Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik lees dit met de stem van Lucia Rijker :open_mouth:

7 likes

Mijn hoofd kraakt echt bij zijn argumentatie over je niet laten leiden door angst. Dat is toch letterlijk wat alle vaccinatie-twijfelaars of weigeraars drijft? Had hij zijn keuze toegelicht in dit filmpje (doet hij totaal niet) dan was dit hem zelf misschien ook opgevallen. :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Waar ik niet mans genoeg voor was.

15 likes

Het enige waar ik me als alwin niet prettig bij had gevoeld is de reactie die gemeen was naar vera. Maar die had ik dan mooi verwijderd.
Plus hoezo verwijderd hij eerst volgers zoals de vriend van Vera en zet dan pas die functie aan…

5 likes

Ben benieuwd of alle mensen die geen coronavaccin willen ook nooit reisvaccinaties hebben gehad en geen tattoeages hebben, en nooit een heroïnespuit hebben gehad (dat laatste hoop ik iig :P) en nooit hebben bloedgeprikt.

13 likes

Misschien wel een deurknop gelikt of een tomaat gegooid.

4 likes

Natuurlijk wel, iedereen applaudisseerde toen nog!

@EllaFitzgerald de meeste die ik heb gesproken die niet zijn gevaccineerd die zijn wel gevaccineerd als kind, voor reizen, etc. “Maar die vaccins bestaan al jaren en deze is er doorheen gedrukt en enkel tijdelijk goedgekeurd”. En sommigen hebben nu ineens een kritische mening over de andere vaccins die ze ooit hebben gehad en hebben daar nu spijt van, want “die ziektes zie je ook niet meer, dus die vaccins waren ook onnodige troep in het lichaam”

1 like

Ja zou je wel denken he, maar nee het is niet zo want “mensen die niet zijn gevaccineerd daar tegen krijgen het toch ook niet!!”

4 likes

M’n opa werkte op een vaccin lab en hij was er altijd het meest trots op dat pokkenvaccin voor kinderen in Nederland in de jaren 70 overbodig werd omdat het virus toen bijna mondiaal dood was (of hoe noem je dat) en in 1980 was het wereldwijd helemaal klaar.

Daar heeft zoveel jaar werk ingezeten van wetenschappers en labmedewerkers, zorgverleners wereldwijd. Het kan idd dat een virus uitsterft oid maar pas na enorm veel hard werk, niet door toeval.

Kennelijk nu al vergeten door veel mensen?

64 likes

Ik denk niet vergeten, maar mensen weten het überhaupt niet. En volgens mij hebben de meesten ook vrij weinig inzicht in hoe wetenschappelijk onderzoek werkt, hoe trials werken en hoe je wetenschappelijke artikelen leest. (ik ook niet trouwens, daarom vertrouw ik op de mensen die het wel weten)

3 likes

Ik ken helaas een paar mensen die alle drugs die er zijn wel eens geprobeerd hebben, maar het vaccin niet willen “want ze weten niet wat er in zit”. Echt om te huilen hoor.

44 likes

:expressionless: :expressionless:

14 likes

Lekker passief agressief :rainbow: :sparkles:

4 likes

ugh dat hartje ook de hele tijd achter alles aan

18 likes

Wilde dit net komen Posten

De arme dyslectische jongen wíl best een discussie maar kán dat gewoon niet aan.

48 likes

Het is #vanuitliefde hoor!!!

3 likes

Ja briljant hé?!

Hij gooit iets de wereld in

Kritiek geven mag niet want angststoornis dus dapper dat hij het durft te posten
Discussie aangaan mag niet want dyslectie betekent dat hij het niet kan behappen

Benieuwd wat de volgende op de bingokaart is

(Ik ontken niet dat angststoornissen bestaan maar hoe Alwilvantien dit framed in zijn video)

26 likes

Schrijft ie het uit, zitten er nog fouten in. Dat vind ik dan weer triggerend. Was vast wel iemand op de aardbol die het even na had kunnen lezen.
Gewoon een tip he, vanuit liefde :heart:

7 likes

Ja samen met :slightly_smiling_face:,:relaxed: en :blush:

6 likes

Zoiets posten en dan gek opkijken als er ineens veel reacties komen.

12 likes