Hebben Rachel en Willem een open relatie? Zie stories. Want dat is niet Willem toch? En wel erg close dan met een vriend.
Ik insta openen, verwachtend om een wildvreemde man haar te zien motorboaten, maar het is een arm vasthouden en die een klein beetje strelen?
TIL dat ik een geheime affaire met al mân mannelijke vrienden Ă©n mân eigen broer heb.
GaspâŠincest
Sweet home Utrecht
Haha ze hebben overduidelijk een pilletje op, daar kun je nogal ehm knuffelig van worden enzo
Zeker weten. Waarom niet overdag?
Ik hoor het aan hoe ze praten, wat ze zeggen en zie het aan hoe dat meisje daarna met dr mond zit te doen
Dat mag je vinden. Voor mij is het wel overduidelijk
Jaa ik snap dat je close met vrienden kan zijn. Ik zelf ook en zeg ook niet het verkeerd is wat ze/hun doen. Maar tis anders dan je ânormaalâ met vrienden zit over het algemeen.
Ik volg Enzo niet echt, maar zie nu dat hij sinds augustus niets meer op instagram post. Hiervoor bijna dagelijks. Weet iemand waarom?
Maar wat is normaal? Voor jou is dit misschien raar, maar er zijn zo ook weer andere mensen die super close zijn met hun vrienden (inclusief fysiek zijn) en die dit normaal vinden. Dat is prima toch?
Lezen jullie wel? Zeg toch ook niet dat mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn. En of innig kunnen knuffelen etc?
Volledig mee eens
Over het algemeen kan ik meestal beter met jongens opschieten dan meisjes.
ja, hebben ze
Ik kan met iedereen waar ik gelijkwaardige normen en waarden mee deel en een beetje kan lachen, vrij goed opschieten. Gedeelde interesses helpen ook wel. Gender speelt niet echt een rol.
Oh dan ben jij duidelijk geen cool girl. Want dan kon je beter met mannen opschieten!
Helaas, moet na al die jaren strijd eraan geloven dat de titel âone of the guysâ niet aan mij is besteed. Denk dat het komt door de LOA. Ik wilde het gewoon niet graag genoeg
Ik voel me op de een of andere manier heel ongemakkelijk bij die stories, alsof het eigenlijk niet voor mijn ogen is bedoeld ofzo, haha.
Lekker doorgeknald op die boot. Ik zou willen dat ik er bij was.
Ik vind t vooral zo awkward om naar feestende mensen te kijken als ik onderuit op de bank in pyjama chips eet.
Vooral alsof ze zichzelf heel leuk en stoer vinden ofzo? Zeker zo op een boot met veel drank en uitbundig dansen. Lekker voor de gram.
Heb dat altijd met Social media, dan denk ik leuk voor je dat je het naar je zin hebt maar wat is hier de bedoeling verder van? Moet ik je cool vinden nu?
Goeie swinger fissaâs volgens mij in dat huisje