wow ik zit dit nu te kijken, bizar dat kindje.
Soms ben ik best - positief - verbaasd over Bonnieās party outfits.
Hahaha love it ook Nick in haar pak
Die feestjes zien er ook altijd zo gezellig uit. Nick als badmeester was toch wel zijn meest geweldige outfit
Misschien vind je Athena Mellor dan leuk? Ze woont volgens mij niet in Schotland, maar ze filmt er wel regelmatig. En ze is veeeel sympathieker dan Isabel Paige.
Ik zag dat het thema Met Gala was, is haar jurk ook een referentie naar een outfit die daar gedragen is? Of gewoon een random kort jurkje?
Ik ken niet alle looks namelijk maar ik herken er wel een paar die haar vrienden nadeden.
Wat afschuwelijk.
Geen woorden voorā¦
Wat verschrikkelijk
Zo sneu⦠wat een verlies.
Van haar vorige zoon is ze toen ook te vroeg bevallen toch, in Italiƫ? Leek me ook al zo pittig.
Ach jeetje⦠wat vreselijk. Ze hadden ook al zoveel moeite om zwanger te wordenā¦
Ik zag het⦠echt heel erg afschuwelijk
Ik lees net dat het dochtertje van pauline wingelaar stil is geboren met 22 weken. Zo verdrietig voor ze, zeker omdat het allemaal al niet vanzelfsprekend was voor ze (deze) zwangerschap.
Pff ik moet er gewoon van huilen
Och nee wat intens verdrietig!
Oh getver wat naar. Het duurde volgens mij ook best lang om zwanger te worden. Kippenvel.
Nooo, arme Pauline (en man/familie)
Ik hoop heel erg dat ze zich niet verplicht voelde dit te filmen voor echte gooische moeders.
Dat ze dit als familie goed kunnen verwerken en dat het uiteindelijk een plekje krijgt.
Ahhhhh wat vreselijk voor Paulien en Harmen. Heel verdrietigš¢
Vond de video over de verloving van Bonnie en Nick heel leuk Sowieso zijn ze echt couple goals, het ziet er altijd uit alsof ze het zo gezellig hebben samen en perfect bij elkaar passen