Haha ja exact dit! Jij omschrijft met iets minder onderliggende frustraties
Jennie heeft de video over haar nieuwe keuken geplaatst.
Volgens mij was dit al afgesproken voordat ze besloten had te stoppen met YouTube.
Mooi geworden! Vooral ook met de witte plafonds en de lichtere vloer.
Vind ik ook! Zou zelf nét andere keuzes maken maar echt wel fijn keukentje geworden! Mooi voor haar.
Wat een verschil! Lekker fris geworden. Ik vond het een beetje aandoenlijk dat ze zo enthousiast was over het rekje dat je uit de oven kon schuiven haha!
Denk dat ze zelf ook blij is dat dit er nu eindelijk opstaat en ze echt influencer-af is.
Haha de eerste stap is al gezet:
Maar iemand schreef hier laatst nog dat ze ook een nieuwe badkamer gesponsord krijgt dacht ik, dus wel lekker zo 
Als dat zo is dan heeft ze het slim geregeld 
Bonnie haar zondagvideo is een video over haar kledingkast opruimen
pls stop deze saaie trend. Ik ga toch geen half uur kijken naar iemand die zân kast opruimt
Ik vind dat soort videoâs echt leuk om te kijken 
Ik snap ook niet hoe mensen dit leuk vinden om naar te kijken
Ik heb gewoon 1 kast met kleding die ik het hele jaar door draag. Kleding elk seizoen opbergen en dan weer ânieuweâ kleding tevoorschijn halen is echt een ver-van-mijn-bed-show.
Straks krijg je nog afwasmachine-inruim-vlogsâŠ
Nou eerlijk, ik zou best dat boshuisje van Jennie willen. Mooie keuken, hottub in de tuin, super veel groen rondom je huis. Volgens mij woont ze daar super fijn.
Ik kijk hem echt nu precies 
Sanny heeft weer iets nieuws hoorđ€ŠđŒââïž
Ik zag dit ook voorbij komen op Instagram bij andere mensen. Schijnt echt een ding te zijn. Nog geen moeite gedaan om de wetenschappelijke onderbouwing te lezen, maar het klinkt niet als complete onzin eigenlijk.
Ademcoach 
Maar alleen maar door je neus ademen schijnt wel beter te zijn ja. Maar lijkt me erg pijnlijk iedere keer die pleister eraf halen