Het was zeker geen succes aangezien het volgrns mij loreal was
Eens dat donker haar mooi staat, maar dit is al 100x beter dan dat doodgebleekte gelige
Ah ik vind dit zoveel mooier. Staat haar goed
haha love tobias, ook de nudisten camping was top
Ik snap niet zo goed waarom zoveel mensen hun haar blond willen, als ze van nature zulk mooi donker haar hebben.
Ik snap het wel, voor mij is dat het zelfde als degene met krullen liever stijl haar had gehad en degene met stijl haar liever krullen. Je kunt het bij een ander prachtig vinden, maar als je er zelf niet blij mee bent of een keer afwisseling wilt… you do you.
Van mij mag iedereen ook doen wat ze zelf wil hoor. Bedoel meer dat het meer zo’n ding lijkt te zijn ‘blond zijn’. Meer dan alleen de kleur.
Ik heb van mezelf ook heel donker haar en hoe mooi ik het ook vind, het maakt je vaak hard in het gezicht.
Snap heel goed dat ze een keer verandering wil. Ik heb dezelfde haarkleur als Anna maar zou ook wel een keer lichter willen. Wat me tegenhoud is dat het je haar kapot maakt. Hoe ze het nu heeft vind ik ook prima staan.
Ik hoor mensen dit vaker zeggen. Maar wat wordt er precies bedoeld met een harde uitstraling in het gezicht? Want ik kan me daar niet echt een voorstelling bij maken
Waarom zegt Alwin altijd hartig als hij hard bedoelt “door het bakken wordt deze rozijn een beetje hartig” nee, hij wordt hard. Fuck off. Ik vind zijn videoideen altijd leuk, maar ik kan hem nog steeds niet uitstaan
Vraag me wel af waar het vandaan komt dat dit zo wordt gevonden door de (meeste?) mensen. En zo ook met andere dingen zoals dat je met een bril misschien slimmer lijkt etc.
Was ooit zo’n programma op tv van een zogenaamd (niet wetenschappelijk) onderzoek die zulke dingen ging testen toch?
Houd er eigenlijk niet van om video’s te kijken van mensen die zo graag hun relatie vanwege hun etniciteiten uitlichten, net als het hele ‘interracial couple’ gedoe omdat het overkomt als een soort fetish, maar ik stuitte op deze video en ik zit gewoon hardop te lachen.
Mijn moeder heeft mij helemaal verpest wat schoonmaken betreft. Maakt niet uit wie er komt, ik moet het hele huis schoonmaken vooraf
Ja, ik snap inderdaad wel wat je bedoelt als je het zo in woorden zegt, maar als ik dan naar die foto’s kijk vind ik het echt moeilijk om te zien of ik iemands gezicht hard of juist zachter vind. Het zijn … gezichten? Haha vind het echt lastig! Ik kan soms best vinden dat iemand misschien een hard/streng gezicht heeft (denk ik?) maar dat ligt dan voor 99% aan de blik in zijn of haar ogen. Maar wel interessant!
Ja plus ik krijg met donker haar (want contrast) ook vaker terug “je ziet zo bleek, ben je ziek?” Terwijl ik dat met lichtbruine/blonde baleyage veel minder hoor
Hier doel ik inderdaad op. Heb zelf donker haar, donkere wenbrauwen en dan heb je al snel de bitchy look op 1 of andere manier. Toen ik thuis kwam met highlights en caramel kleurig haar was het eerste wat mijn vriend zei: je ziet er wel aardiger uit nu. (En bedankt he!)
Oh ik ben nu deze serie aan het kijken en ik vind het echt hilarisch!
Wow Margot Robbie is zoveel interessanter als brunette!
Precies waarom ik van donker haar houd.