Maakt ook niets uit maar vroeg me gewoon af wat alle tussenstappen zijn. Dankjewel @Drawster voor de uitleg
Wat zegt hij in hemelsnaam
Ohhhh Jessie heeft een weekvlog geüpload, lijkt me echt heel leuk.
Deze screenshot zou je allie eigenlijk ff moeten dmāen
Ik dacht in eerste instantie dat het een screenshot van een Squid Game reclame was door die kleuren van de outfitsā¦dat in combinatie met de subs waren wel even een WTF moment
Ikbenirisniet valt denk ik nog wel onder dit topic toch? Heb haar boek net gelezen en vond het echt goed, aanrader! Het heet Een steekje los. Je bent er zo doorheen maar laat wel echt goed zien hoe leven met een angststoornis kan zijn. Meer mensen die hem al uit hebben?
No spon zelfbetaald
Ik ook hahahah
Misschien wel een Loden Loekie voor haar? Influencers mogen meedoen dit jaar
En ze was genomineerd voor Talent Award maar ze presenteert Temptation echt heeel slecht. Vind dat ze niet echt een verrassend talent is gebleken ofzo
Maarja deze voor alle haturs
Haha dit vind ik wel grappig. Neem aan dat ze echt nooit een serieuze kans maakte
Zie hier de moeite die Mascha in een vlog stopt (vanaf 3:34), als je Ʃcht veel tijd besteed aan je vlogs edit je dit soort shit er uit lijkt mij.
Nee dat is juist cool want Casey Neistat liet zulke dingen ook altijd in zijn vlogs
Intiem POVātje wel
Vind die dankpost van Mo en die reactie van Stanley erop wel heel lief. Volgens mij heeft ze echt de juiste mensen om haar heen.
Doet me denken aan de aflevering van Friends waar ze Phoeby ook helemaal gaan stylen met nette kleding en parels enzo. Later valt ze dan toch door de mand.
It was really top-drawer. And hereās something rich. Thirteen bathrooms in this place, I threw up in the coat closet!
Wel beter, maar echt een succes was die AndrƩlon spon dus ook niet?
Vind het al knap dat ze die rommel eruit hebben gekregen en dit er van hebben weten te maken.