Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Dat gezicht ook op de foto :laughing: wat een aansteller zeg.

4 likes

And then everybody clapped.

2 likes

Zijn vriendin is wel autistisch en het kan dan wel zijn dat je minder uitgesproken gezichtsuitdrukkingen hebt. Ik krijg bijvoorbeeld ook vaak te horen dat ik heel boos kijk terwijl dat voor mij gewoon ‘neutraal’ voelt.

6 likes

Oh… ik noem hem eigenlijk altijd al zo. Was al op EGF, toen was het soms zelfs Grefoef. :sweat_smile:

1 like

Nee

Het is de stand van haar mond, net als Sanne Wallis de Vries bijvoorbeeld.

10 likes

We kunnen haar ook verder niet bespreken, ik twijfelde al toen ik net poste over hem en ‘zijn vriendin’ want het is zijn kanaal en ze is zelf geen influencer.

4 likes

Sociaal experiment… was ooit ook zo’n “trend” toch en toen al heel vermoeiend

2 likes

Alwin heeft ooit wel een briljante 1 april grap gehad hoor. Namelijk dat hij vreemd ging toen hij met saske was. Zo grappig was dat ik moet soms nog steeds een beetje giegelen daarom.

28 likes

Wat een gorighejd… gadverdamme.

@Zemraluani bedoelt volgens mij Saske, zijn ex, volgens mij is die niet autistisch.

1 like

1 april, sociaal experiment, same difference, same treurigheid

3 likes

Dat was dat ze alleen “samen” waren voor de views oid toch.

Nederland staat bekend om zijn zesjescultuur. DUS DIT IS GOED GENOEG?!?!

9 likes

Haar mondhoeken staan altijd naar beneden, net als bij die ene meid van Once Upon a Time. Denk niet dat ze het bewust doet, maar het lijkt inderdaad alsof ze vaak ontevreden is

3 likes

O sorry verkeerd gelezen! Ik had geen idee hoe zij eruitzag maar ik zie wat je bedoelt inderdaad, haar mondhoeken staan standaard naar beneden of zo.

1 like

Net als superfan Marga

image

10 likes

Ik kijk Anna’s vlog (geen idee waarom) en ik vind het bij haar altijd zo apart dat ze lijkt te doen alsof ze super quirky en verlegen en socially awkward is. Komt totaal niet geloofwaardig over.

16 likes

Anna is een special :snowflake:

7 likes

Ik ging naar haar insta maar ze wordt gevolgd door snoop dogg… hoe dan?

4 likes

Goals. Maar die man zit zo vol verrassingen hahah

3 likes