Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Maakt ook niets uit maar vroeg me gewoon af wat alle tussenstappen zijn. Dankjewel @Drawster voor de uitleg

Wat zegt hij in hemelsnaam

4 likes

Ohhhh Jessie heeft een weekvlog geüpload, lijkt me echt heel leuk.

2 likes

Gotta love the irony

105 likes

Deze screenshot zou je allie eigenlijk ff moeten dm’en :laughing:

5 likes

Ik dacht in eerste instantie dat het een screenshot van een Squid Game reclame was door die kleuren van de outfits…dat in combinatie met de subs waren wel even een WTF moment :joy:

60 likes

Ikbenirisniet valt denk ik nog wel onder dit topic toch? Heb haar boek net gelezen en vond het echt goed, aanrader! Het heet Een steekje los. Je bent er zo doorheen maar laat wel echt goed zien hoe leven met een angststoornis kan zijn. Meer mensen die hem al uit hebben?

No spon zelfbetaald

21 likes

Ik ook hahahah

3 likes

Misschien wel een Loden Loekie voor haar? Influencers mogen meedoen dit jaar :laughing:

1 like

En ze was genomineerd voor Talent Award maar ze presenteert Temptation echt heeel slecht. Vind dat ze niet echt een verrassend talent is gebleken ofzo

Maarja deze voor alle haturs

8 likes

Haha dit vind ik wel grappig. Neem aan dat ze echt nooit een serieuze kans maakte

3 likes

Zie hier de moeite die Mascha in een vlog stopt (vanaf 3:34), als je Ʃcht veel tijd besteed aan je vlogs edit je dit soort shit er uit lijkt mij.

19 likes

Nee dat is juist cool want Casey Neistat liet zulke dingen ook altijd in zijn vlogs

2 likes

Intiem POV’tje wel :kissing:

4 likes

Vind die dankpost van Mo en die reactie van Stanley erop wel heel lief. Volgens mij heeft ze echt de juiste mensen om haar heen.

23 likes

Doet me denken aan de aflevering van Friends waar ze Phoeby ook helemaal gaan stylen met nette kleding en parels enzo. Later valt ze dan toch door de mand.

2 likes

It was really top-drawer. And here’s something rich. Thirteen bathrooms in this place, I threw up in the coat closet!

5 likes

De nieuwe haarkleur van Anna staat haar goed! Ze is nu ā€˜bronde’ zoals ze zelf noemt.

46 likes

Wel beter, maar echt een succes was die AndrƩlon spon dus ook niet?

2 likes

Vind het al knap dat ze die rommel eruit hebben gekregen en dit er van hebben weten te maken.

13 likes