Insinueert ze nog dat een N van 2200 laag is?
cries in het lukt mij niet eens om 150 respondenten te krijgen 🥲
Je kan zeggen wat je wil, maar ze heeft wel onderzoek gedaan en vragen gesteld! Zouden meer mensen moeten doen!
(Ik ken heel dit mens niet) (gelukkig)
Getver moet ik nu ook al alle broers en zussen van influenza’s volgen Wordt een dagtaak zo
Danique heeft wel op EUR gezeten maar dat is al zo lang geleden. Ik zou niet zo overtuigd zijn van mijn gelijk als ik al zo’n 7 jaar de collegebanken uit ben. Ze weet gewoon echt niet waar ze over praat. Dit soort wappie-gedrag is echt kwalijk.
Ja, do your own research!!
Onderzoekers, wetenschappers, die Master + meestal PhD hebben, aan internationale kwaliteitsstandaarden voldoen, RCT’s opzetten en publiceren in peer reviewed tijdschriften JUIST om bias te voorkomen = fake news propaganda, sheep
10 minuten youtube flimpjes kijken/linkjes klikken in je eigen social media bubble = onderzoek doen
Maar als Alwin alles maar op zijn angststoornis gooit… dan is het toch juist wel verstandig om zich te laten vaccineren? Of is ie minder bang voor een corona infectie dan voor een vaccinatie?
Er zijn universitaire studies waar ze geen statistiekvakken volgen. Dan weet je denk ik wel heel weinig over onderzoek
Ze kon een uur later wel weer reageren.
Vind het zo aandoenlijk dat haar vriend de handle JeffreyCamilla gebruikt
Volgens mij deed ze bedrijfskunde en wilde ze doorgaan voor accountancy? Geen idee of je dan statistiek krijgt
Omg hahaha cringeee
Veel mensen vinden statistiek kut maar het is gewoon echt nodig voor een wetenschappelijke studie
Verbaast mij niets. Veel mensen gaan ook maar kort naar de uni voor een pre-master en master tegenwoordig. Dat is gewoon bij lange na niet genoeg training om het na zoveel jaar nog te kunnen oplepelen als je er daarna nooit meer naar omgekeken hebt.
Ik verwacht er maar weinig van in ieder geval. Zolang die mensen zich maar niet gedragen alsof ze er wel verstand van hebben
Het zal misschien verschillen per universiteit, maar bij rechten en sommige taal- en cultuurstudies leer je dat niet (altijd). Bij rechten leer je wel wat onderzoekstechnieken, maar geen statistiek.
Ik weet nog dat ik tegelijkertijd met een vriendin een scriptie schreef en ik door de statistiek moest ploeteren terwijl zij (rechten) gewoon een soort grote literatuur review schreven. Was echt jaloers
Het verschilt soms ook per universiteit. Toen ik aan mijn master begon, jaren geleden, merkte ik dat de verschillen m.b.t vakkennis en onderzoekstechnieken ontzettend verschilde per student in combinatie waar men de wo-bachelor had gevolgd. Dan kreeg je de eerste periode een vak over verschillende onderzoeksmethodes waarmee ze hoopten het gat te kunnen dichten, terwijl het voor sommige studenten vooral herhaling was.
Hahaha, ik vind juist eigenlijk echt ALLES leuk aan Vera, maar deze handle zo cringe
Bij de opleiding geneeskunde die ik gedaan heb is het vrij minimaal, een toets en wat losse lesjes tussendoor. Mijn mede studenten hadden echt geen idee en zorgden gewoon dat ze in de groepsopdrachten bij iemand zaten die het wel begreep
Bij de meeste Geesteswetenschappen niet geloof ik.