Ik vond de YouTube video’s van Alwin leuk om te kijken maar als ik nu lees hoe hij omgaat met de reacties op Instagram… Heb mij maar afgemeld als abonnee op YouTube.
Go Vera!
Ik vond de YouTube video’s van Alwin leuk om te kijken maar als ik nu lees hoe hij omgaat met de reacties op Instagram… Heb mij maar afgemeld als abonnee op YouTube.
Go Vera!
Maar ze heeft ze nog steeds toch? Of nja volgens mij kwam in die docu naar voren dat ze er nu andere implantaten in heeft laten zetten. Die ook gewoon schadelijk zijn
Maar echt, welke principes? Ik weet dat je geen principes hebt, dus hoe bedoel je?
Alwilvantien: “er is ruimte voor discussie in de comments zolang het respectvol gaat”
Alwilvantien 2 uur later: beperkt comments, verwijdert kritische volgers
Ja snap ik echt niks van. Hij mag zijn mening hebben maar de reacties en mensen die hij verwijdert mogen dat net zo goed, en ze waren echt niet respectloos ofzo?
Leonie van gwesse heeft vera’s comment ook geliked trouwens en Jill ook (de ex van Milan) oh en Lotte ook.
Zo wordt ie wel een beetje een paria
Is dit niet hoe het altijd gaat? Antivaxxers roepen hard dat gevaccineerden open moeten staan voor beide kanten van de discussie, maar zelf willen ze maar een kant horen.
Ja, vaak wel. En soms ook begrijpelijk want mensen krijgen de ergste dingen toegewenst. Maar was in dit geval totaal niet zo, dus dan snap ik er niks van.
Vind t ook wel extra sneaky dat je hem persee moet volgen om te kunnen reageren.
Waarschijnlijk wou ze liever ook geen giftige implantaten in zich hebben hè. Maar onzekerheid doet een hoop met iemand, beetje lullig om dat dan zo te gebruiken.
Je kan kritiek hebben op haar keuze zonder haar onzekerheid tegen haar te gebruiken.
Gaat helemaal los onder die comment. Maar I love it, wordt anders een echo-kamer vol wappies.
Het lijkt er wel op alsof de wappies alleen maar willen zenden en niet terug ontvangen. Want dan is het of ‘ik voel me nu gedwongen’ of (in het geval van influencers) worden er comments verwijderd etc. En ze zenden sowieso veel meer dan de gevaccineerden. Die hebben vaak zoiets van laat iedereen het zelf weten (de eventuele gevolgen zoals testen zijn voor hen) of ik heb geen zin in discussie…
Dat zegt al genoeg in mijn ogen.
Ik heb hierdoor gewoon geen zin meer om zijn videos te kijken, die hele houding eromheen en hoe hij met dit alles omgaat. Het is zo laf en dom.
Bij influencers die zich normaal nergens over uitspreken en nu ineens een mening hebben.
Joh als hij slachtoffer kan spelen dan doet hij dat. Want we mogen niks meer zeggen en hij is o zo zielig en totaal niet arrogant
Plus hij is filmmaker (en geen influencer) dus hij moet wel een documentaire maken
…heb ik nu alle alwin-ismes genoemd of mis ik er nog een paar
…die dan, super verrassend, toch allemaal wappie-argumenten blijken te hebben.
Maar zijn jullie dan niet benieuwd wat een voormalig alleenstaande 30jarige filmmaker in Rotterdam-zuid er van vindt?
Dat is toch altijd zijn intro als hij weer een mini docu lanceert.
Vera zit op 777 likes, gimme mooooore!
“Die ik niet prettig vond” 🥲