Ah verklaart waarom ik alweer ziek op de bank lig!
Ah dat verklaart waarom ik me niet zo fit voel.
Ah dat verklaart waarom oh wait
Nou ja eigenlijk vooral waarom ik haar niet volg eigenlijk
Ik heb er echt te lang over gedaan om erachter te komen op wie Mignon me nou steeds deed denken, maar ik weet het eĂndelijk: Bunny Meyer aka Grav3yardgirl!
Ik zie het ook.
Maakt Bunny nog content?
Edit: Ik zie van wel en ik zie ook dat het aantal views in verhouding met het aantal abonnees echt laag is.
Ohhhh die kitten van Jessie Maya

Same! Ze had echt beter 2 weken lang 1 extra video kunnen plaatsen
ook het verloofdegedoe kwam me na een tijdje wel een beetje nn neus uit: snap dat ze heel happy zijn en dit voor hen een paar dagen was. Maar wij horen het al een maand ofzo aan ondertussen 
Ik vind haar vlogs erg leuk!
Oké even een braindump na het kijken van Mascha dr vlog:
- Hoe kan het dat die vlogs steeds slordiger worden geedit? Er zitten zoveel stukjes in die er makkelijk uit hadden gekund, waardoor de video een stuk professioneler zou ogen.
- Door het forum hoor ik dat speeksel slurpen nu ook en het is⊠vreselijk. Thanks guys
- Canât handle Gregor en waarom is hij ineens zoveel in zijn boxer in beeld?
- Is het hip om het woord uur niet meer te gebruiken? âHet is nu 11, het is nu 5â, wat is deze?
- Supernaar dat ze zich twee avonden op rij onveilig heeft gevoeld in de stad
Hi, late reactie, maar meelezer hier. Je vertelt dir bijna als feit. Ik ben zelf geadopteerd en heel blij met mijn adoptie. Net zoals de andere 70% volwasssen geadopteerden in Nederland. Dat was het resultaat namelijk van het laatste CBS onderzoek. Heb je enig idee wat er anders met de meesten van ons was gebeurd? En moeten we dan ook maar geen vluchtelingen meer toelaten? Zoân cultuur argument is toch heel erg FvD?
Hé hé, Jennie haar keuken is eindelijk gefilmd. Door Interiorjunkie en Whitney. Benieuwd naar het resultaat.
Vind het nog steeds jammer dat ze gestopt is met vloggen, zelfs mân vriend vroeg waar is de boshuisjevlog? 
Ik denk dat Leonie wel weet dat die keukenmensen dit kunnen lezen. Zal me niet verbazen als het in haar voordeel werkt. Ik ken haar natuurlijk niet, maar ze komt op mij over alsof ze weet hoe het influencespelletje werkt en weer hoe ze het in kan zetten.
Ik geef het een 7.6 
(snap nooit waar die extreem precieze cijfers op tienden na de komma voor eten op gebaseerd zijn
)
Denk bij hen wel een beetje de recurring themes (missch gekscherend) want ze doen het wel heel vaak, vertelde Bonnie eens (cijfers geven idd)
Ik zat net naar een een interview met Timothee C. te kijken en de manier waarop hij lacht deed me aan Nick denken
Dat stukje in Bonnieâs vlog met die copyright vrije muziek, echt 100 keer achter elkaar âNick, dit is toch NIET normaalâ. Meid, calm your tits. 
Maar ze zegt toch ook in de vlog dat ze niet weet of dat gebruikelijk is bij meubelmakers?
Ik kijk nu de laatste vlog van Mo. Dat ze zich klaarmaakt voor het Televizier gala. Is het gebruikelijk dat de kapper je haar vastzet en dan âs middags zegt; vanavond kun je zelf thuis de spelden loshalen en dan valt het gewoon mooi doei!
En nee het viel niet mooi (na een middag in die spelden) kreeg rare en hoekige knikken etc, dus moest ze last minute weer terug naar hem om punten snel te föhnen
Je ziet bij Kendall etc dat hun haar tot het moment van opgaan nog wordt gedaan namelijk
Ik zit het tweede seizoen van like Monica te kijken bij gebrek aan beter maar het is zĂł slecht haha, echt niet te doen gewoon. Mo heeft steeds zoân nep geacteerd stemmetje en het gaat gewoon helemaal nergens over. En die Robbert staat er steeds bij als een zoutzak. Matthijs steelt wel de show.
Rianne Meijer is denk ik mijn ultieme hate-watch. Zij doet zooo hard haar best om likeable en relatable te zijn. Maar ze doet nog véél harder haar best om wel in dat ideale instagram plaatje te passen, maar om vervolgens wel het hardste te roepen âhi ha ho kijk mij even normaal zijn met mijn onderkin en but squeezeâ.
Ik vind het hele idee achter normaliseer normaal zijn helemaal top, alleen bij haar is het gewoon ronduit fake en hypocriet. Want ze houdt zelf in stand waar ze zichzelf zogenaamd tegen uit spreekt.
En dan ook nog die vreselijk âlolligeâ dansjes steeds, het valse zingen in de auto en dat geforceerde hoofd met die ogen die samen geknepen worden. Urgh i canâtttt
Klinkt als een vorm van valse bescheidenheid en dan i.p.v. bescheidenheid een wannabe-girl-next-door. Snap dat eerlijk gezegd ook niet, waarom zoveel mensen dat lijken te willen forceren. Mensen die echt zo zijn zeggen dat ook bijna nooit zelf. Dat kan je meestal uit hun gedrag wel opmaken.
Ik weet niet waar ik dit beter kan plaatsen, daarom maar hier.
Vogue 73 questions met Adele