Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik was haar reactie al kwijt! Wilde graag liken.

Ik kende heel die Alwin niet, maar was dit ooit wel een leuke gast? Kan het me niet voorstellen eigenlijk :sweat_smile: Zijn gezichtsuitdrukking op sommige foto’s is echt irritant, zo’n smirk face haha. Nja nu hoef ik hem helemaal niet te volgen

3 likes

Voorheen maakte hij wel leuke filmpjes. Hij maakt vooral technisch gezien mooie filmpjes en was ook altijd wel kwetsbaar op film. Vond hem precovid vaak wel sympathiek. Maar toen ging hij podcasten met zijn betweter onderbuurman en toen is hij die sympathie wel verloren.

6 likes

Ik vond hem persoonlijk altijd n beetje meh. Beetje schaapachtig in de camera kijken en een onsamenhangend verhaal houden. Al helemaal toen hij eten begon te testen. Voegde imo niks toe aan yt, afgezien van zijn video’s over autistisch spectrum etc.

4 likes

Heerlijk dat Vera schijt heeft en er lekker op in gaat. Remind me, maak nooit ruzie met Vera want die zaagt je bij de poten af

44 likes

Je kan nu ook helemaal geen opmerkingen meer bij hem posten. Terwijl 90% het met hem eens is in de comments. Echt triest dat hij vraagt of iedereen zn mening aub wilt respecteren maar een goeie respectvolle discussie met goede inhoud niet aan kan.

11 likes

Love Vera, en nu alleen nog maar meer :heart_eyes::heart_eyes:

11 likes

Reactie staat er nog wel, helemaal naar beneden scrollen

@Soy.peor volgens mij kan je alleen een reactie achterlaten als je hem volgt lol

1 like

‘open staan voor discussie’ :clown_face::clown_face::clown_face:

4 likes

@grace we hebben je vijand Alwin en masse gecanceld, dacht jij bent vast blij met dit nieuws.

12 likes

Bij Vera kan je er trouwens wel echt blind vanuit gaan dat ze de juiste kans kiest in maatschappelijke issues.

Echt een goed hoofd op haar schouders.

97 likes

:scream::joy:
Nog nooit van deze uitdrukking gehoord hahah

Mensen reageren ook echt met “welkom bij de club”. Ik word zo boos en verdrietig van dit soort opmerkingen. Daardoor creëer je alleen maar meer verdeeldheid en het idee dat er “2 kampen” bestaan. Gezien de geschiedenis geeft me dat echt geen goed gevoel :disappointed:

12 likes

Omg het wordt steeds erger met die Alwin

Haha jeetje. Zat er wel aan te komen van Alwin, volgens mij zat ie tijdens de verkiezingen ook al filmpjes van Van Haga te liken :joy: Maar echt, hoe maakt hij zichzelf wijs dat dit geen keuze uit angst is? Alle ongevaccineerden die ik ken zijn sowieso bang voor bijwerkingen of geloven in complotten…

12 likes

YES, VERA, YESSSSSSSSSS; QUEEEEEN :clap::dancer::100::sparkles::heart:

12 likes

Wow ze is echt niet bang om zich uit te spreken, respect! Ben haar gaan volgen om “steun te laten zien” (sorry dit klinkt echt dom, want wie ben ik haha) hoop dat ze er veel volgers bij krijgt

13 likes

ugh ik kan het niet uitstaan dat zoveel mensen zich nu “uit principe” niet laten vaccineren. Terwijl ze verder nooit eerder in hun leven met ook maar iets principieel zijn geweest. Also er gaan mensen dood door jouw principes.

35 likes

Ik kan me juist wel voorstellen waar die logica vandaan komt. Ze heeft een slechte ervaring met iets vreemds in haar lichaam laten plaatsen (en met artsen die haar verzekerden dat het veilig was, terwijl dat niet zo was). Dat is een goede bodem voor wantrouwen.

14 likes

Vind dit een vrij lullige opmerking over iemands rug heen die zo ontzettend onzeker is over dat deel van haar lichaam, dat ze dat risico neemt.
Laat haar borsten erbuiten.

11 likes

Wat kleinzielig is die Alwin zeg

4 likes

Vera is wel on fire haha :raised_hands:t3:

7 likes