niet omdat ze een goede reden hebben ofzo, maar om âstoerâ te doen van âkijk mij eens rebels zijn tegen de overheidâ. En hetgeen waar ik me kapot aan erger is dat ik weet dat ze zodra ze naar geen enkel festival meer kunnen omdat je een corona paspoort moet hebben of dik moet betalen voor een test ze als de wiedeweerga naar de eerste beste vaccinatiepost rennen.
Dat deed ik al toen ik zag dat hij smeerkaas in de soep deed
Ik zie die van Vera ook niet, maar misschien kijk ik niet goed
Edit: laat maar. Hij stond helemaal onderaan
Ja, bij mij staan de reacties met de meeste likes vaak bovenaan. In dit geval niet, maar Vera is goed bezig in de opmerkingen onder haar bericht.
Normaal wel maar ik heb welvaak gezien bij discussies in de comments dat de comments steeds verspringen. Weet niet of dat bijv een dag duurt ofzo
Mensen lijken te vergeten dat we alleen door ons massaal te laten vaccineren groepsimmuniteit kunnen ontwikkelen. Je laat je dus niet alleen vaccineren voor jezelf en je naaste omgeving, maar voor IEDEREEN.
Voor zoveel kwetsbare mensen staat het leven quasi on hold. Dat is voor mij de reden waarom ik mij laat vaccineren.
Gezond zijn is een privilege, en privilege komt met de plicht om te doen wat je kan om mensen die zich niet in jouw positie bevinden te helpen.
Gadver ik heb het zo gehad met wappies.
Hij heeft er nog 100 abonnees bijgekregen volgens social blade.
Neeee maar weet je niet dat er al een natuurlijke groepsimmuniteit is opgebouwd en de roverheid ons voor de gek houdt met hun stomme 5G vaccins!
Bij vaccineren moet ik altijd denken aan een item van Arjen Lubach een x aantal jaar terug. Dit ging echter over het wel of niet laten vaccineren van je kind maar hoe hij het uitlegde was simpel:
Als je je laat vaccineren steek je bij wijs van spreken een denkbeeldige paraplu op. Hoe meer mensen zich laten vaccineren, hoe meer parapluâs er omhoog gehouden worden waardoor de regen bijna geen kans heeft om je te kunnen raken. Hoe meer mensen er met een ingeklapte paraplu rondlopen hoe meer kans op besmetting. En zo denk ik ook over je laten vaccineren tegen corona. Hoe meer parapluâs opgestoken worden, des te minder kans op besmetting.
Nou iemand komt met een vet gemene reactie naar vera. Dus ik wou daar op reageren dat zon reactie nergens voor nodig is aangezien vera niemand kwaad doet. En ik kan die reactie niet plaatsen want âopmerkingen voor dit bericht zijn maar beperktâ
Nja misschien ook maar goed dat ik me niet meng in een discussie met volslagen randdebielen
De nieuwe vlog van Bonnie, ik ga echt helemaal stuk om hoe Nick naar beneden stuitert voor zân verjaardagsontbijt Dat muziekje er ook bij
Geen vaccinatie omdat je bang bent dat je dan magnetisch wordt? Nou, PLEURK op
Ik ging zo stuk is toch fantastisch als je samen zo gek bent, hahaha. En hoe ze zijn verjaardag zoân speciale dag heeft gemaakt, is echt te lief. Wat een lief stel, te leuke mensen
Zo ontzettend tof van Vera dat ze gewoon vol tegen het hele instituut van influencers aan schopt en niemand daarin spaart.
Dionne/Onnedi is het ook met Alwin eens.
Dat wijf is echt te dom om te poepen